Olettaisin, että vain tv-lähetyksissä nämä. Mutta toivoisi, että tuota pauhua kaiutettaisi myös stadikallakin, luulisi nyky teknologian siihen taipuvan.Onko nuo yleisön äänet lisätty tehosteena vain tv-lähetykseen, vai kuuluuko tuo pauhu ja taputukset jostain ämyreistä myös pelaajille? Kun kerran muuten ovat tyhjällä stadionilla?
Molke menee samaan kategoriaan kuin "fudis" eli sanat joiden kirjoittamisesta tai lausumisesta pitäisi sakottaa.molkeksi
Herrera on kaljansa Tuchelin kylmälaukusta ansainnut.
Haha. Vittu mitä tunareita pariisilaiset ovat maalipaikoissa.
Oli kyllä Herreran kanssa niin samannäköinen etten ensin edes tajunnut että tuli vaihtoDraxler on Oskari Mörön kadoksissa ollut kaksoisveli
Minä olen vanhemmiten siirtynyt käyttämään sanaa futis, koska tiedän kuinka deellä sanottuna se hiertää landepaukkuja. Joskus silti vielä lipsahtaa, sori.Molke menee samaan kategoriaan kuin "fudis" eli sanat joiden kirjoittamisesta tai lausumisesta pitäisi sakottaa.
Futis on ihan hyvä ja joskus käytän itsekin, mutta "fudis" ei vaan aukene. Foodball?Minä olen vanhemmiten siirtynyt käyttämään sanaa futis, koska tiedän kuinka deellä sanottuna se hiertää landepaukkuja. Joskus silti vielä lipsahtaa, sori.
Sama mies. Pertti ”Nipa” Neumann on setä.Siis onks tää PSG:n tyyppi Michael Neumayer, se entinen mäkihyppääjä?
Siis onks tää PSG:n tyyppi Michael Neumayer, se entinen mäkihyppääjä?
Se telakka jätkä Turusta?Ei ku Scott Niedermayer. Vaihto lajia.