Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 155 313
  • 122 433

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Lewandowski 1+1 :) .. loppu sit onkin pelailua.. Neuer paras jalallla ja sitä rataa.. joka kerta kun Bayerninia edes vähän kiinnostaa niin heti maalipaikkka.. . punanisaskat ei vaan ossaa
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Joo eiköhän Chelsea vielä 4 tee...
Jos tekee ja menee myös jatkoon, niin Chelski on todella jatkopaikkansa ansainnut.

Nykyinen Bayern on minun silmiini hivenen hmv yhdistelmä verrattuna edellisen mestaajaliigan mestaruuuden aikaiseen kokoonpanoon, sis. etenkin Ribéry, Robben, Lahm ja Schweini. Aikansa kutakin. Jokaisen aikakauden pelaajien on itse lunastettava paikkansа legendojen joukossa. Lewandowski on nykyisistä kyllä vaikea korvattava.
 

redpecka

Jäsen
BAR - NAP 3-1 En oikein tunne tuota italiaanofutisskenee. Aikaa heillä olisi vielä paljon pamauttaa se pari maalia ja mennä jatkoon. Onko siellä ketään nopeita ja auttaako sekään kun BAR pelaa niin ärsyttävän hyvää johtoasemapeliä.

Olen tietysti espanjalaisten puolella, mutten muista just nyt kuuluiko nämä katalaanit vielä Espanjaan vai itsenäistyikö ne jo vuosi pari sitten tai haluaisivatko he edes että diggaisin heistä espanjalaisena jenginä. Tuskin tykkäisivät.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Lewa on ihan turisti. Onneksi tulee reilu kuukauden tauko tähän Chelsea puolustajien sekoiluun. Nimet saattaa olla erit, mutta tuskinpa toi uuden kauden alkuun mennessä miksikään muuttuu?

Lampard ei tee ollenkaan vaihtoja?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Höh, nyt sillä on jo 3+4 tehot. Voisi leikitellä, että ilman sitä Chelsea menisi yhdellä maalilla jatkoon, köh.
Juha Mieto vastasi joskus mm-hiihtokisan jälkeen urheilutoimittajalle, että ilman ruotsalaisia, norjalaisia, venäläisiä Ja paria yksittäistapausta Suomi olisi saavuttanut kolmoisvoiton.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Olen tietysti espanjalaisten puolella, mutten muista just nyt kuuluiko nämä katalaanit vielä Espanjaan vai itsenäistyikö ne jo vuosi pari sitten tai haluaisivatko he edes että diggaisin heistä espanjalaisena jenginä. Tuskin tykkäisivät.

Vastaus kysymykseesi: Eivät tykkäisi. Muistan kun olin 2012 Barcelonassa kun oli EM-kisojen finaali Espanja-Italia. Konsensus paikan päällä oli se, että lähes kaikki olivat Italian puolella, vaikka Espanjan maajoukkue oli tuolloin vahvasti miehitetty Barcan miesten toimesta.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Aika vaisuksi jäänyt Napolin kiri. Käytännössä syöttelyä kuudentoista lähettyvillä ja todelliset maalipaikat olleet vähissä.
 

redpecka

Jäsen
Vastaus kysymykseesi: Eivät tykkäisi. Muistan kun olin 2012 Barcelonassa kun oli EM-kisojen finaali Espanja-Italia. Konsensus paikan päällä oli se, että lähes kaikki olivat Italian puolella, vaikka Espanjan maajoukkue oli tuolloin vahvasti miehitetty Barcan miesten toimesta.
Uskon, että näin on siellä katalaanien syvissä riveissä. Onhan Kataloniassa toki jotain puolet myös espanjalaismielisiä ja niiden ykkösheppa on se RCD Espanyol.

Mutta itselleni kävisi vallan hyvin vaikka Katalonia, Baskimaa ja Galicia olisi itsenäisiä kunhan näiden futisjengit pelaisi Espanjan pääsarjassa eikä evakossa jossain ranskassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
HJK siirtyy onnekkaalla tuuripompulla 1-0 vierasjohtoon KuPSia vastaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikös tämä KuPS-HJK ole periaatteessa Savon derby? Suurin osa hesalaisista kun on nykyään savolaislähtöisiä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Vähän tunteetkin kuumenneet tässä ottelussa. Aika Klubin käsikirjoituksen mukaan alkanut matsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös