Maguire on lädi, joten mitä veikkaat? Kaiken lisäksi Maguire syö päivittäin viisi kiloa raakaa lihaa toisin kuin nämä smallingit ja muut viherpiipertäjät.Eli on sen verran simppeli tyyppi, ettei ymmärrä kun lääkäri sanoo että ei voi pelata.
”Käytä sitä päätä ku sitä sulla on!”Maguiren nuppi on kovilla tänään.
Maguire on lädi, joten mitä veikkaat? Kaiken lisäksi Maguire syö päivittäin viisi kiloa raakaa lihaa toisin kuin nämä smallingit ja muut viherpiipertäjät.
E: Siellä se Maguire taas hyppäsi pää edellä pallon eteen.
Ei tolla pallonhallinnalla voi tulla pilkkua
Ja VAR on kaiketi myyty?
Jokohan Valioliiga.comin facebook-päivitysten alla on keskustelu kiivaassa käynnissä siitä kuinka FA haluaa pitää mielenkiinnon yllä vikoja pelejä kohtaan ja siksi Unitedia suositaan...
Bruno on ikävä pelaaja. Pelaa ihan paskastikin pelatessaan sen pari-kolme maalipaikkaa kuten tuon Rassenkin. Ei millään pysty lepuuttamaan sunnuntaina vaikka jokainen näkee että pitäisi. LASKia vastaan sitten.
OGS taisi ennen ottelua jutella Hodarin kanssa ja sopia etteivät hyökkää Fosu-Mensahin kautta.
Olen huomannut. Joskus jaksoin itsekin käydä siellä "keskustelemassa". Aina mietin ettei kannata, mutta kirjoitin silti. Siinä kirjoittaessa puhisin, että turhaahan tämä on ja julkaistuani harmitti. Why o why.Muistaakseni mä olen ko. sivun jokaisessa Newcastlen omistavaihdosta koskevassa uutisessa käynyt korjaamassa uutisen ”faktoja”.
Joo en tiedä miksi edes.
Tuolta se näyttää, kun mies ja poika kohtaavat jalkapallokentällä.No siis.
Ei kai niitä paitsiossa olevia pelaajia tarvitse puolustaa? Poika voi opetella seuraavaan peliin säännöt.Ja niin se poika vei puolustusta kuin mätää kukkoa.