Jonnet ei muista ja niin edelleen.Miten voi kaks kaveria kirjoittaa Sandstormin väärin peräkkäin?
Jonnet ei muista ja niin edelleen.Miten voi kaks kaveria kirjoittaa Sandstormin väärin peräkkäin?
Hyvin helposti.Miten voi kaks kaveria kirjoittaa Sandstormin väärin peräkkäin?
Hyvä kysymys. Laitetaan Arsenalin koomailujen piikkiin. Koomailu tarttui minuunkin.
Kun 99 hyvää viestiä kirjoittaa putkeen, niin on kai sallittua kirjoittaa yksi huono.
Mä oikeasti uskon, että Immi pelaa itsensä vielä ensi kesän kisoihin. On se nyt parempi kuin Karjalainen, joka on ollut aika säännöllisesti majussa.Onhan tuo, hyvin on kausi alkanut KuPS:lla kun ei ole vieläkään soinut kertaakaan omissa.
Joo Niskanen on kyllä ollut loistava. Lisäksi maalintekotaito on kehittynyt huimasti, viime kaudella oli pitkään jaksoja kun ei mennyt mistään sisään mutta loppukaudesta parani ja etenkin tuo mestaruuden sinetöinyt maali oli sellainen mikä taisi kasvattaa itseluottamusta.Mä oikeasti uskon, että Immi pelaa itsensä vielä ensi kesän kisoihin. On se nyt parempi kuin Karjalainen, joka on ollut aika säännöllisesti majussa.
Ehkä tuossa puhuttiin tästä ketjusta ja meidän viesteistä?Vielä kun paljastat kuka ne 99 viestiä on kirjoittanut.
Lisäksi siitä harvinainen kaveri kotimaan sarjasta, että fysiikka on kohdillaan.Joo Niskanen on kyllä ollut loistava. Lisäksi maalintekotaito on kehittynyt huimasti, viime kaudella oli pitkään jaksoja kun ei mennyt mistään sisään mutta loppukaudesta parani ja etenkin tuo mestaruuden sinetöinyt maali oli sellainen mikä taisi kasvattaa itseluottamusta.
Vautsi.
No en ole. Jos joku pitäisi potkisliigasta valita niin RoPS.Sinäkin tunnustaudut KuPSin mieheksi. Enpä olisi uskonut.
No en ole. Jos joku pitäisi potkisliigasta valita niin RoPS.
No ei oikeastaan mikään. Tuo viesti oli täyttä sarkasmia. Mua ei oikeasti Veikkausliiga kiinnosta.Jaa okei, ymmärsin innostuneen viestisi jotenkin väärin sitten. Vai oliko ne nuo KuPSin valkoiset paidat, jotka sytyttää?