Todella iso menetys mikäli Kovasicin vamma on paha. Ollut joukkueen parhaimmistoa koko kauden ja työmäärä on pelistä toiseen valtava.Tätähän tässä kaivattiinkin, Kovacic kun loukkaantuu niin keskikenttä alkaa olla aika hataralla pohjalla.
Todella iso menetys mikäli Kovasicin vamma on paha. Ollut joukkueen parhaimmistoa koko kauden ja työmäärä on pelistä toiseen valtava.Tätähän tässä kaivattiinkin, Kovacic kun loukkaantuu niin keskikenttä alkaa olla aika hataralla pohjalla.
Tää Happy Gilmore on kyllä varmaan puolustussuuntaan Chelsean tämän kauden paras pelaaja.
Olen itse ainakin käsittänyt, että Gilmour on enemmänkin hyökkäävä keskikenttäpelaaja, joten olenko oikeassa? Siihen nähden on yllättynyt tuo hänen pelaamisensa puolustussuuntaan.Ei tietysti ole kovin iso saavutus tällä kaudella, mutta et ole väärässäkään.
Olen itse ainakin käsittänyt, että Gilmour on enemmänkin hyökkäävä keskikenttäpelaaja, joten olenko oikeassa? Siihen nähden on yllättynyt tuo hänen pelaamisensa puolustussuuntaan.
Okei. Itse muistan, että hän olisi pelannut enemmän kymppipaikalla, joten ehkä muistan väärin tai sitten hän pelaa molempia paikkoja. Hyvin sujuu pelaaminen kuitenkin myös puolustussuuntaan. Ainakin tämän pelin perusteella vaikuttaa erittäin lupaavalta kaverilta.Pelaa samaa tonttia Kovacicin kanssa, eli hyvin pitkälti keskikenttää. Pystyy pelaamaan hyökkäävänä ja puolustavana.
Varma kevään merkki.Kovaa ja korkealta kupla puhkeaa
Varma kevään merkki.
Newcastle johtaa vieraissa WBA:ta 3-0. Onko @mikko600 tänään iloinen?
VVD:lta ylipelaamista ja Barkley pääsee iskemään vastaan. Huonolle näyttää Poolin peli.
Newcastle johtaa vieraissa WBA:ta 3-0. Onko @mikko600 tänään iloinen?
Jostain luin, että Joelinton olisi kuulemma pelannut hyvin tuossa ottelussa. Se jos mikä aiheuttaa kyllä hämmennystä.Lähinnä hämmästynyt.
Jostain luin, että Joelinton olisi kuulemma pelannut hyvin tuossa ottelussa. Se jos mikä aiheuttaa kyllä hämmennystä.
Jostain luin, että Joelinton olisi kuulemma pelannut hyvin tuossa ottelussa. Se jos mikä aiheuttaa kyllä hämmennystä.
Klopp alkaa pikkuhiljaa heittämään ykköstykkejään sisään.
Kyllä. James Milner sisään.