Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 162 640
  • 122 508

Barney

Jäsen
Gerrard, ikuinen legenda Stamford Bridgellä
Juuri olin tulossa kirjoittamaan, että ottelun parasta antia on tähän mennessä ollut Chelsea-kannattajien chantit Mr. We don't let this slipille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Barney

Jäsen
Tää Happy Gilmore on kyllä varmaan puolustussuuntaan Chelsean tämän kauden paras pelaaja.
 

Barney

Jäsen
Ei tietysti ole kovin iso saavutus tällä kaudella, mutta et ole väärässäkään.
Olen itse ainakin käsittänyt, että Gilmour on enemmänkin hyökkäävä keskikenttäpelaaja, joten olenko oikeassa? Siihen nähden on yllättynyt tuo hänen pelaamisensa puolustussuuntaan.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Olen itse ainakin käsittänyt, että Gilmour on enemmänkin hyökkäävä keskikenttäpelaaja, joten olenko oikeassa? Siihen nähden on yllättynyt tuo hänen pelaamisensa puolustussuuntaan.

Pelaa samaa tonttia Kovacicin kanssa, eli hyvin pitkälti keskikenttää. Pystyy pelaamaan hyökkäävänä ja puolustavana.
 

Barney

Jäsen
Pelaa samaa tonttia Kovacicin kanssa, eli hyvin pitkälti keskikenttää. Pystyy pelaamaan hyökkäävänä ja puolustavana.
Okei. Itse muistan, että hän olisi pelannut enemmän kymppipaikalla, joten ehkä muistan väärin tai sitten hän pelaa molempia paikkoja. Hyvin sujuu pelaaminen kuitenkin myös puolustussuuntaan. Ainakin tämän pelin perusteella vaikuttaa erittäin lupaavalta kaverilta.
 

Barney

Jäsen
Barkley nöyryyttää Liverpoolia. Nyt on jo aika hävetä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Fordél

Jäsen
VVD:lta ylipelaamista ja Barkley pääsee iskemään vastaan. Huonolle näyttää Poolin peli.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös