Konsta Kepuli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Kelsean puolustus sählää kunnolla mutta Pool ei kapitalisoi.
Kyllä. Voimaa toki täytyy vielä saada lisää.Gilmour on kyllä todellinen taistelija.
Tuo Pedro on jotenkin todella surullisen oloinen ilmestys tuolla kentällä.
Tuo Pedro on jotenkin todella surullisen oloinen ilmestys tuolla kentällä.
Juuri olin tulossa kirjoittamaan, että ottelun parasta antia on tähän mennessä ollut Chelsea-kannattajien chantit Mr. We don't let this slipille.Gerrard, ikuinen legenda Stamford Bridgellä
Todella iso menetys mikäli Kovasicin vamma on paha. Ollut joukkueen parhaimmistoa koko kauden ja työmäärä on pelistä toiseen valtava.Tätähän tässä kaivattiinkin, Kovacic kun loukkaantuu niin keskikenttä alkaa olla aika hataralla pohjalla.
Tää Happy Gilmore on kyllä varmaan puolustussuuntaan Chelsean tämän kauden paras pelaaja.
Olen itse ainakin käsittänyt, että Gilmour on enemmänkin hyökkäävä keskikenttäpelaaja, joten olenko oikeassa? Siihen nähden on yllättynyt tuo hänen pelaamisensa puolustussuuntaan.Ei tietysti ole kovin iso saavutus tällä kaudella, mutta et ole väärässäkään.
Olen itse ainakin käsittänyt, että Gilmour on enemmänkin hyökkäävä keskikenttäpelaaja, joten olenko oikeassa? Siihen nähden on yllättynyt tuo hänen pelaamisensa puolustussuuntaan.