Tää Spursin Tangangahan alistaa kaikkia Liverpoolin pelaajia vuorotellen. Näillä esityksillä luulisi tulivan enemmän peliaikaa tulevaisuudessa.
Jinxauksen lopputulos pähkinänkuoressa, varsinkin kun Reds on ollut selvästi kuskin paikalla.Firmino alistaa Tangangaa ja 0-1. Ansaitusti.
Hyvinhän tuo Tanganga on yhdestä virheestään huolimatta pelannut. Etenkin kun käytännössä kukaan ei odottanut ennen peliä häneltä mitään. Hän on myös katsojan kannalta todella viihdyttävä pelaaja. Tuo pelityyliltään mieleen vähän Koulibalyn.Jinxauksen lopputulos pähkinänkuoressa
Koulibaly mahtuisi minun Liverpooliin.Reagoin tähän väitteeseen:Hyvinhän tuo Tanganga on yhdestä virheestään huolimatta pelannut. Etenkin kun käytännössä kukaan ei odottanut ennen peliä häneltä mitään. Hän on myös katsojan kannalta todella viihdyttävä pelaaja. Tuo pelityyliltään mieleen vähän Koulibalyn.
Todellisuudessa Liverpool alistaa koko Spursin joukkuetta tällä hetkellä. Tangangaa myöten.Spursin Tangangahan alistaa kaikkia Liverpoolin pelaajia vuorotellen
Miten tämä nyt liittyy siihen, että Tanganga teki ensimmäisen puolen tunnin aikana muutaman aivan erinomaisen pallonriiston? Manea alisti ainakin kertaalleen todella rumasti.Todellisuudessa Liverpool alistaa koko Spursin joukkuetta tällä hetkellä. Tangangaa myöten.
Juuri tuo sana "alisti" pisti silmään. Muutama pallonriisto ei tarkoita että Tanganga alistaa koko Liverpoolia kuten kirjoitit, siitä syystä yhtä alistava vastaus. Pahoittelen.Miten tämä nyt liittyy siihen, että Tanganga teki ensimmäisen puolen tunnin aikana muutaman aivan erinomaisen pallonriiston? Manea alisti ainakin kertaalleen todella rumasti.
Enhän minä sanonut, että Tanganga alistaa koko Liverpoolia. Sanoin, että Tanganga alisti Liverpoolin pelaajia vuorotellen. Esimerkiksi Manelta vei kertaalleen pallon kuin karkin lapselta, minkä jälkeen Mane joutui rikkomaan siten, että hänelle olisi pitää nostaa kortti. Penkillä istuva Vertonghen tuskin olisi verkkaisen liikkeensä kanssa tuohon pystynyt.Juuri tuo sana "alisti" pisti silmään. Muutama pallonriisto ei tarkoita että Tanganga alistaa koko Liverpoolia kuten kirjoitit, siitä syystä yhtä alistava vastaus. Pahoittelen.
Et näköjään huomaa itse?Enhän minä sanonut, että Tanganga alistaa koko Liverpoolia. Sanoin, että Tanganga alisti Liverpoolin pelaajia vuorotellen.
Alistaa koko Liverpoolia = alistaa Liverpoolin joukkuettaEt näköjään huomaa itse?
Ok, aivan sama, kunhan Liverpool, tai ainakin pelaajat yksitellen, kestää alistuksen loppuun asti.Alistaa koko Liverpoolia = alistaa Liverpoolin joukkuetta
Alistaa kaikkia Liverpoolin pelaajia vuorotellen = alistaa Liverpoolin eri pelaajia yksittäisissä kaksinkamppailutilanteissa
Kyllä tuossa ainakin omaan silmääni on aika iso ero. Ei tämä suomen kieli niin vaikeaa ole.