Totta. Boksin ulkopuoleltakin Williamsin ratkaisu oli luokkaa hirveä.Ihan mukavan oloista näpertelyä Unitedilta, mutta ratkaisut boksin sisäpuolella toistaiseksi aika pehmoisia.
Pakko kyllä sanoa, että Mata tuo paljon Unitedin peliin tällaista vastustajaa vastaan, vaikka hän onkin hidas ja pehmeä. On kiva nähdä joukkueessa pelaaja, joka osaa antaa peliä edistäviä laadukkaita syöttöjä.Ihan mukavan oloista näpertelyä Unitedilta, mutta ratkaisut boksin sisäpuolella toistaiseksi aika pehmoisia.
Varmaan samasta syystä kuin myös Van Dijk on ollut Liverpoolin kapteeni ennen TAA:ta Hendersonin ollessa pois.Miten voi olla mahdollista että Harry Maguire on kapteeni tuossa joukkueessa? Miksei Rashford ole kapteeni?
Itsehän innostuin jo ihan hitosti Arsenal-Leeds-pelistä. Kauan ja pitkään olen toivonut legendaarisen Leedsin paluuta Valioliigaan ja futishuipulle. CM 01/02-fani ei unohda.Olisi siinä futishipstereillä runkkaamisen aihetta kun City ja Leeds pelaisivat vastakkain.
En usko, sillä van Dijk on ollut Liverpoolin "pelillinen kapteeni" ja johtaja. Maguire sen sijaan ei ole ollut vielä Manun johtaja ja "isäntä".Varmaan samasta syystä kuin myös Van Dijk on ollut Liverpoolin kapteeni ennen TAA:ta Hendersonin ollessa pois.
Väläyttelee aina välillä näiden Buendiojen ja Cantwellien kanssa, mutta joo. Takas alas ja uusi yritys mahdollisesti joskus tulevaisuudessa paremman taloudellisen tilanteen turvin.Onhan tämä Norwich aivan luokaton joukkue tällä sarjatasolla. Ilman Pukkiakin erittäin tylsä.
Kuka se on sitten ollut? Jos sellaista ei ole, niin pitäisikö lähteä otteluun ilman kapteenia? Tämän illan avauksesta Rashfordin edellä hierarkiassa olivat Maguiren lisäksi varmasti myös ainakin De Gea ja Mata.Maguire sen sijaan ei ole ollut vielä Manun johtaja ja "isäntä".
Esimerkiksi Rashford olisi parempi vaihtoehto juuri sen takia, että hän on ollut pelillinen johtaja tällä kaudella Manulle. Maguire sen sijaan on juuri seuraan saapunut ei-Manu-kasvatti. De Geakin olisi parempi valinta kuin Maguire, mutta itse menisi Rashfordilla.Kuka se on sitten ollut? Jos sellaista ei ole, niin pitäisikö lähteä otteluun ilman kapteenia? Tämän illan avauksesta Rashfordin edellä hierarkiassa olivat Maguiren lisäksi varmasti myös ainakin De Gea ja Mata.
Aika harvoin se joukkueen paras pelaaja on kapteeni. Arsenalin ottelu näytti viimeeksi tänään, että se joukkueen paras pelaaja ei välttämättä ole ihan paras vaihtoehto kapteeniksi. Sen mitä olen itse Rashfordia seurannut, niin ainakaan vielä hän ei ole riittävän kypsä Unitedin kapteeniksi.Esimerkiksi Rashford olisi parempi vaihtoehto juuri sen takia, että hän on ollut pelillinen johtaja tällä kaudella Manulle.
Onko noita tullut moneen kauteen? Pogba taisi joskus tehdä jonkun kauden avausottelussa puskumaalin.Olikohan Unitedin kauden ensimmäinen kulmapotkusta syntynyt maali?