Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 119 109
  • 121 793

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joutuuko Newcastle ostamaan kaikki pelaajansa sarjataulokossa alempana olevilta seuroilta, koska ylempänä olevilta se on kiellettyä?

Sä et nyt ymmärtänyt. Mä tarkoitin että miksi Leicesterin pelaaja menisi ManUun, koska tällä hetkellä suurempi mahdollisuus menestyä on ketuissa. Okei, jos tajuavat potkia Olen pois niin kyllähän se paremmalta näyttäisi tulevaisuutta ajatellen. Mä olen keväästä saakka sanonut että Ole ei riitä, plus ManU ryssi kesän siirtoikkunansa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Sä et nyt ymmärtänyt. Mä tarkoitin että miksi Leicesterin pelaaja menisi ManUun, koska tällä hetkellä suurempi mahdollisuus menestyä on ketuissa. Okei, jos tajuavat potkia Olen pois niin kyllähän se paremmalta näyttäisi tulevaisuutta ajatellen. Mä olen keväästä saakka sanonut että Ole ei riitä, plus ManU ryssi kesän siirtoikkunansa.

Jos katsoo seuraavia vuosia eteenpäin, niin olen aika varma, että United tulee Leicesteriä paremmin menestymään. Jos nyt hetkellisesti nousivat Unitedin yläpuolelle, niin tuskin tuo paljoakaan tarkoittaa.

Ja veikkaan, että aika moni pelaisi enemmän mielellään Manchester Unitedissa kuin Leicesterissä. Kaikki kunnia ketuille mutta puhutaan kuitenkin pikkaisen eri luokan seuroista.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tomori on ihan täysin tuntematon pelaaja. Nimen olen kyllä kuullut, mutta ulkonäkö ja pelityyli ihan mysteeri vielä. Toivotaan hänelle tänään hankalaa iltaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei vittu KuPS:n vieraspeli Maarianhaminan IFK:ta vastaan ja ottelun selostaa tämä änkyttävä nainen. Eikä tämä nyt ole sukupuolikysymys, vaan jos tällainen sössöttäjä olisi mies niin ihan samalla tavalla vituttaisi sekin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jos katsoo seuraavia vuosia eteenpäin, niin olen aika varma, että United tulee Leicesteriä paremmin menestymään. Jos nyt hetkellisesti nousivat Unitedin yläpuolelle, niin tuskin tuo paljoakaan tarkoittaa.

Ja veikkaan, että aika moni pelaisi enemmän mielellään Manchester Unitedissa kuin Leicesterissä. Kaikki kunnia ketuille mutta puhutaan kuitenkin pikkaisen eri luokan seuroista.

No se nyt on aika selvä juttu. Se ei että vitsiä pitää selittää. Saatana.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Huhhuh mikä maali!
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
TAA painaa komeasti vaparin takakulmaan. Liverpool johtoon
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Hendersson...

Eikös var voisi tuosta kierittelystä muistaa vaikka keltaisella.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jessus mitä flipperiä.

Paitsio.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Firmino 0-2
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Hammaspeikon painajainen vie Poolin 0-2 johtoon. Chelsealle kylmästi pamppua suoleen kun VAR vie tasoituksen ja sen jälkeen soi heti omissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös