Samoin viikonloputNäillä esityksillä voi ensi vuonna kuluttaa torstai-illat jonkin muun lajin parissa
Kaunis vapari. Typerä rike Youngilta.
Just olin kirjoittamassa, että Unitedin olisi pitänyt satsata Lukakun miljoonat uuteen hyökkääjään kesällä, niin kaiken kukkuraksi Rasse vielä loukkaantu.
Hei tammikuussa sisään Maddison ja uusi hyökkääjä
Miksi Leicester myisi parhaimman pelaajansa alapuolellaan sarjataulukossa olevalle joukkueelle?
Miks kukaan tulee Newcastleen? Ei näihin järjellä selitystä löydä.Miksi Leicester myisi parhaimman pelaajansa alapuolellaan sarjataulukossa olevalle joukkueelle?
Miks kukaan tulee Newcastleen? Ei näihin järjellä selitystä löydä.
Sä et ole tainnut nähdä Newcastlen ”vahvistuksia”?
Joutuuko Newcastle ostamaan kaikki pelaajansa sarjataulokossa alempana olevilta seuroilta, koska ylempänä olevilta se on kiellettyä?
Vastahan ne osti Obafemi Martinsin ja Michael Owenin.Sä et ole tainnut nähdä Newcastlen ”vahvistuksia”?
Sä et nyt ymmärtänyt. Mä tarkoitin että miksi Leicesterin pelaaja menisi ManUun, koska tällä hetkellä suurempi mahdollisuus menestyä on ketuissa. Okei, jos tajuavat potkia Olen pois niin kyllähän se paremmalta näyttäisi tulevaisuutta ajatellen. Mä olen keväästä saakka sanonut että Ole ei riitä, plus ManU ryssi kesän siirtoikkunansa.
Jos katsoo seuraavia vuosia eteenpäin, niin olen aika varma, että United tulee Leicesteriä paremmin menestymään. Jos nyt hetkellisesti nousivat Unitedin yläpuolelle, niin tuskin tuo paljoakaan tarkoittaa.
Ja veikkaan, että aika moni pelaisi enemmän mielellään Manchester Unitedissa kuin Leicesterissä. Kaikki kunnia ketuille mutta puhutaan kuitenkin pikkaisen eri luokan seuroista.
No se nyt on aika selvä juttu. Se ei että vitsiä pitää selittää. Saatana.