torreira#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Arsenal
Ei uskaltanut enään laittaa rankkaria, että saadaan peli vietyä loppuun asti.
Näinkö mä pahaa unta vai oliko draftin liveseurannassa tosiaan eilen jotain nahistelua teepeeässän ja hoopeekoon välillä? Tuli Tapparasta mieleen.
näitä lisäaikoja, jotka nykysin on aika mittavia, voitaisiin nimittää vaikka Old Trafford injury timeksi.
Pikkuisen lähtee MOPO tuomarilla lapasesta
Nyt tuli mm. selvä tuomarivirhe vikassa keltaisessa.
Eli tuo "Possible Red Card" tilanne tarkoittaa mahdollista punaista ja keltainen pitää nähdä omin silmin.
Siis näin, jos UEFAn miestuomareihin voi luottaa.
Pikkuisen lähtee MOPO tuomarilla lapasesta
Nyt tuli mm. selvä tuomarivirhe vikassa keltaisessa.
Eli tuo "Possible Red Card" tilanne tarkoittaa mahdollista punaista ja keltainen pitää nähdä omin silmin.
Siis näin, jos UEFAn miestuomareihin voi luottaa.
Muistaakseni sääntö ei sinällään kiellä keltaisen (tai edes pelkän vapaapotkun) antamista tuollaisesta tilanteesta. Ainoastaan määrää sen että videota voidaan katsoa vain siinä tapauksessa jos kyseessä on mahdollinen punainen.Kyllä näin tuomittiin myös viime kesänä miesten MM-kisoissa, kohteena silloin C. Ronaldo. Eli tuomarilta meni kokonaan ohi rike, jota videotuomarit pitivät mahdollisen punaisen arvoisena -> tuloksena keltainen. Sen sijaan jos tuomari olettaa rikkeen olleen keltaisen arvoinen, siitä päätöksestä on selvittävä omin neuvoin
Englannin päävalmentaja Phil Neville tylytti Kamerunin joukkueen käytöstä ihan aiheesta matsin jälkeen. Hyvä, että Afrikasta tulevaa joukkuetta ei käsitellä puheen tasolla silkkihansikkain, jos kyky reagoida pettymyksiin on tuota luokkaa.Toi Kamerun on kyllä nolo joukkue. Numero 7 varmaan lyö jotain kohta.
Englannin päävalmentaja Phil Neville tylytti Kamerunin joukkueen käytöstä ihan aiheesta matsin jälkeen. Hyvä, että Afrikasta tulevaa joukkuetta ei käsitellä puheen tasolla silkkihansikkain, jos kyky reagoida pettymyksiin on tuota luokkaa.
Kylmät väreet menee aina Ranskan kansallishymnin aikana
Ihannemaailmassa näin. Olin yllättynyt, että Englannin päävalmentaja ei turvautunut perusjargoniin. Itse en olisi uskaltanut olla noin suora. On vähän voitettavaa, mutta paljon hävittävää.Ja miksi ihmeessä käsiteltäisiinkään, kun silleen miettii