Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mikä lie autoplay, mulla pitää itse laittaa kukin maali erikseen päälle. Mutta voihan ne muutkin maalit samalla katsoa.
Ei ollut ruma Verrattinkaan maali. Ihana oli kosketus palloon vedossa.

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

"Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut?? " totesi vihainen Manu-fani Jakke76 Liverpoolin johtaessa 1-0 Manua.
Suosikkijoukkue
Se turkoosi lahtelainen & Dallas Stars
Kreikka-Armenia 2-3 voi shaaaatana.

♫ Hei rakas kerro mulle mikä on tää tunne, kun ei riitä Linnunratakaan
Voisin tehdä kodin kauniin, tai laulustani valmiin, mut ilman sua ne ois sointuja vaan ♫

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rive Kanerva
Mä en ymmärrä miksi tätä Kamaraa hehkutetaan aina lehdissä. Kolme matsia tosin vasta nähnyt miehen pelejä, mutta mieleen on jäänyt enemmänkin harhasyötöt kuin peliä edistävät syötöt?
Katsoitko Bosnia-ottelun? Kamarahan teki siinä pelissä ihan mitä tahtoi ja hallitsi tuota keskikenttää kuin Pirlo parhaina päivinään.

"NOH EHKÄ ENSI VUONNA SITTEN!!!!!!!"
- Nimimerkki Dille kiteytti SaiPan kannattamisen viiteen sanaan ja seitsemään huutomerkkiin 11.3.2003.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kreikka kaventaa 2-3:een ja vielä lisäaika mukaanlukien ehkä 5 min jäljellä. Juuri nyt taitaisi olla tasapeli suotuisin tulos Suomen kannalta.

30:00 3-8 "Tää on meidän peli." - 45:19 7-13 - 60:00 17-17 (7m) - 69:59 20-19
#14 Kathlen Ax 12.5.2019

Don't Stop Believin'

Ralph

Jäsen
Thaimaan naisten jalkapallojoukkueen tappioennätys on 9-0 USA:ta vastaan muutama vuosi sitten. Nyt taas sama tilanne, kun 80 minuuttia on pelattu.

"Ralph is known for his hilariously random one-liners, positive attitude and pure loopiness."
Suosikkijoukkue
Kreikka kaventaa 2-3:een ja vielä lisäaika mukaanlukien ehkä 5 min jäljellä. Juuri nyt taitaisi olla tasapeli suotuisin tulos Suomen kannalta.
Miten niin? Kreikka on paperilla selvästi parempi joukkue kuin Armenia ja Suomi on voittanut Armenian jo 0-2 heidän nurmellaan.

Voisin tehdä kodin kauniin, tai laulustani valmiin, mut ilman sua ne ois sointuja vaan ♫
Suosikkijoukkue
Thaimaan naisten jalkapallojoukkueen tappioennätys on 9-0 USA:ta vastaan muutama vuosi sitten. Nyt taas sama tilanne, kun 80 minuuttia on pelattu.
Jenkit siirtyi juuri 10-0 johtoon joten ennätykset män uusiks.

Ralph

Jäsen
Alex Morgan tehnyt neljä maalia. Voisi seuraavaksi tulla mun luo esittelemään pallotaituruuttaan.

"Ralph is known for his hilariously random one-liners, positive attitude and pure loopiness."

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten niin? Kreikka on paperilla selvästi parempi joukkue kuin Armenia ja Suomi on voittanut Armenian jo 0-2 heidän nurmellaan.
Ero kasvaisi molempiin, mutta kyllä tuo toki joka tapauksessa näyttää Suomen kannalta hyvältä. Kunhan ei kompastu kotona Kreikkaan, niin rupeaa olemaan siinä.

Ja Viaplay laittaa lähetyksen poikki, vaikka peli oli vielä käynnissä... Thanks vaan for watching.

#14 Kathlen Ax 12.5.2019

Don't Stop Believin'

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
GRE - ARM -pelissä kuvayhteys pielessä Viaplaylla.

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

"Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut?? " totesi vihainen Manu-fani Jakke76 Liverpoolin johtaessa 1-0 Manua.
Suosikkijoukkue
Mitähän vittua. Kreikka-Armeniassa noin minuutti jälellä, kuva alkaa pätkimään vietävästi kunnes ruudulle tulee teksti "Thanks for watching". Vitun tunarit.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka paljon lisäaikaa ne oikein Kreikalle antaa?
Peli taisi olla tuota Suomen matsia lähes 10 min jäljessä. Ilmeisesti ensimmäisellä puolikkaalla oli joku pidempää hoivailua vaatinut loukkaantuminen.

#14 Kathlen Ax 12.5.2019

Don't Stop Believin'
Suosikkijoukkue
12-0 jenkeille.. Mikähän on historian suurinumeroisin mm-tulos naisissa? Taidetaan olla jo vähintäänkin lähellä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy