Oisko jotai striimiä heitellä klassikkoon? Edellinen oli yhtä hyvä kun KalPan pelaaminen playoffeissa 3-0 tilanteen jälkeen..
Eiköhän joku näistä toimi. Heti alkuun tuomati vetänyt mukavasti kotiinpäin. Äskeinen Ramos vs Xavi -vääntö huipentumana.
Oisko jotai striimiä heitellä klassikkoon? Edellinen oli yhtä hyvä kun KalPan pelaaminen playoffeissa 3-0 tilanteen jälkeen..
Kiitos, tosin mulla on tuon kanssa ollu joku ongelma, et ku laittaa fullscreenin niin reunoille jää isot mustat palkit, enkä muista miten tuon sai korjattua.Veikkaustv.
Itse kans katson pikkuruudusta. Ei tuosta isosta kuvasta saa selvää.Kiitos, tosin mulla on tuon kanssa ollu joku ongelma, et ku laittaa fullscreenin niin reunoille jää isot mustat palkit, enkä muista miten tuon sai korjattua.
Itse kans katson pikkuruudusta. Ei tuosta isosta kuvasta saa selvää.
Google chrome käytössä.Koita eri selaimella. Flash player voi vaikuttaa myös.
Google chrome käytössä.
Mitä suosittelet?
On sulla sentään yhden joukkueen neljästä maaliero oikein. Kannattaisiko kaivaa laskutikku naftaliinista.Päivän Valioliigasta lyhyesti:
Newcastle voitto
Arsenal tasapeli
Chelsea tasapeli
Tottenham tappio
Ja näin taistelu kärkipäässä Manchester-kaksikon takana. Arsenalilla yksi ottelu enemmän pelattuna ja selvästi paras maaliero.
Arsenal 65 +24
Newcastle 62 +8
Tottenham 59 +11
Chelsea 58 +11
Nyt selvisi missä kaikki foorumin parsafanit ovat kun täälä foorumilla eivät ainakaan "peliä seuraa". Parsafanien mökkeilyä - youtube.
Ollut kyllä yllättävän heikko Barceloonan syöttely. Taitaa poikia jännittää tosipaikassa. ;) Ikermanilta hieno ahteritorjunta Xavin läpiajossa.