Eikös nämä Serie A:n maalitykit ole yleensä aika paperia kovissa kansainvälisissä peleissä?Katsotaan miten Roman Edin Džeko saadaan pidettyä aisoissa. Iltapuhdetta lienee tiedossa.
Eikös nämä Serie A:n maalitykit ole yleensä aika paperia kovissa kansainvälisissä peleissä?Katsotaan miten Roman Edin Džeko saadaan pidettyä aisoissa. Iltapuhdetta lienee tiedossa.
Eikös nämä Serie A:n maalitykit ole yleensä aika paperia kovissa kansainvälisissä peleissä?
Eikös just tällä viikolla joku Serie A:n maalitykki tehnyt hattutempun kansojen liigan välierissä?Eikös nämä Serie A:n maalitykit ole yleensä aika paperia kovissa kansainvälisissä peleissä?
Maailman paras jalkapalloilija onkin poikkeus, joka vahvistaa säännön.Eikös just tällä viikolla joku Serie A:n maalitykki tehnyt hattutempun kansojen liigan välierissä?
Hyvin Suomi pelaa pl. Forssel
Ei se Pjanic niin hirveästi maaleja tee, että maalitykiksi voisi kutsua.Maailman paras jalkapalloilija onkin poikkeus, joka vahvistaa säännön.
Vaikuttaa siltä, että saattavat olla.Onkohan nuo Bosnian ultrat vaarallisia ukkoja.
Ei mitään verrattuna Poromafiaan, vaikka nuokin ovat riisuneet jo paitansa.Onkohan nuo Bosnian ultrat vaarallisia ukkoja.
Vaikuttaa siltä, että saattavat olla.
@Punamusta voi käydä varmaan kyselemässä.Paikan päällä olevat voisivat kokeille nokkelien ja nokkavien kommenttien heittoa. Vastaanotto saattaisi olla murhaava.
Määkin voisin varmaan, jos mulla olisi peliälyä taitoa ja kuntoa.Skrabb voisi olla hyvä pelaaja, jos hänellä olisi jotain peliälyä.
Skrabb voisi olla hyvä pelaaja, jos hänellä olisi jotain peliälyä.
Katsomossa?Mä oon alasti.
Mä oon alasti.