Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 298 672
  • 123 822

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei Kärpätkään voittaneet mestaruutta tänä vuonna vaikka viime vuosina ovat olleetkin aika hyviä.
Ei, mutta se nyt on kokonaan eri asia jos sanoo että "Saksa on kyllä melko paska näemmä tuossa naisten jalkapallossa". Ei se ole paska naisten jalkapallossa, nyt vaan ilmeisesti on huonompi peli menossa.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ei, mutta se nyt on kokonaan eri asia jos sanoo että "Saksa on kyllä melko paska näemmä tuossa naisten jalkapallossa". Ei se ole paska naisten jalkapallossa, nyt vaan ilmeisesti on huonompi peli menossa.

OK olen äärimmäisen pahoillani sanavalinnastani - jonka typerästi oletin koskevan tätä kyseistä peliä, liveseurannassa kun ollaan.

Saksan peli Kiinaa vastaan ei ole ollut kovin vakuuttavan näköistä ja tilanne voisi olla jopa se, että Kiina johtaisi - elleivät olisi tuhnuilleet yhtä paljon kuin germaanittaret tässä pelissä.

Onko parempi?
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Olihan tuo paljon fiksummin sanottu kuin se että Saksa on paska naisten jalkapallossa. Hyvin oivallettu!

Olihan se hienosti aasina ilman siltaa rakennettu sielläkin suunnassa otteluseurannasta olleesta kommentista. Hienosti toimittu!

Annan pusun Rogerin karvaiseen pakaraan. Ollaan kavereita. Jookosta joo?

Samaan aikaan Wales kaventaa 2-1 Kroatiaa vastaan.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Katsotaan miten Roman Edin Džeko saadaan pidettyä aisoissa. Iltapuhdetta lienee tiedossa.

BH:n avauksessa seitsemän hahmoa joiden sukunimi päättyy kirjaimeen c - tuo lienee siis -nen BH:ssa.
 

Ralph

Jäsen
Suomen etuna on tietenkin se, että maailman paras puuttuu Bosnian kokoonpanosta.

Samasta syystä minä, mieshuora, en lähtenyt Ratinaan.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Suomen etuna on tietenkin se, että maailman paras puuttuu Bosnian kokoonpanosta.

Samasta syystä minä, mieshuora, en lähtenyt Ratinaan.
VVD on kylläkin hollantilainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös