Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 153 229
  • 122 432

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Välihuomautus: pidän sulamiskommenttien heittäjiä melkoisina luusereina. Ihan kuin olisitte itse joskus voittaneet muuta kuin lotossa 4 oikein.
Välihuomautus: mä olen kerran voittanut 500 000 markkaa Vakiosta kummitädin kanssa, mutta kummitäti unohti viedä rivin sisään.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
No puhutaan Poolista sulijana viime vuoden finaalissa Realia vastaan? Pool hallitsi peliä oman mielensä mukaan ennen kuin rotta iski ja Salah loukkaantui. Piti rottailla, ei löytynyt muuta keinoa? Katsohan peli uudestaan, Pool vei Realia mielensä mukaan ennen tuota kyseistä tapausta, heh.
En valitettavasti ole nähnyt peliä ollenkaan, mutta mitä väliä sillä on kumpi vie peliä kun ne maalit lasketaan.

Minä muistan 2008 finaalista voittajan, mutta en sitä kummalla oli suuremmat pallonhallintaprosentit.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Sonin viimeinen ratkaisu tuntuu joka kerta jäävän puolivillaiseksi, aina kun katson Spursin peliä niin sama homma pl. se toinen osaottelu Cityä vastaan jolloin Son onnistui erinomaisesti.

Kane ja Alli olleet todella vaisuja myös.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Eli toisin sanoen et ole voittanut.
No luuletko, että olisin täällä keulimassa niiden oikeiden voittojen kanssa suomalaiseen tapaan? Ollaan ihan saatanan hiljaa ja perilliset saavat sitten ihmetellä, että mistä tuo hullu on nuo kaikki eri valuuttansa kasannut yhteen!

"Ei varmaan ainakaan Tottenhamin voitosta Mestareiden liigan kauden 2018-2019 päätteeksi."
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Itseäni vituttaa vain se, että Pool on ollut tässä matsissa täysin paska ja silti johdetaan. Yksi paskimpia pelejä Poolilta tällä kaudella. Ja tämä siis minun mielipide, katsonut kuitenkin kaikki Poolin pelit. No ehkä Everton-peli oli vielä paskempi ja voitettiin Origin tuurimaalilla lopussa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Välihuomautus: pidän sulamiskommenttien heittäjiä melkoisina luusereina. Ihan kuin olisitte itse joskus voittaneet muuta kuin lotossa 4 oikein.
Toinen välihuomautus:

Pidän itsekin noita sulamiskommenttien sankereita melkoisina ex-sankereina joita ei muista kukaan enää tämän päivän jälkeen.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Nyt olis ollut finaali tarjolla kotikaupunkiin, mutta kävi kuin Leijonille aina kotikisoissa. Selvä sulaminen.
Tässä kannattaa ottaa huomioon, että tuo areena on kuitenkin Atletico Madridin areena eikä Real Madridin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Välihuomautus: mä olen kerran voittanut 500 000 markkaa Vakiosta kummitädin kanssa, mutta kummitäti unohti viedä rivin sisään.

Kioskille ei voi unohtaa mennä, mutta 300 euron ravivoitto jäi saamatta, kun kiireessä laitoin digiloikassa ja se jäikin siihen vielä yksi vahvistus tilaan.

Onneksi niille ei makseta tai anneta kuittia tai kannua mitkä ei vielä kerran vahvista tilaustaan.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Nyt on herännyt peli eloon toisella puoliajalla.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Jos Tottenham tekee tasoituksen, se on täysin ansaittu. Pool on paska.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vanhat kunnon pystypallot Salahille, taas oli hyvä tilanne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös