Miksei lähetyksessä ole tullut vielä yhtään Karavaania?
Välihuomautus: mä olen kerran voittanut 500 000 markkaa Vakiosta kummitädin kanssa, mutta kummitäti unohti viedä rivin sisään.
Väitän että Huuhkajatkin pyyhkisi Tottenhamilla lattiaa.
Milner on muuten hyvä pelaaja vieläkin, tietäisit jos katsoisit Poolin pelejä.Milner oli lähellä tehdä pelitilannemaalin Champions League finaalissa, uskotteko kotona.
Väitän että Huuhkajatkin pyyhkisi Tottenhamilla lattiaa.
Tämä on pidemmän tarinan paikka, mutta sovimme kummitädin kanssa hänen luonaan vieraillessani, että mä teen 14-kesäisenä poikana Vakioon kummitädin pyynnöstä järjestelmän ja sitten hän vie lapun kioskille.Kioskille ei voi unohtaa mennä, mutta 300 euron ravivoitto jäi saamatta, kun kiireessä laitoin digiloikassa ja se jäikin siihen vielä yksi vahvistus tilaan.
Onneksi niille ei makseta tai anneta kuittia tai kannua mitkä ei vielä kerran vahvista tilaustaan.
Loris ja hups, hups.No puhutaan Poolista sulijana viime vuoden finaalissa Realia vastaan? Pool hallitsi peliä oman mielensä mukaan ennen kuin rotta iski ja Salah loukkaantui. Piti rottailla, ei löytynyt muuta keinoa? Katsohan peli uudestaan, Pool vei Realia mielensä mukaan ennen tuota kyseistä tapausta, heh.
Onko sitten tehnyt paljon pelitilannemaaleja viime aikoina?Milner on muuten hyvä pelaaja vieläkin, tietäisit jos katsoisit Poolin pelejä.
Loris x2 hups hups.Loris ja hups, hups.
No ei nyt sentään, vaikka vähän on kuollut peli. Tässä pelissä on niin kovat panokset verrattuna johonkin torstailiigan finaaliin.Eurooppaliigan finaali muistetaan klassikkona tähän matsiin verrattuna.
Molemmat joukkueet tässä ottelussa ovat olleet kyllä paskoja.
Varmaan siinä vaiheessa kun tuomari puhaltaa pilliin ja ilmoittaa ottelun päättyneeksi.Missä vaiheessa alkaa Liverpoolin pelaajien makoilu?