Jesus Shaves
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dorados de Sinaloa
Turhis, joka tekee epätoivossaan "leaked sex-tapen".
Laukeaisit kuitenkin ennenaikaisesti.
Turhis, joka tekee epätoivossaan "leaked sex-tapen".
Toki, mutta sinulla ei edes seisoisi.Laukeaisit kuitenkin ennenaikaisesti.
Toki, mutta sinulla ei edes seisoisi.
Nyt Pool, omaa peliä!
On kuitenkin vähän hauska lukea kun koko peli dumataan ensimmäisen puolen tunnin takia. En minäkään täällä julistele jonkun kautta paskaksi ensimmäisen ottelun perusteella.Tuskin meistä kellään on kykyä nähdä tulevaisuuteen, joten silloin on aika loogista, että kesken ottelun kirjoitetut kommentit kuvaavat sitä osaa ottelusta, joka on jo nähty. Ottelun kommentointi kesken ottelun on ainakin minun käsittääkseni tämänkin ketjun tarkoitus.
Aika lailla Realkin on sulanut viime vuosina, heh. Ajaxin pojat nöyryyttivät aika lailla. Viime vuonna piti teloa Salah ennen kuin peli kääntyi.Huomaa että kaksi sulajaa vastakkain, aneemista peliä varsinkin Poolilta.
Aika lailla Realkin on sulanut viime vuosina, heh. Ajaxin pojat nöyryyttivät aika lailla. Viime vuonna piti teloa Salah ennen kuin peli kääntyi.
Meillä kun täällä ketjussa on näemmä asiantuntija, niin haluaisin tietämättömänä kysyä että missä muissa pelissä Real Madrid on sulanut kuin Ajax-pelissä.Aika lailla Realkin on sulanut viime vuosina, heh. Ajaxin pojat nöyryyttivät aika lailla. Viime vuonna piti teloa Salah ennen kuin peli kääntyi.
No puhutaan Poolista sulijana viime vuoden finaalissa Realia vastaan? Pool hallitsi peliä oman mielensä mukaan ennen kuin rotta iski ja Salah loukkaantui. Piti rottailla, ei löytynyt muuta keinoa? Katsohan peli uudestaan, Pool vei Realia mielensä mukaan ennen tuota kyseistä tapausta, heh.Ennen tätä kautta neljä UCL-voittoa viiteen vuoteen, mutta ei riitä silti asiantuntijoille. Silti pelkkä sulija.
Nyt Pool, omaa peliä!
No ei tämä hyvältä näytä.En tiedä miten Pool pelaa, mutta Meidän Peli toi kannun jossain päin Slovakiaa.
Metsola sulaa.Välihuomautus: pidän sulamiskommenttien heittäjiä melkoisina luusereina. Ihan kuin olisitte itse joskus voittaneet muuta kuin lotossa 4 oikein.
Välihuomautus: mä olen kerran voittanut 500 000 markkaa Vakiosta kummitädin kanssa, mutta kummitäti unohti viedä rivin sisään.Välihuomautus: pidän sulamiskommenttien heittäjiä melkoisina luusereina. Ihan kuin olisitte itse joskus voittaneet muuta kuin lotossa 4 oikein.
En valitettavasti ole nähnyt peliä ollenkaan, mutta mitä väliä sillä on kumpi vie peliä kun ne maalit lasketaan.No puhutaan Poolista sulijana viime vuoden finaalissa Realia vastaan? Pool hallitsi peliä oman mielensä mukaan ennen kuin rotta iski ja Salah loukkaantui. Piti rottailla, ei löytynyt muuta keinoa? Katsohan peli uudestaan, Pool vei Realia mielensä mukaan ennen tuota kyseistä tapausta, heh.
Eli toisin sanoen et ole voittanut.Välihuomautus: mä olen kerran voittanut 500 000 markkaa Vakiosta kummitädin kanssa, mutta kummitäti unohti viedä rivin sisään.
Totta tuokin, vain mestarit muistetaan.En valitettavasti ole nähnyt peliä ollenkaan, mutta mitä väliä sillä on kumpi vie peliä kun ne maalit lasketaan.
Ennen tätä kautta neljä UCL-voittoa viiteen vuoteen, mutta ei riitä silti asiantuntijoille. Silti pelkkä sulija.
No luuletko, että olisin täällä keulimassa niiden oikeiden voittojen kanssa suomalaiseen tapaan? Ollaan ihan saatanan hiljaa ja perilliset saavat sitten ihmetellä, että mistä tuo hullu on nuo kaikki eri valuuttansa kasannut yhteen!Eli toisin sanoen et ole voittanut.
Toinen välihuomautus:Välihuomautus: pidän sulamiskommenttien heittäjiä melkoisina luusereina. Ihan kuin olisitte itse joskus voittaneet muuta kuin lotossa 4 oikein.
Tässä kannattaa ottaa huomioon, että tuo areena on kuitenkin Atletico Madridin areena eikä Real Madridin.Nyt olis ollut finaali tarjolla kotikaupunkiin, mutta kävi kuin Leijonille aina kotikisoissa. Selvä sulaminen.