Jesus Shaves
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dorados de Sinaloa
Itsehän olen barcan miehiä, mutta toki olen vuosien saatossa fanittanut muitakin joukkueita eri sarjoista. Barcan jälkeen fanittamani joukkueet ovat järjestyksessä juve, pool ja ajax. Harmi, että vain kolme noista voi olla nejän joukossa. Toivottavasti se putoava on juve, koska siellä on joukkueen sisällä tänä vuonna hieman vastenmielisyyttä. Barca - Pool olisi kuitenkin hieno finaali, mutta Barca - Ajax ehkä hienompi.
Ajax on minusta esittänyt parasta calciota CL:ssä tähän mennessä. Jalkapalloilullisesti olisi hienoa mikäli Ajax menisi pitkälle - vaikken pelistä katsonut kuin koosteen ja luin post-game kommentit, niin mitä ilmeisemmin Juve oli ongelmissa Ajaxin prässin ja paineen kanssa. Herrasmiespelaaja Chiellinin puuttuminen oli myös aika iso reikä.
Ajax ei kyllä ole ilman mitään mahdollisuuksia Torinossa - ihan realistinen mahdollisuus tiputtaa Juventus jatkosta. Juvella ei oikein tainnut muuta olla esittää kuin Ronaldo McDonaldo paikoitellen. Ensi tiistaina onkin sitten mielenkiintoinen matsi edessä.
Itsehän olen Cityn miehiä eli sitä alinta kastia mitä maan päältä löytyy. Toivotaan nyt kuitenkin, että Pep & co saavat Tottenhamin kairattua suohon ja pääsevät finaaliin asti. Kai sitä vähän saa Citynkin arabirahoilla hankitusta menestyksestä nauttia kun on kohtuullisen kauan suossa tarponut?
Viimeksi muokattu: