Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 284 271
  • 123 818

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taisi kaatua kun Juventus oli hätää kärsimässä Ajaxin kanssa.
Itsehän olen barcan miehiä, mutta toki olen vuosien saatossa fanittanut muitakin joukkueita eri sarjoista. Barcan jälkeen fanittamani joukkueet ovat järjestyksessä juve, pool ja ajax. Harmi, että vain kolme noista voi olla nejän joukossa. Toivottavasti se putoava on juve, koska siellä on joukkueen sisällä tänä vuonna hieman vastenmielisyyttä. Barca - Pool olisi kuitenkin hieno finaali, mutta Barca - Ajax ehkä hienompi.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Itsehän olen barcan miehiä, mutta toki olen vuosien saatossa fanittanut muitakin joukkueita eri sarjoista. Barcan jälkeen fanittamani joukkueet ovat järjestyksessä juve, pool ja ajax. Harmi, että vain kolme noista voi olla nejän joukossa. Toivottavasti se putoava on juve, koska siellä on joukkueen sisällä tänä vuonna hieman vastenmielisyyttä. Barca - Pool olisi kuitenkin hieno finaali, mutta Barca - Ajax ehkä hienompi.

Ajax on minusta esittänyt parasta calciota CL:ssä tähän mennessä. Jalkapalloilullisesti olisi hienoa mikäli Ajax menisi pitkälle - vaikken pelistä katsonut kuin koosteen ja luin post-game kommentit, niin mitä ilmeisemmin Juve oli ongelmissa Ajaxin prässin ja paineen kanssa. Herrasmiespelaaja Chiellinin puuttuminen oli myös aika iso reikä.

Ajax ei kyllä ole ilman mitään mahdollisuuksia Torinossa - ihan realistinen mahdollisuus tiputtaa Juventus jatkosta. Juvella ei oikein tainnut muuta olla esittää kuin Ronaldo McDonaldo paikoitellen. Ensi tiistaina onkin sitten mielenkiintoinen matsi edessä.

Itsehän olen Cityn miehiä eli sitä alinta kastia mitä maan päältä löytyy. Toivotaan nyt kuitenkin, että Pep & co saavat Tottenhamin kairattua suohon ja pääsevät finaaliin asti. Kai sitä vähän saa Citynkin arabirahoilla hankitusta menestyksestä nauttia kun on kohtuullisen kauan suossa tarponut?
 
Viimeksi muokattu:

Barney

Jäsen
Itsehän olen barcan miehiä, mutta toki olen vuosien saatossa fanittanut muitakin joukkueita eri sarjoista. Barcan jälkeen fanittamani joukkueet ovat järjestyksessä juve, pool ja ajax.
Kannattaa vaihtaa Pool Cityyn sekä lisätä listalle vielä PSG ja Bayern.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannattaa vaihtaa Pool Cityyn sekä lisätä listalle vielä PSG ja Bayern.
No ei, Saksa on paska maa, sen tietää kaikki ja ranskalaiset on aivan pellejä myös kaikki, vaikka eipä tossa jengissä montaa ranskalaista olekaan. Jos jengi on ranskan saksalaiset tjms., niin ei jatkoon. Cityä olen joskus sympannut, mutta vain puheissa ja vain sen takia, että broidi on manun miehiä. City on vähän sellainen ilman identiteettiä pelaava perijäpoikamies, mikä ei tiedä mitä rahoillaan tekis ja ei myöskään saa huoralta pillua. Vähän säälittävä, mutta ei oikein voi tuntea empatiaa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kävikö niin, että jatkoaika kaatui provoiluun kun joku hiusmalli kaatui ihan itsestään ja Alba pisti hieman jurkkaa?

Oli kyllä hyvä että kaatui. Olisi vaikka voinut tulla meikäläisen ensimmäinen pelikielto. Sen verran siellä se eräs kaatuili
 

Ralph

Jäsen
Voi Napolin Napoli. Arsenal johtaa 2-0 ekan puoliajan lopulla. Tietenkin Juventus-legenda onnistunut maalinteossa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ekstraklasan viimeinen kierros ennen ylempää ja alempaa loppusarjaa. Kaikki pelaa tietenkin samaan aikaan ja tärkeitä pelejä on mihin ryhmään pääsee tai joutuu.

Lechian ei tarvitse kuin voitella niin kuin on viime aikoina onnistunut jokusen kerran,

0min 0-0.
 

Barney

Jäsen
Pogba pilkulta 1-0 West Hamia vastaan.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ansaittu tasoitus West Hamille.
 

Barney

Jäsen
Pogba ja toinen maali pilkulta. Tämä on sitä voittamisen kulttuuria.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Pogba ja toinen maali pilkulta. Tämä on sitä voittamisen kulttuuria.
Niin. Viimeisestä viidestä pelistä 1 voitto..
Hölmö taklaus West Hamin pelaajalta.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Niin. Viimeisestä viidestä pelistä 1 voitto..
Hölmö taklaus West Hamin pelaajalta.
Kyllä tuo kertoo kaiken oleellisen poolin fanittamisesta, kun vaikka omalla seuralla menee kuinka hyvin niin silti pitää olla nillittämässä kun United voittaa jonkun West Hamin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kyllä tuo kertoo kaiken oleellisen poolin fanittamisesta, kun vaikka omalla seuralla menee kuinka hyvin niin silti pitää olla nillittämässä kun United voittaa jonkun West Hamin.
Kyllähän tuo vähän futisromantikkoa harmittaa, kun pikkuseura häviää suurseuralle tuomarin ja huonon tuurin vuoksi, vaikka oli kentällä parempi joukkue.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kyllähän tuo vähän futisromantikkoa harmittaa, kun pikkuseura häviää suurseuralle tuomarin ja huonon tuurin vuoksi, vaikka oli kentällä parempi joukkue.

No olisit vähän romantisoinut sitten etkä vain harmitellut kerta jos romantikko olet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös