Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 277 237
  • 123 818

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Rankkari ja toinen keltainen kortti Tagliaficolle olisi ollut täysin oikea ratkaisu. Jostain syystä yksikään kentällä tai ruutujen ääressä olevista tuomareista ei nähnyt tuota kaksin käsin repimistä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Melkoista pokkaa vaatii huudella jotain makoilusta kun tässä pelissä nähtiin mm. Alban teatteri.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
KK
Tarkoitatko minua? Meikäläinen kyllä täälläkin kommentoi tuota Alban teatteria. Se ei poista silti sitä että esim. Pogba harrastaa samoja näytelmiä välillä tuolla kentällä.
Ja tätä minä sanoin, että tarviiko joka teatterista vetää herne nenään puolin ja toisin? Toki pelaajat filmaa ns taktisten aikalisien takia. Toisen asteen törkeämmin kuin toiset
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Ja tätä minä sanoin, että tarviiko joka teatterista vetää herne nenään puolin ja toisin? Toki pelaajat filmaa ns taktisten aikalisien takia. Toisen asteen törkeämmin kuin toiset
Siis mä oon just tätä mieltä. Halusin vain näpäyttää tätä erästä nimimerkkiä jonka oma joukkue pelaa "jalkapalloa" eikä mitään "la ligaa".
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tarkoitatko minua? Meikäläinen kyllä täälläkin kommentoi tuota Alban teatteria. Se ei poista silti sitä että esim. Pogba harrastaa samoja näytelmiä välillä tuolla kentällä.
Sua tarkotin juu. Iteltä meni pogban tilanne kans ohi, en pysty kommentoimaan. Tuskin hän kuitenkaan Albamaisesti räpiköi menemään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Nemanja Maticilla ei pitäisi jatkossa olla mitään asiaa kentälle. McTominay on huikea jamppa!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Miksi ihmeessä te puhutte siitä Alban tilanteesta nyt koko ajan :D Minä olen siitä samaa mieltä kanssanne, unohtakaa jo se.

Jos siellä leirissä halutaan puhua koko ajan Pogbasta, niin kai meilläkin on oikeus vähän puhua Albasta, jonka temput ovat vähän eri kategoriassa.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Käsiä ei vihelletä vissiin puolin ja toisin. :D
 

Ralph

Jäsen
Moise Keania kentälle vaan, jos myös Amsterdamissa mielitään vierasvoitto nähdä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mullapa pyöriikin Birmingham-Sheffield United. Jotain herkkusieniliigaa...Pyh ja pah! Täällä ei filmata ja pallo pomppii minne sattuu. Noi pelaajat pelaa Championshipiä siks koska ne on niin vitun tyhmiä. Todella typeriä ja ennalta-arvattavia ratkaisuja pallon kanssa jatkuvasti. Vähän niinku naisten futista kattois, näkee jo 5 sekuntia ennen mitä toikin pelaaja nyt sen pallon kanssa tekee. Tim Sparv sopis täydellisesti tonne. Tai naisten jengiin.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Oli tonttia Suarezilla.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mietinkin että kumpi tulee vaihtoon, Rashford vai Lukaku. Molemmat ollu pimennossa tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös