Epätietoinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
:DVaikea sanoa kun siitä ei saatu hidastusta kun United pyöritti
:DVaikea sanoa kun siitä ei saatu hidastusta kun United pyöritti
Tarkoitatko minua? Meikäläinen kyllä täälläkin kommentoi tuota Alban teatteria. Se ei poista silti sitä että esim. Pogba harrastaa samoja näytelmiä välillä tuolla kentällä.Melkoista pokkaa vaatii huudella jotain makoilusta kun tässä pelissä nähtiin mm. Alban teatteri.
Tarkoitatko minua? Meikäläinen kyllä täälläkin kommentoi tuota Alban teatteria. Se ei poista silti sitä että esim. Pogba harrastaa samoja näytelmiä välillä tuolla kentällä.
Ja tätä minä sanoin, että tarviiko joka teatterista vetää herne nenään puolin ja toisin? Toki pelaajat filmaa ns taktisten aikalisien takia. Toisen asteen törkeämmin kuin toisetTarkoitatko minua? Meikäläinen kyllä täälläkin kommentoi tuota Alban teatteria. Se ei poista silti sitä että esim. Pogba harrastaa samoja näytelmiä välillä tuolla kentällä.
Siis mä oon just tätä mieltä. Halusin vain näpäyttää tätä erästä nimimerkkiä jonka oma joukkue pelaa "jalkapalloa" eikä mitään "la ligaa".Ja tätä minä sanoin, että tarviiko joka teatterista vetää herne nenään puolin ja toisin? Toki pelaajat filmaa ns taktisten aikalisien takia. Toisen asteen törkeämmin kuin toiset
Sua tarkotin juu. Iteltä meni pogban tilanne kans ohi, en pysty kommentoimaan. Tuskin hän kuitenkaan Albamaisesti räpiköi menemään.Tarkoitatko minua? Meikäläinen kyllä täälläkin kommentoi tuota Alban teatteria. Se ei poista silti sitä että esim. Pogba harrastaa samoja näytelmiä välillä tuolla kentällä.
Miksi ihmeessä te puhutte siitä Alban tilanteesta nyt koko ajan :D Minä olen siitä samaa mieltä kanssanne, unohtakaa jo se.Sua tarkotin juu. Iteltä meni pogban tilanne kans ohi, en pysty kommentoimaan. Tuskin hän kuitenkaan Albamaisesti räpiköi menemään.
Miksi ihmeessä te puhutte siitä Alban tilanteesta nyt koko ajan :D Minä olen siitä samaa mieltä kanssanne, unohtakaa jo se.
No siis sanoit että sama meininki molemmilla. Mutta joo, mun puolesta kans asia on setvitty.Miksi ihmeessä te puhutte siitä Alban tilanteesta nyt koko ajan :D Minä olen siitä samaa mieltä kanssanne, unohtakaa jo se.
Oli tonttia Suarezilla.
Älä huoli, kohta se tekee maalin vaikka Shawin käden kautta. ;)Nyt se kuoli
Älä huoli, kohta se tekee maalin vaikka Shawin käden kautta. ;)