Tää olisi sun kannattanut jättää sanomatta, koska OMG mitä supertalentteja sieltä Barcan junnuista puskee!
No ei edes välttämättä puske, siinäpä se...
Totuuden nimissä Real voisi omia junioreitaan peluuttaa samanlaisella kunnianhimolla välillä, vaikkakin omasta mielestäni Barcan joissain määrin ylihypetetyt juniorit ovat suurehkon peluutuksensa myötä osasyyllisiä tuolle piste-erolle. Ainakin itse olen todistanut muutaman ottelun joissa voi jotain laittaa senkin piikkiin, että se tarvittava voitto jäi ottamatta juuri silloin kun noita telloja ja cuencoita ja joitain muitakin ajettiin sisään. Mutta tää siis ei pahalla, olen mielelläni väärässä, joten elkööt kiusaantuko, Barcelonan kannattajat!
Erona onkin se että Real Madridilla piisaa Callejoneja, Graneroita, Lasseja sun muita joista jokaisella piisaa kokemusta enemmän kuin Barcelonan tusinajunnuilla yhteensä. Sen takia peluutus ei ole lähellekään niin suuri "riski".
Aika riskirajoilla Mourinho menee varsinkin Xabin suhteen. Se että Sahinilla on jotain polvessa ei kelpaa selitykseksi.
Edit: Barca fanit tuntuvat kiusaantuvan tyhjästäkin, kuten voit havaita vaikka tuosta Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - F.C. Barcelona 2011–2012 - Més que un club
Kts myös aiempi viesti. En osaa linkittää siihen.