Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 498 601
  • 126 936

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Coentraon nassuun tuo ei näyttänyt suoraan osuvan joten vähän olisi voinut olla munakkaampi tuossa. Tietty jos leukaan kolahtaa niin ehkä se jossain tuntuu...
Nuudelilla oli aika hyvä tontti mutta vähän takakulmasta ohi.

Ja mitä vittua, Falcao meinaa taas puskea tasoituksen?

E. Nätti lätkätaklaus keskialueella Tico-pelaajalta jonka jälkeisen syöttöhärdellin päätteeksi meinaavat tasoittaa. Paskaa settiä tuomarilta, katsoi tuon läpi sormien. Nää on mestaruuksia ratkovia juttuja, koittakaa nyt siellä pilli suussa tajuta, saatana.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Jumalauta pilkku. Edellisestä oli noin vuosi.

Ronaldolta taas täydellisen saletti upotus, kuten aina.


Edit. Oli tosiaan aikakin tulla. Näitä fiftysixtyjä oli putkeen vihelletty vihulle jo kymmenisen. Vähän eri meininki kuin kilpailijalla joka saa nykyään kilpailusta riippumatta pilkun tai pari. Ihan vaan Beastillekin muistutuksena.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Crisu rankusta kolmas täyteen. Huikee ukko. Mun mielestä täysin oikeutettu rankkari tuosta.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Mihin tämä perustuu? Mun silmissäni tuota miehistöä on kyllä kierrätetty viime aikoina aika helvetin hyvin. Jos ei nyt lasketa Ramosia, Ikeriä tai Crisua.

Xabi Alonsolle laskin 21 ottelua vuodenvaihteen jälkeen, joista 21 täydet minuutit. Marcelo 17 ottelua, Higuain 21, Benzema 20. Noissa sentään vähemmän täysiä 90 minuutin koitoksia. Mm Callejon ja Granero ansaitsisivat enemmän peliaikaa.

Maailman parhaalle hattutemppu.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika kontroversiaali rankkari nyt sitten Realille. En mä osaa oikein sanoa miten tuossa kohtaa pitäisi puolustaa kun periaatteessa ei mitään hätää siitä vastustajan pelaajasta, päätymässä rajalle hautomaan palloa ja maaliin matkaa kohtuu paljon. Silti tää Ticon toppari tulee ja antaa selvähkösti vauhtia, tavalla jolla kyllä saa vähän painavammankin janarin tarvittaessa kaatumaan. Ihan paskaa ajattelua mun mielestä. Ja sitten taas toisaalta, menihän Higuain helpohkosti nurin. Ainakin helponnäköisesti.
 
Kentällä ollessaan pallo olisi vissiin ollut alueen ulkopuolella, mutta maalipotkuhan siitä seurasi. Et ollut ainoa, jos tuon missasi niin ei ainakaan tätä matsia seuraa. Selvähkö tilanne kuitenkin, ainakin kanava jolta itse katson matsia näytti moneen otteeseen hidastuksista.

Itse katsoin vain että ei tullut kulmaa, joten siksi luulin Casillasin ehtineen tilanteeseen, tosin alueen ulkopuolelta. Ilmeisesti kuitenkin pallo menikin kotijoukkueen pelaajasta yli vaikka Casillasilla kova kiire olikin seivata tilanne.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu mikä Higuainin filmi. Nää on mestaruuksia ratkovia tuomioita saakeli!!!

:)

Niin, sä voit lukea mitä mieltä mä tuosta olin. Söpöä kuittailua kyllä.

Callejon laittaa nätisti paikoistaan kyllä sisään. Ja Crisulle hattutempun lisäksi maalisyöttö, on se.

Kannatti kyllä valvoa tää ilta, vaikka vaikealle vaikutti. Hieno peli kaiken kaikkiaan, ja vastustaja ollut ihan hyvä kuitenkin. Molemmissa päissä tapahtunut.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Xabi Alonsolle laskin 21 ottelua vuodenvaihteen jälkeen, joista 21 täydet minuutit. Marcelo 17 ottelua, Higuain 21, Benzema 20. Noissa sentään vähemmän täysiä 90 minuutin koitoksia. Mm Callejon ja Granero ansaitsisivat enemmän peliaikaa.

Samaa mieltä siitä, että Granerolle soisi enemmän peliaikaa, mutta esimerkiksi Xabi huilasi heti Mestareiden liigassa kun siihen oli oiva tilaisuus. Callejon on saanut peliaikaa (äsken maali), mutta Di Maria on vasta palannut viheriölle. Marcelo huilivuorossa tänään ja Higsu/Patonki tuskin yhdessä paljon enää avauksessa on, kun Di Maria tosiaan palasi.

EDIT. Miten Ronaldon pelissä tuo pelien määrä näkyy? Vai miksi sitä pitäisi vähentää?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Aika kontroversiaali rankkari nyt sitten Realille. En mä osaa oikein sanoa miten tuossa kohtaa pitäisi puolustaa kun periaatteessa ei mitään hätää siitä vastustajan pelaajasta, päätymässä rajalle hautomaan palloa ja maaliin matkaa kohtuu paljon. Silti tää Ticon toppari tulee ja antaa selvähkösti vauhtia, tavalla jolla kyllä saa vähän painavammankin janarin tarvittaessa kaatumaan. Ihan paskaa ajattelua mun mielestä. Ja sitten taas toisaalta, menihän Higuain helpohkosti nurin. Ainakin helponnäköisesti.

Livekuvassa katselin että kylläpäs tuli munattua tuomarilta. Sitten tuli uusintana, niin tuo oli vain tyhmyyttä Godinilta. Higuain täysin kontrollissa, menossa pois maalintekosektorilta ja mitään tarvetta tehdä MITÄÄN kontaktia. Higuain sitten hyvin toki tehosti tuota, mutta sanoisin että homma oli 90% Godinin tyhmyyttä ja 10% Higuainin tehostusta.

Rankkarissa muuten kävi pieni tuuri, kun epätasainen kenttä pompautti pallon käden yli(jos oikein näin). Muuten olisi voinut torjuakkin jopa tuon, toki erinomaisesti aivan alakulmaan ja melko kovakin. Se oma suosikkipaikkani.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse katsoin vain että ei tullut kulmaa, joten siksi luulin Casillasin ehtineen tilanteeseen, tosin alueen ulkopuolelta. Ilmeisesti kuitenkin pallo menikin kotijoukkueen pelaajasta yli vaikka Casillasilla kova kiire olikin seivata tilanne.

Joo, mä en sitä seurannut kovin tarkasti että kenestä se meni yli. Kaiketi sitten Ticon miehestä. Kumman kiire oli kyllä Ikerillä tuohon, seurasiko se noin huonosti tilannetta ylipäätään vai mikä mahtoi olla.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Samaa mieltä siitä, että Granero soisi enemmän peliaikaa, mutta esimerkiksi Xabi huilasi heti Mestareiden liigassa kun siihen oli oiva tilaisuus. Callejon on saanut peliaikaa (äsken maali), mutta Di Maria on vasta palannut viheriölle. Marcelo huilivuorossa tänään ja Higsu/Patonki tuskin yhdessä paljon enää avauksessa on, kun Di Maria tosiaan palasi.

Joo mutta mitäs Mourinho keksii jos vaikkapa Xabi joutuu loppukaudeksi sivuun? Juuri tuon peluuttamattomuuden takia voi tulla ongelmia jos Lass tai Albiol esim joudutaan pistämään kovaan paikkaan. Sitten Mourinho kai syyttää loukkaantumisia kuten yleensä on tehnytkin.

Aika paljon ollut selviä otteluita joissa olisi voinut rohkeasti kierrättää, vaikka sitten yhtä tai kahta kerrallaan.

Edit: Ronaldon ottelumäärä antaa kuvan kierrätyksen määrästä.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Korjaan: Maailman paras joukkue missaa läpiajon. Ei näin.

Ai missä? Pelaatko Fifaa viholiisjoukkueellasi Barcalla ja pääsit läpiajoon? Ei näin. Kehtaatkin. Jos oikeasta jalkapallosta puhutaan niin maailman paras joukkue pelasi eilen. Just joo, aika väsynyttä läppää lähtee. Pitäisiköhän mennä nukkumaan vai odottaa nhl:n pudotuspelien alkua!?
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Olisihan Xabi valtava menetys, mutta kyllä Khedira, Lass ja Granero hoitaa.

Millainen peli muuten on ollut Realilta?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Livekuvassa katselin että kylläpäs tuli munattua tuomarilta. Sitten tuli uusintana, niin tuo oli vain tyhmyyttä Godinilta. Higuain täysin kontrollissa, menossa pois maalintekosektorilta ja mitään tarvetta tehdä MITÄÄN kontaktia. Higuain sitten hyvin toki tehosti tuota, mutta sanoisin että homma oli 90% Godinin tyhmyyttä ja 10% Higuainin tehostusta.

Näin mä sen itsekin arvioin, alusta loppuun saakka. Itsekin meinasin vihellystilanteessa että pakkohan niiden on kyseenalaisistakin tilanteesta näköjään jo vähitellen alkaa viheltää, mutta eihän tuossa kovin paljoa epäselvää kuitenkaan ole. Hölmöä pelaamista Godinilta yhtäkaikki.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Voi saatana. Atleticolla paikkansa, mutta ei maistu ei. Perkele. Ei siinä, ei tuo Realkaan koko ajan voi näitä tyriä, noin niinku takaa-ajon kannalta. Mutta jumalauta, kun tasurilla olisi mennyt se pitkäveto oikein... Massit takas!
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Olisihan Xabi valtava menetys, mutta kyllä Khedira, Lass ja Granero hoitaa.

Millainen peli muuten on ollut Realilta?

Sehän ongelma onkin ettei ilman Xabia olla tämän vuoden puolella pelattu kuin yksi kokonainen ottelu.

Perinteistä Mourinhoa on peluuttaa kapeaa rinkiä koska sillä saa tekosyyn huonolle menestykselle jos tulee loukkaantumisia. Kun Barcelonallakin on varaa kierrätyksen nimissä pistää kentälle tusinatason junioreita, pitäisi Real Madridilla olla varaa pistää kentälle kokeneita, tasonsa todistaneita pelaajia.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun Barcelonallakin on varaa kierrätyksen nimissä pistää kentälle tusinatason junioreita, pitäisi Real Madridilla olla varaa pistää kentälle kokeneita, tasonsa todistaneita pelaajia.

Tää olisi sun kannattanut jättää sanomatta, koska OMG mitä supertalentteja sieltä Barcan junnuista puskee!

No ei edes välttämättä puske, siinäpä se...

Totuuden nimissä Real voisi omia junioreitaan peluuttaa samanlaisella kunnianhimolla välillä, vaikkakin omasta mielestäni Barcan joissain määrin ylihypetetyt juniorit ovat suurehkon peluutuksensa myötä osasyyllisiä tuolle piste-erolle. Ainakin itse olen todistanut muutaman ottelun joissa voi jotain laittaa senkin piikkiin, että se tarvittava voitto jäi ottamatta juuri silloin kun noita telloja ja cuencoita ja joitain muitakin ajettiin sisään. Mutta tää siis ei pahalla, olen mielelläni väärässä, joten elkööt kiusaantuko, Barcelonan kannattajat!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös