Cityltä QB on Silva ja Tottenhamin ykkös QB on Eriksen mutta vaihdossa niin Lamela hoitaa QB hommia.Ketkä noiden jengien quarterbackit on?
Oman paikkakunnan jengi pelasi seiskadivarissa ja rehellisesti ja ilman mitään hassuttelua voin sanoa että meidänkin kenttä on paremmassa kunnossa.
Kivassa kunnossa kenttä Lontoossa, NFL-logot ja kaikki löytyy mutta valitettavasti siitä ympäriltä hiekkakentän näköinen multapelto.
En tiiä olenko ainoa, mutta tässä kun Viasatin studiota katsoo ennen City-Tottenham peliä ja tässä oli Vichai muistelon niin suoraan muistelosta iskee ilman mitään häivytystä Tjäreborgin mainos. Se tuntui hieman irvokkaalta. Tahdittomalta.
Mä en tuota nyt erikoisen tahdittomana pitänyt. Mun mielestä erittäin hienoa, että tuo pätkä näytettiin. En tiedä mitä sitten tuossa muistelon ja mainoskatkon välissä olisi pitänyt olla?
On hienoa että näytettiin tottakai. Ja mainoskatko ei ole ongelma. Tuntui vain ettei ollut yhtään häivytystä ja yhtäkkiä pomppasi Tjäreborg mainos kasvoille. Varmaan ei ollut edes tahditonta tuntui vaa vähän siltä.Mä en tuota nyt erikoisen tahdittomana pitänyt. Mun mielestä erittäin hienoa, että tuo pätkä näytettiin. En tiedä mitä sitten tuossa muistelon ja mainoskatkon välissä olisi pitänyt olla?
Katsotaanpa matsia kännykän ruudulta, kun ei juuri tällä hetkellä muuta ole. Oi nykyaika.
Ja tuo kenttä. Ei saatana. Olishan tuota voinut jollakin tapaa edes yrittää "kuivattaa" ja "lapioida" vettä helvettiin tuolta.