Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 137 228
  • 122 227

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksipäs ei MLS ja Zlatan. En nähnyt heti alusta, niin en tiedä miksi yhdeksän minuuttia lisäaikaa. Kai siinä joku syy on sitten.

93min 2-3 Houstonille.

Nyt on menossa joku Decision Day ja muualta näytettiin juhlia. Ilmeisesti kannupäivä. Niin paljoa ei soccer kiinnosta, että erikseen selvittäisi näiden juttuja.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan tuossa viime vuosien menestyksen yhteydessä kusi päässyt nousemaan joillakin vähän päähän myös tällä palstalla.
Kyllä mä sanon että pahiten se on noussut eräällä Barca-henkisellä nimimerkillä, joka tosin ennen oli Manchester Unitedin fani.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kyllä mä sanon että pahiten se on noussut eräällä Barca-henkisellä nimimerkillä, joka tosin ennen oli Manchester Unitedin fani.

En mä tiedä, noilla Mestareiden liigan voittokerroilla voikin mun mielestä nousta kusi hiukan päähän. Tosin jotkut hylkäävät kannattamansa joukkueen myös ”homopropagandan” takia.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
En tiiä olenko ainoa, mutta tässä kun Viasatin studiota katsoo ennen City-Tottenham peliä ja tässä oli Vichai muistelon niin suoraan muistelosta iskee ilman mitään häivytystä Tjäreborgin mainos. Se tuntui hieman irvokkaalta. Tahdittomalta.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
En mä tiedä, noilla Mestareiden liigan voittokerroilla voikin mun mielestä nousta kusi hiukan päähän. Tosin jotkut hylkäävät kannattamansa joukkueen myös ”homopropagandan” takia.

Joku taas ei näytä millään pääsevän yli siitä miksi joku ei kannata jotain joukkuetta.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Herrajumala minkälaisella "nurmella" Spurs ja City pelaavat.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kivassa kunnossa kenttä Lontoossa, NFL-logot ja kaikki löytyy mutta valitettavasti siitä ympäriltä hiekkakentän näköinen multapelto.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Oman paikkakunnan jengi pelasi seiskadivarissa ja rehellisesti ja ilman mitään hassuttelua voin sanoa että meidänkin kenttä on paremmassa kunnossa.

Citylle eka touchdown.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oman paikkakunnan jengi pelasi seiskadivarissa ja rehellisesti ja ilman mitään hassuttelua voin sanoa että meidänkin kenttä on paremmassa kunnossa.

Juuri mietin samaa. Olen itsekin pelannut mutasarjassa paremmalla kentällä. Surullista, että rahan vallassa voi näinkin käydä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Kyle Walker aika paksunnäköinen.
 

Barney

Jäsen
Jos jotain positiivista tuossa kentässä on, niin ainakin Pasi pääsi heittämään hyvää läppää aiheesta puoliajalla.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
En tiiä olenko ainoa, mutta tässä kun Viasatin studiota katsoo ennen City-Tottenham peliä ja tässä oli Vichai muistelon niin suoraan muistelosta iskee ilman mitään häivytystä Tjäreborgin mainos. Se tuntui hieman irvokkaalta. Tahdittomalta.

Mä en tuota nyt erikoisen tahdittomana pitänyt. Mun mielestä erittäin hienoa, että tuo pätkä näytettiin. En tiedä mitä sitten tuossa muistelon ja mainoskatkon välissä olisi pitänyt olla?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä en tuota nyt erikoisen tahdittomana pitänyt. Mun mielestä erittäin hienoa, että tuo pätkä näytettiin. En tiedä mitä sitten tuossa muistelon ja mainoskatkon välissä olisi pitänyt olla?

Nuohan nyt on etukäteen ajastettu ja ohjelmoitu tulemaan. Ehkä siinä olisi vähän voinut käyttää pelisilmää ja jättää sen manuaalisesti pois. Jokuhan siellä valvomossa kuitenkin istuu.

Vanhempi väki muistaa Suomen poliisimurhat. Samana päivänä radiokanava soitteli Bob Marleyn "I shot the sheriff". Palautteen jälkeen eivät enää soittaneet. Biisi on ihan hyvä, mutta sen ehtinee kuunnella joskus muulloinkin.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mä en tuota nyt erikoisen tahdittomana pitänyt. Mun mielestä erittäin hienoa, että tuo pätkä näytettiin. En tiedä mitä sitten tuossa muistelon ja mainoskatkon välissä olisi pitänyt olla?
On hienoa että näytettiin tottakai. Ja mainoskatko ei ole ongelma. Tuntui vain ettei ollut yhtään häivytystä ja yhtäkkiä pomppasi Tjäreborg mainos kasvoille. Varmaan ei ollut edes tahditonta tuntui vaa vähän siltä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitähän helvettiä nyt tapahtuu. Puolan cupia Piast - Legia 105min 0-0.

Tuo oli aivan selvä maali, vaikka hidastukset olikin hieman heikkoja. Vaparista ylärimaan ja siitä pallo maaliin. No, ei sitten tutkita VARin avulla kupissa. Pientä riitelyä oli, mutta ei kai sitä sitten voi maaliksi tuomita.

EDIT:

110min 0-1 ja selkeää tällä kertaa, isot ne vain jatkavat ja jostain sen voiton kaivaa.

Sinne ne pilkut meni ja Legia jatkaa. Ei ole helppoa olla pikkukaupungista.

Nyt katosi bittiavaruuteen viesti, mutta 1-1 -tilanteessa mentiin, kun tasoittivat.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kaikenlaista, 118min 1-1.

Perusmaali, vapari oikealta ja sitten siihen päälle hässäkkää.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Onpas Kokkolassa kenttä märkä. Jännä näin isoja pelejä pelata tuollaisella.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Ei mitään järkeä pelata Kokkolassa tänään liigapaikasta. Osassa kenttää syötöt pysähtyy kuin seinään märällä kentällä ja pallon kuljettaminen lähes mahdotonta. Nyt olisi kyllä pitänyt viheltää peli poikki, ennen kuin edes alkoikaan. Naurettavaa touhua Kokkolassa tällä hetkellä!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tuo alkaa olla vaarallista jo pelaajillekin tuolla Kokkolassa. Toivottavasti ei kukaan loukkaa itseään olosuhteiden vuoksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös