Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 619 326
  • 128 737

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Sinällään tappio olisi parempi kuin tasuri, ainakin loppukautta ajatellen. Tasurilla Veikkausliiga-Lopetegui saisi todennäköisesti jatkaa, mutta tappiolla hänet toivottavasti laitettaisiin sinne minne kuuluu eli Veikkausliigaan.

Pelin pitää kyllä muuttua melkoisesti mikäli Real kahden maalin takaa tulee tasapeliin. On kyllä hengetöntä menoa Realilta ja ongelmia tuntuu olevan vähän joka puolella.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oho Real kaventaa.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Marcelolla kolmen ottelun maaliputki.

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Suarez naulaa ottelun, 3-1. Hyvin Real pelannut toisella puoliajalla, mutta ei riitä Barcan tasoista joukkuetta vastaan, että pelaa 45 minuuttia hyvin.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Nyt oli kyllä Suarezilta komea maali. Kamelin selkä taisi katketa siinä ja sitten ihmetelläänkin koska Lopetegui saa monokkelia ahteriin.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Oikeastaan hyvä ettei Real tasoittanut. Lopetegui-TJ enää kymmenisen minuuttia.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt on jo julmaa. En valita...

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kieltämättä Real Madridin konttaaminen tuntuu hyvältä.

Onhan tuossa viime vuosien menestyksen yhteydessä kusi päässyt nousemaan joillakin vähän päähän myös tällä palstalla.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksipäs ei MLS ja Zlatan. En nähnyt heti alusta, niin en tiedä miksi yhdeksän minuuttia lisäaikaa. Kai siinä joku syy on sitten.

93min 2-3 Houstonille.

Nyt on menossa joku Decision Day ja muualta näytettiin juhlia. Ilmeisesti kannupäivä. Niin paljoa ei soccer kiinnosta, että erikseen selvittäisi näiden juttuja.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onhan tuossa viime vuosien menestyksen yhteydessä kusi päässyt nousemaan joillakin vähän päähän myös tällä palstalla.
Kyllä mä sanon että pahiten se on noussut eräällä Barca-henkisellä nimimerkillä, joka tosin ennen oli Manchester Unitedin fani.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kyllä mä sanon että pahiten se on noussut eräällä Barca-henkisellä nimimerkillä, joka tosin ennen oli Manchester Unitedin fani.

En mä tiedä, noilla Mestareiden liigan voittokerroilla voikin mun mielestä nousta kusi hiukan päähän. Tosin jotkut hylkäävät kannattamansa joukkueen myös ”homopropagandan” takia.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
En tiiä olenko ainoa, mutta tässä kun Viasatin studiota katsoo ennen City-Tottenham peliä ja tässä oli Vichai muistelon niin suoraan muistelosta iskee ilman mitään häivytystä Tjäreborgin mainos. Se tuntui hieman irvokkaalta. Tahdittomalta.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
En mä tiedä, noilla Mestareiden liigan voittokerroilla voikin mun mielestä nousta kusi hiukan päähän. Tosin jotkut hylkäävät kannattamansa joukkueen myös ”homopropagandan” takia.

Joku taas ei näytä millään pääsevän yli siitä miksi joku ei kannata jotain joukkuetta.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Herrajumala minkälaisella "nurmella" Spurs ja City pelaavat.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kivassa kunnossa kenttä Lontoossa, NFL-logot ja kaikki löytyy mutta valitettavasti siitä ympäriltä hiekkakentän näköinen multapelto.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy