Kohta alkaa varmaan olla jo peräkkäisten paitsiomaalien ennätys Ronaldolla
Jotenkin musta on kuoriutunut real fani.
Olihan se paitsiossa.Tuo oli kai vitsi? Maalia ennen oli paitsiossa, mutta pallo ei Ronaldolle siinä tullut. Sitten seuraava yritys ja silloin ei todellakaan ollut paitsiossa.
Luin tämän viestin ja mietin hetken aikaa että mitä helvettiä, mutta sitten vilkaisin Ylen lähetystä ja Härkösen Masa on näköjään ottanut kommunikaattorin mukaan ja tosiaan Radiolinjan välityksellä peli selostetaan kotimaahan sieltä. Itse olen nyt parin kauden ajan katsonut pelit Viasatin kautta, Virkkunen selostaa studiosta Suomesta käsin tätä peliä ja kyllähän tuo ainakin selostuksen äänen kannalta on huomattavasti miellyttävämpää kuunneltavaa.Hyvää futista nähty. Onneksi selostuksen saa Elisa Viihteessä vaihdettua pelkkiin stadionin ääniin, niin ei tarvitse kuunnella tuota Radiolinjan ja 3310:n yhdistelmän kautta selostavaa puupäätä kuunnella.
Tuo oli kai vitsi? Maalia ennen oli paitsiossa, mutta pallo ei Ronaldolle siinä tullut.
No ei tullut mutta Ronaldo selvästi teki siellä liikkeitä palloa tavoitellakseen joten olisi kaiken järjen mukaan pitänyt viheltää. Ei paitsion viheltämiseen vaadita että pallo tulee lopulta pelaajalle asti.
Oon ehkä aavistuksen verran Atleticon puolella, vaikka ei Realissakaan vikaa ole. Sori @Turha Kaukalo
Lähinnä vaihtelun vuoksi Atleticon jatkopaikka olisi kiva, toisi vähän vaihtelua perinteisiin voittajajoukkueisiin. No pikkuseura joo.Nou hätä, olen suuri sielultani. Mukava kun pikkujoukkue päässyt oikein isolle stadikalle suurseuran kotiluolaan ja televisioidaan.
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.Verta kehissä 5 peliä pelikieltoa heti