Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
Mulla on sellainen kutina että tämä vapari ei mene maaliin.
edit. Olin 100% oikeassa.
Ei tietysti mene, kun mulla on kympillä Messi avausmaalin tekijäksi 4.00 kertoimella.
Mulla on sellainen kutina että tämä vapari ei mene maaliin.
edit. Olin 100% oikeassa.
Messi on maailmanluokan viimeistelijä.
Toivottavasti Messi ei tee myös kahta maalia paitsiosta. Harmittaisi kyllä sellainen.Ronaldo teki eilen kolme maalia. Messin vastausta odotellessa...
Eihän se mitään jos tekee vain kaksi, jos muut Barkan pelaajat ei tee yhtään.Toivottavasti Messi ei tee myös kahta maalia paitsiosta. Harmittaisi kyllä sellainen.
Toivottavasti ei tee kahta ylipäätään. Harmittaisi sellainenkin.Toivottavasti Messi ei tee myös kahta maalia paitsiosta. Harmittaisi kyllä sellainen.
Toivottavasti ei tee kahta ylipäätään. Harmittaisi sellainenkin.
Helposti ärsyttävin koko Barcelonassa. Iniesta oli ehkä ennen, mutta nykyään se on tollanen vanha reppana.Mua toi Neymar ärsyttää selvästi enemmän, vastenmielinen pelaaja...
Huomasin artikuloineeni hassusti. Tarkoitin, että Messiä vituttaisi varmasti jos tekisi vain kaksi maalia.Mua toi Neymar ärsyttää selvästi enemmän, vastenmielinen pelaaja...
Ehkä se on kirahvi.Erikoisessa paikassa on kaula tuolla miehellä.
Ehkä se on kirahvi.
Rassismi! Kuvitteleko hänen olevan afrikkalainen, kuten kirahvit, koska hän on tumma? Mitä, häh?Ehkä se on kirahvi.
Se tuli kyllä ensimmäisenä mieleen.Rassismi! Kuvitteleko hänen olevan afrikkalainen, kuten kirahvit, koska hän on tumma? Mitä, häh?