Ei kukaan jalkapalloilija sukeltele kuin Järvinen.Katsoinkin että joku sukelteli samaan tyyliin kuin Haapala ja Järvinen.
Ei kukaan jalkapalloilija sukeltele kuin Järvinen.Katsoinkin että joku sukelteli samaan tyyliin kuin Haapala ja Järvinen.
Et taida muistaa millainen Italian maajoukkue on? Sellasia ne kaikki siellä Serie A:ssa on. Kaikki pelataan puolustuksen kautta, melkein kuin jalkapallon Marjamäkikiekkoa.No höh. :(
Kuulostaa hyvälle. Kärpät voittoon.melkein kuin jalkapallon Marjamäkikiekkoa.
Juventus teki haamumaaleja?Kuinka huono joukkue Barcelona on, jos Juventus pelasi pelkkää nollaa nollaa ja silti ottelu päättyi 3-0?
Juventus ei ole Tappara tai Dybala Haapala.Juventus teki haamumaaleja?
Huono. Sillä se Italiakin on MM-kultansa voittanut. 0-0 ja sitten jostain räkäsestä kulmasta joku maali, tai vaparista toinen. Peli päättyy 1-0 ja Italialla tyyliin 3 tekopaikkaa ja yksi maali, loppu aika hinkattu keskialueella ja Italia tukkinut keskustaa.Kuinka huono joukkue Barcelona on, jos Juventus pelasi pelkkää nollaa nollaa ja silti ottelu päättyi 3-0?
Dybala ja Haapala rimmaa kyllä.Juventus ei ole Tappara tai Dybala Haapala.
Neymar sitten fiksuna menee mussuttamaan tuomarille ja saa palkinnoksi keltaisen.
Joko olen muuten kertonut täällä sen tarinan mitä tein kun Portugali voitti jalkapallon EM-kultaa?
Koska Cafu on lopettanut.Miten tämä aikuis-jonne on voinut olla Brasilian kapteeni?
Tavallaan. Olin lomalla Barcelonassa, ottelun jälkeen ostin Portugalin lipun, menin alasti suihkulähteeseen ja lauloin siellä Den Glider Iniä ja juoksin siellä altaassa.Et ole, mutta veikkaan, että vaihdoit kuivat kalsarit jalkaan.
Mulla on sellainen kutina että tämä vapari ei mene maaliin.
edit. Olin 100% oikeassa.