No Kappe Hämäläinen tulee kehiin ja tasoittaa.
Mun esimies on tuolla. Toivottavasti on kaiken lisäksi vetänyt hirmu perseet tuolla niin voin vittuilla sille ihan huolella kun on huomenna darrassa töissä.Itse lopetin katsomisen siinä puolen tunnin maissa. Käy sääliksi myös paikalla kipeäksi itsensä tekeviä katsojia.
Niin, tai edes ns. toisella kierroksella. Nykysellään karsinnat on ohi parin kotimatsin jälkeen.Tässähän suorastaan kaipaa niitä aikoja, kun kisahaaveet murskautuivat vasta viimeisessä pelissä.
Missä tuo Suomen veska pelaa?
Bundesligassa, en kyllä muista joukkuetta nyt enkä jaksa tarkistaa, mutta on kuitekin ihan ykkösveskari ja ymmärtääkseni pidetään ihan yleisesti sarjan parhaimpien veskareiden joukossa.Missä tuo Suomen veska pelaa?
Tässähän suorastaan kaipaa niitä aikoja, kun kisahaaveet murskautuivat vasta viimeisessä pelissä.
Hyvän olonen on kyllä ollut, vaikka en jalkapallosta mitään tiedäkkään.Saksassa, Frankfurt
Suomen paras yksittäinen pelaaja ihan kirkkaasti.Hyvän olonen on kyllä ollut, vaikka en jalkapallosta mitään tiedäkkään.
En kyllä tiedä miks mä tätä katson. Kai sitä tarvitsee pettymyksiä tasaisin väliajoin.
Rupee käymään mun kanssa säännöllisesti treffeillä, ei tarvitse hakea pettymyksiä tällaisen kuran katselusta.En kyllä tiedä miks mä tätä katson. Kai sitä tarvitsee pettymyksiä tasaisin väliajoin.