Kunnon fiilisten nostoa, kohti uusia pettymyksiä.Noni, vanha kunnon Unkari-peli.
Kunnon fiilisten nostoa, kohti uusia pettymyksiä.Noni, vanha kunnon Unkari-peli.
Hyvin suomalaista, että tauolla juodaan uudestaan katkeraa kalkkia kaitafilmeiltä ja kieritään itsesäälissä.
Juu Teppo Nummisen haastattelu, niin olisi hyvä alkaa ensi viikko.Vielä olisi voitu laittaa Torinon finaali ja Juha Miedon hiihto tuohon koosteeseen.
40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)Vielä olisi voitu laittaa Torinon finaali ja Juha Miedon hiihto tuohon koosteeseen.
Hans Backe on visionääri. Suomi alkaa ensimmäisenä maana maailmassa jäädyttämään peliä tappioasemassa.En mää tiedä. Odottaako Suomi, että vastustaja nukahtaa tuonne tylsyyteen vai mikä ton kävelyn tarkoitus on. Minulla lukee telkkarissa Fin 0 ja Cro 1. Ymmärtäisin sen tarkoittavan sitäm että ollaan maali tappiolla. Mutta ei sitten vissiin, kun ei Suomi tee muuta kuin jäädyttää peliä kuin johtoasemassa.
Mut hei voidaan sanoa, että hävittiin vaan maalilla! Ei paha. Hei!Hans Backe on visionääri. Suomi alkaa ensimmäisenä maana maailmassa jäädyttämään peliä tappioasemassa.
Kuuluko mun röhönauru sinne saakka?Hans Backe on visionääri. Suomi alkaa ensimmäisenä maana maailmassa jäädyttämään peliä tappioasemassa.
Luulin että se oli naapuri.Kuuluko mun röhönauru sinne saakka?