Samaa mieltä olen tuolla JPL:n kanssa. Sindel näyttää surfailevan paljon tilanteen ulkopuolella pelissä, mutta Komulainen on alkanut tekemään hänen rinnallaan kummasti tulosta. Mies ei näytä miltään vahvistukselta, mutta täytyy sanoa, että näkemissäni peleissä on kuitenkin aina se väläytys pari peliin. haketuu maalipaikkoihin ja sitoko siinä sitten miehiä itseensä, että Komulainen pääsee paikoille? Viimeksi Tappara pelissä läpi ajo ja hyvä kiekon ryöstö ja laukaus. Maalit niissä ei ollut kaukana.
Minulla on hvyin samanlaiset tunnelmat kuin tapaus Vondrkassa. Mies ei oikein mitään esitä, mutta on palanen ratkaisuketjua. Itselle on jäänyt vähän sellainen tunnelma, että Salomäki, Donskoi, Komulainen ja Keränen voi olla palanen ratkaisu kejtua, mutta nuo miehet keskenään ei sitä saa aikaan. He tarvii jotakin kokemuksen tuomaa jounikkuutta tekemiseensä rinnalle.
Hankala tilanne täytyy sanoa. Voi Jakubista iloa olla loppukautena, mutta kaukana olla tasosta Tenkrat ja Rosa ja myös Huml.
Minulla on hvyin samanlaiset tunnelmat kuin tapaus Vondrkassa. Mies ei oikein mitään esitä, mutta on palanen ratkaisuketjua. Itselle on jäänyt vähän sellainen tunnelma, että Salomäki, Donskoi, Komulainen ja Keränen voi olla palanen ratkaisu kejtua, mutta nuo miehet keskenään ei sitä saa aikaan. He tarvii jotakin kokemuksen tuomaa jounikkuutta tekemiseensä rinnalle.
Hankala tilanne täytyy sanoa. Voi Jakubista iloa olla loppukautena, mutta kaukana olla tasosta Tenkrat ja Rosa ja myös Huml.