Toinen vaihtoehto on että Sindel lyödään heti ykköseen Jopen ja AUK:n rinnalle.
Paskasateen jälkeen paistaa aurinko. Itse olen varma, että tällä jengillä mennään pidemmälle kuin viime vuonna.
henk. koht. löisin Sindellin suoraan vilttiketjuun sinne Jyrkkiön rinnalle....
Ihan potentiaalinen hankinta sinänsä, mutta oman näkemykseni mukaan väärän tyylinen kaveri suhteessa siihen mitä joukkueeseen oikeasti tarvittiin.
Toki maalintekijöitä ei koskaan ole liikaa, mutta jos jannun itseluottamusta ei saada palautettua, on floppiriski melkoinen.
Jos homma lähtee natsaamaan, hoitaa jannu Smolenakin tontin, olematta kuitenkaan joukkuehenkeä rikkova tekijä.
Leveyttä ja potentiaalia tässä nyt ostettiin, kuten aikaisemmin vaikkapa Aaltosen tapauksessa.
Kyllähän tässä saa ihmeissään katsella sivusta Toivolan "muuveja". Siis että vaihdetaan Smolenak Sindeliin, käsittämätöntä. Sindel sai Kärpissä olla try-outilla ties kuinka pitkään eikä tehnyt maalin maalia. YV-ajasta ja vastuusta ylipäänsä homma ei jäänyt kiinni vaan miehen tehottomuudesta. Sata kertaa sadasta ottaisin itse mieluummin Smolenakin jos näistä pitäisi valita.
Sata kertaa sadasta ottaisin itse mieluummin Smolenakin jos näistä pitäisi valita.
Sindel sai Kärpissä olla try-outilla ties kuinka pitkään eikä tehnyt maalin maalia. YV-ajasta ja vastuusta ylipäänsä homma ei jäänyt kiinni vaan miehen tehottomuudesta.
Kerro nyt edes yksi esimerkki siitä miten Sindel paikkasi hyvin hyökkääjävajetta? Profiililtaan snaipperi joka ei tee pisteitä, ei ole taklannut varmaan koskaan urallaan, puolustaa heikohkosti. Totuus on yksinkertaisesti se että Sindelin työt olisi tehnyt yhdeksän A-junnua kymmenestä. Puhumattakaan esim. Ståhlhammarista joka myöskin oli Kärppien listoilla vielä Sindelin aikohin, mutta eipä miestä pahemmin kentällä nähty.Itse en olisi ottanut ukkoa edes "try-outille" Kärppiin, mutta ihan hyvinhän tuo paikkasi hetkellistä hyökkääjävajetta.
...
Aika paksua. Sindel pelasi Kärpissä 12 minuutin ja 40 sekunnin keskimääräisellä peliajalla. Vastuuta tuli vähänlaisesti, YV-aikaa jonkin verran.
...
Toivola olisi voinut yhtä hyvin sanoa totuuden. Se lienee kuitenkin se, että voimahyökkääjää haettiin eikä sellaista löytynyt. Nyt oli pakko ottaa joku Smolenakin tilalle ja se joku oli Sindel.
Odotan kauhulla, että Sindel vie pelipaikan joko Juuselalta tai Aaltoselta. Kaveri on kuitenkin ulkomaalainen ja hankittu oikein kesken kauden, niin pakkohan sen on pelaamaan päästä. En usko, että Sindel on yhtään parempi kuin kumpikaan mainitsemistani jo joukkuueessa olevista kavereista.
Mielelläni olen väärässä.
Kerro nyt edes yksi esimerkki siitä miten Sindel paikkasi hyvin hyökkääjävajetta?
Turhaa kitinää ennen kuin peliäkään on nähty. On oletusarvoisesti saman tyyppinen pelaaja/hankinta, kuin Tupe ennen saapumistaan Ässiin. Ritvalla piste-enkka oli 34, Sindellillä 33. Kummallakin lisäksi "taantuneita" otteita ennen Ässä-komennusta. Annetaan työrauha.
Musta on erikoista, että osa vinkuu täällä jotain sääleihin putoamisia, vaikka rosteri kokonaisuutena on erinomainen ja Ässien pelikin ollut viime aikoina hyvässä kuosissa.
Kaikesta tuosta huolimatta Sindel on täysin tarpeeton mikkihiiri. Ennemmin olisi sitten nostettu vaikka Rendulic tai Virkkunen tuolle paikalle niin olisi ollut hyötyä pidemmälläkin tähtäimellä.