TwistedKites
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Onkohan Stenkku pelannut nuorena paljonkin jalkapalloa? Jotain sieltä kumpuavaa tyylissä on.
Olin jo viime kauden jälkeen valmistautunut siihen, ettei saada nauttia Jakobin otteista toista kautta ja sen takia koen tämän kauden positiivisena lisänä siihen, mitä tästä pelaajasta Porissa saadaan.Tuli rimpulana allsvenskanista ja Ässät pisti miehen kuntoon, antoi vastuuta ja kaivoi esille pelimiehen otteet. Saas nähdä kuka saa nauttia Stenqvistin ja Ässien pohjatöistä. Ässät nyt ei juuri hyödy miehestä lopulta mitään ellei tämä koronakauden suunta muutu radikaalisti joukkueen menestyksen suhteen. Tätä on arki nykyään Porissa ja mua tää alkaa vituttamaan lähinnä.
Tuli rimpulana allsvenskanista ja Ässät pisti miehen kuntoon, antoi vastuuta ja kaivoi esille pelimiehen otteet. Saas nähdä kuka saa nauttia Stenqvistin ja Ässien pohjatöistä. Ässät nyt ei juuri hyödy miehestä lopulta mitään ellei tämä koronakauden suunta muutu radikaalisti joukkueen menestyksen suhteen. Tätä on arki nykyään Porissa ja mua tää alkaa vituttamaan lähinnä.
Juu tää on totta. Se olisi se paras mahdollinen skenaario Ässien kannalta, mutta pidän sitä kyllä vielä aika todennäköisenä että käy jossain HV-71 vetämässä pari kovaa kautta.Ei nyt todennäköinen skenaario muttei mahdottomuuskaan; Stenqvist tekee kauden jälkeen NHL-sopimuksen ja Ässät kuittaa koko potin.
Stenkka on tällä hetkellä kiistatta liigan paras pakki, vaikka suohomoseksuaalit muuta väittäisivätkin.Stenqvistin vuosi 2021 toistaiseksi 16 peliä 2+16=18. Yli pinna/peli pakille noinkin pitkällä aikavälillä on kova suoritus.
Kausi 19-20 Stenqvistin +/- (28-36) -8 Ässien heikoin.
Kausi 20-21 Stenqvistin +/- (39-25) +14 Ässien paras.
Todella hyvä pelaaja. Ensi kaudella KHL
Viimeiset 79 ottelua 14+47=61. Kova lukeama.
Ittestä on hienoa että sekä teillä että Lukolla on tälläiset huippupakit! Se kumpi on parempi en osaa sanoa, mutta samassa joukkueessa jos pelaisivat niin olisihan se jotain kiihkeää katsottavaa. Jotenkin semmonen kutina että Press suuntaa Ruotsin suuntaan ja Stenqvist Venäjälle. Hyvä haku on ollut!
Samaa olen miettinyt. Milloin viimeksi on Liigassa pelaava ruotsalainen päässyt EHT'lle? Eihän tuo vääryys olisi, jos Stenqvist tai Press olisi päässyt kokeilemaan maajoukkuepaitaa.Hyvää kautta pelaa Stenu, oon vähän odotellut että josko kelpaisi EHT:eelle mutta ilmeisesti siellä kovempia jannuja sitten.
Sama Lukon Pressin kohdalla, eivät taida arvostaa liigaa tarpeeksi.. Sitten Tsekin joukkoihin pääsee jos pelaa edes liigassa.
hymiö. Mielenkiintoista nähdä missä kaverit pelaa ensi kaudella.
Ei niitä lähivuosilta Malte Strömwallin lisäksi taida kovin montaa (jos lainkaan) olla.Samaa olen miettinyt. Milloin viimeksi on Liigassa pelaava ruotsalainen päässyt EHT'lle?
Lukon ja Ässien onneksi eivät päässeet nytkään mukaan. Riittää ainakin mulle, kun Tiivola on kaks kertaa ollut, ja eka kerralla käsi murtui, toisella kerralla tämä koronahässäkkä, joten ei kiitos yhtään pilipaliturnausta enää Ässäpelaajille.Hyvää kautta pelaa Stenu, oon vähän odotellut että josko kelpaisi EHT:eelle mutta ilmeisesti siellä kovempia jannuja sitten.
Sama Lukon Pressin kohdalla, eivät taida arvostaa liigaa tarpeeksi.. Sitten Tsekin joukkoihin pääsee jos pelaa edes liigassa.
hymiö. Mielenkiintoista nähdä missä kaverit pelaa ensi kaudella.