Jakob Stenqvist Lukossa

  • 46 847
  • 299

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toki jos ei näin radikaaleihin vetoihin haluta lähteä, niin auttaisi kun parina olisi tunnollinen ja nöyrä stay-at-home -pakki. Toisen kiekollisen taiteilijan kanssa seurauksena tulee olemaan vain katastrofeja.
Parina Stenqvistillä on ollut Piipponen, mutta kun Lukko seitsemällä pakilla useasti on liikkeellä niin tietenkin kaveri vieressä voi välillä olla joku muukin.

En mä oikein parempaa pakkia paria Lukosta kuitenkaan Stenqvistille löydä. Stenqvistin pitää itse löytää omaan tekemiseensä hieman särmää ja nöyryyttä ja jos ei näin itsestään tapahdu, on se Lämsän + muun valmennuksen homma oikoa homma parhaalla näkemällään tavalla ja tuo "kuntokuuri" voisi silloin kyllä tulla kyseeseen.
 

Rl

Jäsen
Stenun otteita en ole juurikaan tarkemmalla silmällä katsonut, mutta yleisellä tasolla tartun tähän. Miten ihmeessä ammattilaispelaajalla voi olla fyysisessä kunnossa suurta puutetta ja antaa täten muille järjettömän etulyöntiaseman? Luulisi että tahtoisi olla mahdollisimman kovassa kunnossa, jotta pelaaminen olisi sujuvampaa ja ennenkaikkea helpompaa kun ei ole jatkuvasti märkä rätti.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Stenun otteita en ole juurikaan tarkemmalla silmällä katsonut, mutta yleisellä tasolla tartun tähän. Miten ihmeessä ammattilaispelaajalla voi olla fyysisessä kunnossa suurta puutetta ja antaa täten muille järjettömän etulyöntiaseman? Luulisi että tahtoisi olla mahdollisimman kovassa kunnossa, jotta pelaaminen olisi sujuvampaa ja ennenkaikkea helpompaa kun ei ole jatkuvasti märkä rätti.
Onko siellä Lukon fysiikkavalmennus hereillä ollenkaan? Vai johtuuko märkänä rättinä oleminen juurikin siitä, että fysiikkapuoli on todellakin hereillä.
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pari tämän kaverin taaksepäin jättöä ei-kenellekään laittoi miettimään, olivatko kuviot hukassa muilta vai mieheltä itseltään. Viime matsin otteilla ansaitsisi käydä poppareilla, mutta mahtaako "viltissä" ollaa yhtään parempaa korvaajaakaan.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pari tämän kaverin taaksepäin jättöä ei-kenellekään laittoi miettimään, olivatko kuviot hukassa muilta vai mieheltä itseltään. Viime matsin otteilla ansaitsisi käydä poppareilla, mutta mahtaako "viltissä" ollaa yhtään parempaa korvaajaakaan.
Mä sanoisin että nuo jätöt oli sovitun mukaisia ja ne joiden piti vauhdilla napata kiekko mukaan, olivat muissa kuvioissa. Ei kukaan huvikseen noita jättöjä suorita noissa kohdin.

Nymanin ja Tieksolan vastaavat perssilmät hyökkäysalueella olivat sitten taas kyllä puhdasta huolimattomuutta, ainakin mun nähdäkseni.

Harmi vaan että nämä tällaiset syövät ylivoimista kerta kerrasta 20-30 sekuntia ja aiheuttavat pahimmillaan maaleja omiin. Onneksi ollaan kuitenkin vasta matkan ja kauden alussa.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On ilmiselvää, että näiden jättöjen kanssa täytyy tehdä iso määrä toistoja ja hiomista. Joukkue harjoitellut yhdessä puolitoista kuukautta niin ei ihme, ettei homma vielä luista kuin rasvattu.

Taitoa on niin paljon, että kun homma loksahtaa kohdalleen, se näkyy sarjataulukossa ja tulostaululla.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Lukolla on käytännössä Suomen parasta osaamista fysiikkavalmennuksessa Hakkaraisen muodossa.
:D

Millä perusteella? Minkälaista faktaa on tämän tueksi? Siis _aivan_mitä_tahansa, joka osoittaisi tätä tasaisin väliajoin täällä esitettyä myyttiä jollain tapaa todeksi edes vähää alusta?

Oletko verrannut sitä muihin Liiga-joukkueisiin? Miten?

Saako Lukko tästä jotain kilpailuetua? Mitä? Millä tavalla se tulee todistetusti esille?

Minä taas väitän että Hakkarainen ei ole juurikaan sen parempi tai huonompi kuin muidenkaan joukkueiden fysiikkavalmennukset. Miten todistat väitteeni vääräksi?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Lukolla on käytännössä Suomen parasta osaamista fysiikkavalmennuksessa Hakkaraisen muodossa.
Mitä nyt kahden edellisen kevään tapahtumia kaukalossa on seurannut, niin ei se paras fysiikka ainakaan pelaamisessa ole näkynyt.

Jännittynyttä, hidasta ja kankeaa. Sitä on Lukko esittänyt pari viime kautta. Voi toki olla myös päävalmentajan vika, että niin on toimittu.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
:D

Millä perusteella? Minkälaista faktaa on tämän tueksi? Siis _aivan_mitä_tahansa, joka osoittaisi tätä tasaisin väliajoin täällä esitettyä myyttiä jollain tapaa todeksi edes vähää alusta?

Oletko verrannut sitä muihin Liiga-joukkueisiin? Miten?

Saako Lukko tästä jotain kilpailuetua? Mitä? Millä tavalla se tulee todistetusti esille?

Minä taas väitän että Hakkarainen ei ole juurikaan sen parempi tai huonompi kuin muidenkaan joukkueiden fysiikkavalmennukset. Miten todistat väitteeni vääräksi?

Hakkaraisen CV osoittaa, että hänen osaamiseensa on luotettu lajista riippumatta. Häntä pidetään alansa kärkiosaajana, sekin on fakta.

Myös Kalle Sahlstedt luottaa.

Kysymyksen voisi kääntää sulle myös toisinpäin.

Faktaa eli dataa joukkueen (saatikaan muiden joukkueiden) suorituskyvystä ei taida olla kenelläkään tälle palstalle kirjoittavista.

Osaamista ja kokemusta Hakkaraisella on varmasti enemmän mitä monella muulla kollegallaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä tapa keskustella on minusta ihan perseestä.

Hakkaraisen osaamiseen en pysty ottamaan kantaa, muuta kuin että sillä oman hännän noston määrällä, joka Äijiensuon vieraana kuultiin, olisi erikoista jos osaamista ei olisikaan.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
:D

Millä perusteella? Minkälaista faktaa on tämän tueksi? Siis _aivan_mitä_tahansa, joka osoittaisi tätä tasaisin väliajoin täällä esitettyä myyttiä jollain tapaa todeksi edes vähää alusta?

Oletko verrannut sitä muihin Liiga-joukkueisiin? Miten?

Saako Lukko tästä jotain kilpailuetua? Mitä? Millä tavalla se tulee todistetusti esille?

Minä taas väitän että Hakkarainen ei ole juurikaan sen parempi tai huonompi kuin muidenkaan joukkueiden fysiikkavalmennukset. Miten todistat väitteeni vääräksi?

Mun mielestä tää oli erikoinen tapa tulla keskusteluun. Millä tapaa itse osoitat, että Hakkarainen ei olisi Liigan parhaimpia? @1936 tuossa laittoikin jo CV:tä esille, mikä on tällä palstalla varmaan harvoja juttuja, millä voidaan argumentoida ellei jollain ole todella läheltä tietoa asioista.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Hakkaraisen CV osoittaa, että hänen osaamiseensa on luotettu lajista riippumatta. Häntä pidetään alansa kärkiosaajana, sekin on fakta.

Myös Kalle Sahlstedt luottaa.

Kysymyksen voisi kääntää sulle myös toisinpäin.
Eli sullakaan ei ollut tähän tasan mitään "kättä pidempää" mutun tueksi. Kuka pitää kärkiosaajana? Miksi se on fakta? Pitääkö tämä mystinen näkymätön käsi muiden joukkueiden fysiikkavalmennuksia amatööreinä? Mitä tekemistä Kallen luotolla on tässä? Se nyt erikoista olisi jos ei luottaisi. Kalle on palkatessaan varmasti luottanut myös Virtaseen, Kestneriin ja Karjalaiseen. Tämä nyt oli ehkä hölmöin perustelu tähän.

Faktaa eli dataa joukkueen (saatikaan muiden joukkueiden) suorituskyvystä ei taida olla kenelläkään tälle palstalle kirjoittavista.
Nimenomaan. Silti tämä väite esitetään täällä 100% faktana tasaisin väliajoin useiden kirjoittajien toimesta. Mulle on ihan se ja sama mikä Hakkaraisen oikea taso lopulta on, mutta väite on oikeasti äärimmäisen huvittava. Ainakin myyntimiehenä onnistunut.

Tämä on vähän sama kuin joka vuosi Liigassa on 15 joukkueen faneja joiden mielestä just sillä heidän joukkueellaan on sarjan paras neloskenttä. Toki sillä erolla että sitä voidaan oikeasti jopa mitata.

Osaamista ja kokemusta Hakkaraisella on varmasti enemmän mitä monella muulla kollegallaan.
Kokemusta voidaan sentään mitata työvuosissa tai -tehtävissä, mutta millä pirun eväillä sinä tai joku muu satunnainen kirjoittaja tällä palstalla arvioi onko Hakkaraisella juuri nyt enemmän osaamista kuin muiden joukkueiden fysiikkavalmennuksella? Tämä on se koko pointtini.

Mun mielestä tää oli erikoinen tapa tulla keskusteluun. Millä tapaa itse osoitat, että Hakkarainen ei olisi Liigan parhaimpia?
En millään. Kuten ei kukaan osaa antaa faktoja toiseenkaan suuntaan. Joku CV nyt ei kerro yhtään mitään tasosta suhteessa muihin joukkueisiin.

Mutta voiko joku kirkkain silmin väittää että meno kentällä näyttää siltä, että Hakkarainen on tuonut jotain suurta ja mahtavaa kilpailuetua suhteessa muihin?

Miksi Lämsä heti ensitöikseen kertoi, että seuran treenikulttuuri kaipasi muutosta? Ja tähän tulee tietysti vastaus, että tarkoittaa pelkästään jääharjoittelua ja hei Mr. Hakkarainen on planeetan paras trust me bro.

– Olemme harjoitelleet tosi kovaa. Arkeen ja päivittäiseen tekemiseen harjoitusprosessin osalta on tehty selkeästi muutoksia, Lämsä jatkaa.

Hän ei kuitenkaan lähde tarkemmin avaamaan, mitä se käytännössä tarkoittaa, mutta seuran arvomaailma ja treenikulttuuri kaipasi Lämsän mielestä muutosta.

 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On tää Jakobin ketju mukavaa luettavaa...
Katos vaan, olin ihan unohtanut, mitä ketjua luen. Stenqvistille annan aikaa. Minusta ne kaksi verirahapakkia heitettiin myös Peipohjaan menevän junan alle ensimmäisten peliensä aikana. Nyt ne sen vasta ansaitsevat.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Eli sullakaan ei ollut tähän tasan mitään "kättä pidempää" mutun tueksi. Kuka pitää kärkiosaajana? Miksi se on fakta? Pitääkö tämä mystinen näkymätön käsi muiden joukkueiden fysiikkavalmennuksia amatööreinä? Mitä tekemistä Kallen luotolla on tässä? Se nyt erikoista olisi jos ei luottaisi. Kalle on palkatessaan varmasti luottanut myös Virtaseen, Kestneriin ja Karjalaiseen. Tämä nyt oli ehkä hölmöin perustelu tähän.


Nimenomaan. Silti tämä väite esitetään täällä 100% faktana tasaisin väliajoin useiden kirjoittajien toimesta. Mulle on ihan se ja sama mikä Hakkaraisen oikea taso lopulta on, mutta väite on oikeasti äärimmäisen huvittava. Ainakin myyntimiehenä onnistunut.

Tämä on vähän sama kuin joka vuosi Liigassa on 15 joukkueen faneja joiden mielestä just sillä heidän joukkueellaan on sarjan paras neloskenttä. Toki sillä erolla että sitä voidaan oikeasti jopa mitata.


Kokemusta voidaan sentään mitata työvuosissa tai -tehtävissä, mutta millä pirun eväillä sinä tai joku muu satunnainen kirjoittaja tällä palstalla arvioi onko Hakkaraisella juuri nyt enemmän osaamista kuin muiden joukkueiden fysiikkavalmennuksella? Tämä on se koko pointtini.


En millään. Kuten ei kukaan osaa antaa faktoja toiseenkaan suuntaan. Joku CV nyt ei kerro yhtään mitään tasosta suhteessa muihin joukkueisiin.

Mutta voiko joku kirkkain silmin väittää että meno kentällä näyttää siltä, että Hakkarainen on tuonut jotain suurta ja mahtavaa kilpailuetua suhteessa muihin?

Miksi Lämsä heti ensitöikseen kertoi, että seuran treenikulttuuri kaipasi muutosta? Ja tähän tulee tietysti vastaus, että tarkoittaa pelkästään jääharjoittelua ja hei Mr. Hakkarainen on planeetan paras trust me bro.




Jos sä et olisi alasi huippuosaaja, voidaan olettaa, että noihin pesteihin pääsisi. Myös koulutus melko vaikuttava.

Vai miksi hänet on kerta toisensa jälkeen on palkattu mikäli työn jälki ei olisi ollut hyvää?

Mulla on kädessäni em. asiat, mitä faktaa sulla on esittää etteikö olisi alansa huippua?

Molemmilla on yhtä paljon tietoa missä suorituskyvyssä Lukon joukkue on ollut ja on nyt.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hakkarainenhan kertoi työskennelleensä ennen Lukkoon saapumista Pelicans junioreiden kanssa.

Siinä nyt on ainakin yksi fakta, että ihan tässä parin vuoden aikana on jumalaton määrä Pelicans taustaisia pelaajia noussut nuorten maajoukkueisiin ja parhaat ovat lyöneet läpi Liigassa ryminällä. Jälkimmäiseen toki on Niemelällä suurin rooli.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koittakaas löytää Harrin oma ketju. Stenqvistiin otinkin äsken kantaa.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Jos sä et olisi alasi huippuosaaja, voidaan olettaa, että noihin pesteihin pääsisi. Myös koulutus melko vaikuttava.

Vai miksi hänet on kerta toisensa jälkeen on palkattu mikäli työn jälki ei olisi ollut hyvää?

Mulla on kädessäni em. asiat, mitä faktaa sulla on esittää etteikö olisi alansa huippua?

Molemmilla on yhtä paljon tietoa missä suorituskyvyssä Lukon joukkue on ollut ja on nyt.
Siis. Mä en nyt oikein tiedä minkälaista rautalankaa pitäisi vääntää.

Eli pesteihin tarvii olla huippuosaaja, kukaan ei osaa sanoa mitään vertailufaktaa, mutta silti useampi tavis pystyy sanomaan että Hakkarainen on paras? Eli tarkoitatko, että 14 muuta joukkuetta on tyhmyydessään palkannut ei-huippuosaajan?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis. Mä en nyt oikein tiedä minkälaista rautalankaa pitäisi vääntää.

Eli pesteihin tarvii olla huippuosaaja, kukaan ei osaa sanoa mitään vertailufaktaa, mutta silti useampi tavis pystyy sanomaan että Hakkarainen on paras? Eli tarkoitatko, että 14 muuta joukkuetta on tyhmyydessään palkannut ei-huippuosaajan?
Siis, jos jollain on paras valkku, niin tarkoittaako se että muut ovat huonoja ja heidän työnantajansa tyhmiä? Voiko huippuosaajia olla useampi kuin 1? Voiko alansa parhaita olla useampi kuin 1? Jos ne on yhtä hyviä?

Hetkeen typerin vänkäys.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Siis. Mä en nyt oikein tiedä minkälaista rautalankaa pitäisi vääntää.

Eli pesteihin tarvii olla huippuosaaja, kukaan ei osaa sanoa mitään vertailufaktaa, mutta silti useampi tavis pystyy sanomaan että Hakkarainen on paras? Eli tarkoitatko, että 14 muuta joukkuetta on tyhmyydessään palkannut ei-huippuosaajan?

Ei tarvitse alentavasti kirjoittaa.

En ole sanonut, että Hakkarainen on paras. Hakkarainen on meritoitunein kyllä.

Suorituskykyvalmentajien / fysiikkavalmentajien paremmuutta ei voi mitata ulkopuolelta kuten pelaajien vaikka tehopisteitä laskemalla.

Voidaan vaan siis olettaa, että esimerkiksi Hakkarainen osaa jotain, koska _alan_ ihmiset häneen luottavat.

On tullut selväksi, että sinä et _oleta_ Hakkaraisen olevan alansa huippua. Se on fine. Mutta jos joku muu _olettaa_ niin ei hänen tarvitse sitä sulle todistaa, yhtä paljon kun et pysty itsekään todistamaan toisin.

Ainoa asia mitä voidaan todeta, että todella moni alan ammattilainen on hänen palveluitaan käyttänyt ja luottanut osaamiseen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Eiköhän Stenqvist siitä paranna, kun otteluita tulee alle. On jo todistetusti taitava kiekollinen puolustaja. Eikös tämä ollut Stenqvistin ketju, vai tuliko offtopic?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös