Jaakko Suomalainen lainalle Kärpistä

• 14 891
  • 102

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Viestini tulkinta on mennyt sinulta nyt täysin väärin. Mahtavaa jos muistat tapauksen ja olet näreissäsi Kivimäelle. Olet täysin oikealla tiellä.

gaiskalle kiitokset oikeasta nimestä. Näemmä orastava de-mentia on näemmä iskenyt. Yleensä olen osannut pelaajien nimet oikein, mutta nyt meni huti (2kertaa) niemi ja mäki meni sekaisin. Ehkä sitä on tullut oltua liian kauan Savo-Karjala-akselilla, missä sukunimet ovat nen-loppuisia...
mendietalle vielä; eikös se ole niin, että omia puolustetaan viimeiseen asti ja vastustajia vihataan tjsp - eli omia ei jätetä/hylätä - kaitten.

Katsotaan keskiviikkona sitten millainen pelaaja se KIVIMÄKI on.

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Onko kukaan koskaan sanonut sinulle että olet lapsellinen? Iso kotkasydän ei tarkoita sitä että asettaa itsensä joukkueen yläpuolelle, niinkuin sinä teet! Kasva aikuiseksi.

Peleissä olen ollut jo monta vuotta ennen kotkalogon syntymistä, ja varmasti monta vuotta ennen sinun syntymistä! Mutta aina silloin tällöin sun tapaiset pellet pistää hävettämään.

On se kovaa kun ei pysty tulemaan hallille kun pelkää jotain jota olettaa jonkun huutavan. Ehkä ylireagointisi kanssa kannattaisi harkita ammattiapua, jos pasmat menee niin sekaisin ettei pysty hallille lähteä seuraamaan ja kannattamaan joukkuettaan.

Ethän jää kotiin enää tämän viestin jälkeen, olen pahoillani jos pahoitin mielesi.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Huhuilin toisessa ketjussa M.Strömbergiä Vaasaan, mutta Mikko sai yllättävän tarjouksen itävallasta ja päätti suunnistaa sinne...Innsbruck Haien on Mikon uusi seura.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy