Jaakko Suomalainen lainalle Kärpistä

• 14 896
  • 102

Jäämasa

Jäsen
Jaakko Suomalainen esitellään uutena pelaajana huomenna klo 13 alkavassa lehdistötilaisuudessa. Ei ole tietoa vielä jos laina vai mikä sopimus.

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Jaakko Suomalainen esitellään uutena pelaajana huomenna klo 13 alkavassa lehdistötilaisuudessa. Ei ole tietoa vielä jos laina vai mikä sopimus.
Ihmeellistä on elämä. Hakusassa on ollut pakki ja sentteri, niin tulee molari. Ja jos Sportin forumin huhuihin on uskominen, niin yhden ottelun laina kyseessä.
Eihän tässä voi olla muu takana kuin että Kärpät haluaa kolmosvahdilleen peliaikaa, Sportin kannalta kun ei mikään pakottava tarve molariosaston vahvistamiselle ole. No, huomisen tiedotustilaisuuden myötä selviää lainan pituus ja sekin, että onko tässä taustalla jotain syvempää yhteistyötä Kärppien kanssa.

Jaakko Suomalainen. Siitä pelistä on kohta 3,5 vuotta.. Aika ristiriitaiset on fiilikset tästä lainasta, vaikea on kuvitella miestä kotkapaidassa.

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Jaakko Suomalainen. Siitä pelistä on kohta 3,5 vuotta.. Aika ristiriitaiset on fiilikset tästä lainasta, vaikea on kuvitella miestä kotkapaidassa.

Toivottavasti pelaa tällä kertaa neliteräsillä, että pysyy pystyssä. Ja jos pelaa pidempään Sportissa niin toivottavasti floppaa!

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Toivottavasti pelaa tällä kertaa neliteräsillä, että pysyy pystyssä. Ja jos pelaa pidempään Sportissa niin toivottavasti floppaa!

Ei paljoa tipu hurraahuutoja tahi klapklappia! Paskaa niskaan lähinnä tullee saamaan. Armyn muisti on pitkä!

Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Onpa lapsellista pa$kaa porukoiden teksti taas kerran.
Toivottavasti saadaan pitää koko loppukausi.
Aivan älytön onnenpotku Sportille. Tälläsiä lisää.

Rocco

Jäsen
Ei varmasti ole jäämässä paria peliä pidempään. Muistanko oikein että Gootti-Jaska olisi ollut alkukauden loukkaantuneena? Ja nyt ilmeisesti ollaan antamassa jääaikaa Sportissa loukkaantumisen jälkeen?

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Ihan hiton naurettavaa tekstiä. Tosi paskaa läppää. Ryvet varmaan nytkin itsesäälissä ja manaat, kuinka niin säälittävä hyppelijä voi tulla meidän Sportiin? Tai SUN Sportiin? Niinkö? Voisit pitää nuo ajatukset sisälläs eikä tuoda tollasta kuraa muiden silmille.

Olkoon muisti vaikka kuinka pitkä, enkä mäkään mistään filmaajista ja teatraalisista esityksistä pidä niin eiköhän asiat oo jo muuttunu senki edestä, että mies pelaa nyt Kärpissä. Siellä ei tasan tarkkaan anneta käskyjä filmata, eikä Sportissakaan. Toivottavasti tulisi loppukaudeksi. Hyvä homma, jos niin.

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Kärsiikö kysyä mitä muuta teki kuin ilmeisesti pudotti silloin Sportin jatkosta kun näin karhentaa? Kenties näytti armylle voitonjuhlintaa...?

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Kärsiikö kysyä mitä muuta teki kuin ilmeisesti pudotti silloin Sportin jatkosta kun näin karhentaa? Kenties näytti armylle voitonjuhlintaa...?
Kaatui teatraalisesti kun Sportin pelaaja luisteli ohi, ja makasi pitkän aikaa jäällä kunnes nousi pystyyn ja pelasi pelin loppuun. Sanomattakin selvää että Sportille lisäksi tilanteesta jäähy.

edit. näin jälkeenpäin kun muistelee, niin huvittavaa oli myös KooKoo-valmentajan kommentointi pelin jälkeen, "on se Jaska vaan kova jätkä, tuollaisen kolauksen jälkeen vaan pystyy vielä jatkamaan peliä ja torjuu meidät jatkoon" tms.

edit2. toisaalta Wingerillä hyvä pointti, muuten meiltä loppuu jossakin vaiheessa potentiaaliset maalivahtiehdokkaat :) Limnell ja Heinonenkin jo ehtineet menettää hermonsa RA:han Sportista lähtöjensä jälkeen..

Viimeksi muokattu:

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Suomalaisen tapaukseen sen kummemmin puuttumatta, toivotaan vain että pysyy täällä.

Muistatteko, miten meni tapaus " Rambo" ,Rantala.

Yksi kova lämäri siniviivalta Sportin maaliin, jatkuvaa kuumentamista ja jo kohta kotkapaita päällä. Buuasitteko?

Entäs kuinka kävi "Halpahallin" kanssa?

Polvitaklaus, vihat päälle. Muutama vuosi ja kaikkien kehuma pelaaja. Buuasitteko silloinkaan?

Muisti on lyhyt, kunhan oman joukkueen paita on päällä.

Tervetuloa vain Jaska.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Entäs kuinka kävi "Halpahallin" kanssa?

Polvitaklaus, vihat päälle. Muutama vuosi ja kaikkien kehuma pelaaja. Buuasitteko silloinkaan?

Kyllä Kalle Mattila sai kauan kuunnella, toki yksittäisiä, parjaus-huutoja. Eräs kovasti arvostamani kokenut Sport-kannattaja kehoitti mm. tuomaria lyömään Kalle turpaan. Kyllä, tämän ollessa kotkanutussa.

Itse en aio millekään yhden-pelin-lainalle taputtaa. Päinvastoin. Saatan muistuttaa filmailuistaan ja kehoittaa pysymään poissa. Siksi, että a) Sport ei tästä lainasta juurikaan hyödy ja b) ei vain pysty arvostamaan tuollaista filmaavaa paskahousua (varsinkin kuin se filmaus osui niin pahasti Sportia nilkkaan).

Toivoisin miltei Sportilta jonkinlaista linjanvetoa niin kuin suuremmassa mittakaavassa. Mitä tällä haetaan ja miksi. Jos tänne aletaan rahtaamaan liigapelaajia laajemmassakin mittakaavassa hyödyttämään liigajengien toimintaa, minun mielenkiintoni rakasta Sportiani kohtaan alkaa hiipumaan.

Sport ei lauantaina tarvi Jaakko Suomalaista, meillä on Mikko Rossi ja Eero Väre. Piste.

tolppa83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei, ei ja ei! Mä en nää tässä nyt oikeen mitään järkeä. Mä olen ehkä kaikkein negatiivisin ajattelija nyt tässä casessa.

Mua ottaa edelleen kaaliin jo esille tullut filmaamis-episodi, plus se kuittaileminen pelin jälkeen, vaikka siitä olis 10 vuotta.
Toisekseen, mitä Sport hyötyy tästä peliajan antamisesta? Mun mielestä jos yhteistyötä tehdään, niin se pitäis olla win-win situation.(en tosin kannata mitään farmijuttuhömpätyksiä.)
Kolmanneksi, paitsi että se on helvetin kova filmaamaan, ni se on myös aivan vitun ruma jätkä!

Onhan se hyvä veskari ainakin mestikseen, mutta sais tehdä sit kunnon sopparin jos tulee tänne pelailemaan..

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Sport ei lauantaina tarvi Jaakko Suomalaista, meillä on Mikko Rossi ja Eero Väre. Piste.[/QUOTE]

Tuossa olet kyllä oikeassa, mutta jos Suomalainen pelaa meille 3 pistettä, entäs sitten?

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Ei, ei ja ei! Mä en nää tässä nyt oikeen mitään järkeä. Mä olen ehkä kaikkein negatiivisin ajattelija nyt tässä casessa.

Mua ottaa edelleen kaaliin jo esille tullut filmaamis-episodi, plus se kuittaileminen pelin jälkeen, vaikka siitä olis 10 vuotta.
Toisekseen, mitä Sport hyötyy tästä peliajan antamisesta? Mun mielestä jos yhteistyötä tehdään, niin se pitäis olla win-win situation.(en tosin kannata mitään farmijuttuhömpätyksiä.)
Kolmanneksi, paitsi että se on helvetin kova filmaamaan, ni se on myös aivan vitun ruma jätkä!

Onhan se hyvä veskari ainakin mestikseen, mutta sais tehdä sit kunnon sopparin jos tulee tänne pelailemaan..

Itse näen vain mahdolliset pisteet runkosarjassa, niitä voi joko saada tai sitten antaa pois.

Jos jäsen "Tolppa83" haluaa antaa pisteitä ulkonäön vuoksi, suosittelen vaihtamaan lajia.

tolppa83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jos jäsen "Tolppa83" haluaa antaa pisteitä ulkonäön vuoksi, suosittelen vaihtamaan lajia.

Arvasin jonkun tarttuvan tähän.
Kunhan totesin vaan, että jätkän naama ei miellytä. Ei sun tarvi siitä herneitä vetää, tai kenenkään muunkaan.

Mun mielestä olis kivempi kun Väre tai Rossi antaisi meille ne 3 pistettä. Se on se pointti mitä hain.

Suosikkijoukkue
"Se joukkue joka ei pelaa Jääkiekon SM-liigassa"
Mun mielestä olis kivempi kun Väre tai Rossi antaisi meille ne 3 pistettä.

Voihan olla, ettei Väre tai Rossi ole jostain syystä pelikuntoinen? JOS näin on, niin Suomalainen lienee parempi vaihtoehto kuin esim. viime kaudella lainassa ollut Alanen?

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Arvasin jonkun tarttuvan tähän.
Kunhan totesin vaan, että jätkän naama ei miellytä. Ei sun tarvi siitä herneitä vetää, tai kenenkään muunkaan.

Mun mielestä olis kivempi kun Väre tai Rossi antaisi meille ne 3 pistettä. Se on se pointti mitä hain.

Ja minun mielestä olisi "kivempi" kunhan joku ne pisteet joukkueelle torjuisi, miellyttää naama/hiukset tai ei.

Suosikkijoukkue
"Se joukkue joka ei pelaa Jääkiekon SM-liigassa"
Totta, mutta jos tämä on nyt pelkästään peliajan antamista niin siitä en pidä.

Sanomalehti Pohjalainen (verkkoversio) uutisoi jo, että Suomalainen tulee. Ei ole siis enää huhua. Ja uutisessa mainitaan lainan alustavasti pituudeksi yksi ottelu (Heki) jossa Suomalainen mitä ilmeisimmin aloittavana maalivahtina.

Muuta ei lyhyessä jutussa juurikaan sanottu. En viitsi lainata juttua tähän sanasta sanaan (säännöissä kiellettyä). Löytyy www.pohjalainen.fi mutta lukeminen vaatii tunnukset.

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Ei herneitä nokkaan, olutta kyllä.

Katsotaan nyt ken sieltä tulee, Jaskaa odotan, kuin myös Mäcciä.

Ja hittolainen, jos Ian MacNeil meille suodaan, olen otettu.

Ja tietenkin Mikko sanoo samat sanat kuin Härkälä Nickersonille...

...draamaa ja rytinää?

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Näin äkkiseltään, parin oluen jälkeen tuntuu kyllä täysin turhalta lainata Goottia yhden pelin ajaksi, hyvä veska silti.

Eiköhän seuraava peli olisi hoitunut vaikka A-junnujen veskarilla, olisi saanut kokemusta siihen suuntaan.

Miksi meidän pitää avittaa Kärppiä, saadaanko vastapalveluksia?

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Muuta ei lyhyessä jutussa juurikaan sanottu. En viitsi lainata juttua tähän sanasta sanaan (säännöissä kiellettyä). Löytyy www.pohjalainen.fi mutta lukeminen vaatii tunnukset.
Pohjalaisen sivuilta pystyy lukemaan ilmeisesti kaikki samat asiat kuin paperiversiostakin, vieläpä ilman tunnuksia.

Ylhäältä valitaan ensiksi Teemat-kohta ja sen jälkeen oikealta Mestis-kohta. Jos jotakuta kiinnostaa...

Aikalailla samoilla linjoilla suurimman osan kanssa, että miksi hommata yhden pelin ajaksi. Eikä Suomalaisen taidoissa mitään vikaa ole, varmasti on parempi kunnossa ollessaan kuin Väre tai Rossi.

Suosikkijoukkue
Punavalkoiset Vaasan Ylpeydet

tolppa83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Miksi meidän pitää avittaa Kärppiä, saadaanko vastapalveluksia?

Siinä ekassa viestissä tuosta win-win tapauksesta mainitsinkin.
Tietämättä Kärppien pelaajaringistä sen enempää, mietityttää vaan, että jos tuo mahdollinen win-win toteutuu jossain vaiheessa, ollaanko silloin myös muutaman pelin ajan hakemassa pelituntumaa, vai voisiko sieltä joku tulla jopa loppukaudeksi?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy