Ihmeellistä on elämä. Hakusassa on ollut pakki ja sentteri, niin tulee molari. Ja jos Sportin forumin huhuihin on uskominen, niin yhden ottelun laina kyseessä.Jaakko Suomalainen esitellään uutena pelaajana huomenna klo 13 alkavassa lehdistötilaisuudessa. Ei ole tietoa vielä jos laina vai mikä sopimus.
Jaakko Suomalainen. Siitä pelistä on kohta 3,5 vuotta.. Aika ristiriitaiset on fiilikset tästä lainasta, vaikea on kuvitella miestä kotkapaidassa.
Toivottavasti pelaa tällä kertaa neliteräsillä, että pysyy pystyssä. Ja jos pelaa pidempään Sportissa niin toivottavasti floppaa!
Ihan hiton naurettavaa tekstiä. Tosi paskaa läppää. Ryvet varmaan nytkin itsesäälissä ja manaat, kuinka niin säälittävä hyppelijä voi tulla meidän Sportiin? Tai SUN Sportiin? Niinkö? Voisit pitää nuo ajatukset sisälläs eikä tuoda tollasta kuraa muiden silmille.Toivottavasti pelaa tällä kertaa neliteräsillä, että pysyy pystyssä. Ja jos pelaa pidempään Sportissa niin toivottavasti floppaa!
Kärsiikö kysyä mitä muuta teki kuin ilmeisesti pudotti silloin Sportin jatkosta kun näin karhentaa? Kenties näytti armylle voitonjuhlintaa...?Jaakko Suomalainen. Siitä pelistä on kohta 3,5 vuotta.. Aika ristiriitaiset on fiilikset tästä lainasta, vaikea on kuvitella miestä kotkapaidassa.
Kaatui teatraalisesti kun Sportin pelaaja luisteli ohi, ja makasi pitkän aikaa jäällä kunnes nousi pystyyn ja pelasi pelin loppuun. Sanomattakin selvää että Sportille lisäksi tilanteesta jäähy.Kärsiikö kysyä mitä muuta teki kuin ilmeisesti pudotti silloin Sportin jatkosta kun näin karhentaa? Kenties näytti armylle voitonjuhlintaa...?
Entäs kuinka kävi "Halpahallin" kanssa?
Polvitaklaus, vihat päälle. Muutama vuosi ja kaikkien kehuma pelaaja. Buuasitteko silloinkaan?
Ei, ei ja ei! Mä en nää tässä nyt oikeen mitään järkeä. Mä olen ehkä kaikkein negatiivisin ajattelija nyt tässä casessa.
Mua ottaa edelleen kaaliin jo esille tullut filmaamis-episodi, plus se kuittaileminen pelin jälkeen, vaikka siitä olis 10 vuotta.
Toisekseen, mitä Sport hyötyy tästä peliajan antamisesta? Mun mielestä jos yhteistyötä tehdään, niin se pitäis olla win-win situation.(en tosin kannata mitään farmijuttuhömpätyksiä.)
Kolmanneksi, paitsi että se on helvetin kova filmaamaan, ni se on myös aivan vitun ruma jätkä!
Onhan se hyvä veskari ainakin mestikseen, mutta sais tehdä sit kunnon sopparin jos tulee tänne pelailemaan..
Jos jäsen "Tolppa83" haluaa antaa pisteitä ulkonäön vuoksi, suosittelen vaihtamaan lajia.
...aivan vitun ruma jätkä!
Mun mielestä olis kivempi kun Väre tai Rossi antaisi meille ne 3 pistettä.
Voihan olla, ettei Väre tai Rossi ole jostain syystä pelikuntoinen? JOS näin on, niin Suomalainen lienee parempi vaihtoehto kuin esim. viime kaudella lainassa ollut Alanen?
Arvasin jonkun tarttuvan tähän.
Kunhan totesin vaan, että jätkän naama ei miellytä. Ei sun tarvi siitä herneitä vetää, tai kenenkään muunkaan.
Mun mielestä olis kivempi kun Väre tai Rossi antaisi meille ne 3 pistettä. Se on se pointti mitä hain.
Totta, mutta jos tämä on nyt pelkästään peliajan antamista niin siitä en pidä.
Pohjalaisen sivuilta pystyy lukemaan ilmeisesti kaikki samat asiat kuin paperiversiostakin, vieläpä ilman tunnuksia.Muuta ei lyhyessä jutussa juurikaan sanottu. En viitsi lainata juttua tähän sanasta sanaan (säännöissä kiellettyä). Löytyy www.pohjalainen.fi mutta lukeminen vaatii tunnukset.
Muuta ei lyhyessä jutussa juurikaan sanottu. En viitsi lainata juttua tähän sanasta sanaan (säännöissä kiellettyä). Löytyy www.pohjalainen.fi mutta lukeminen vaatii tunnukset.
Miksi meidän pitää avittaa Kärppiä, saadaanko vastapalveluksia?