Jaajon Diili

  • 335 873
  • 1 634

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Jaksoin katsella tuota ruokajakson 2. osiota puoleen väliin. Ei vain kiinnostanut enää pätkääkään tuo tehtävä. Ei ne koskaan mitään verenpaineita ole nostaneet, mutta tämä kahden jakson mittainen tehtävä on kyllä ollut yksi tylsimmistä asioista mitä olen vähään aikaan nähnyt telkkarista.
En tiedä, oliko tämä jokin keskisormen osoitus katsojille, jotka ovat halunneet enemmän suunnittelua tai pidempiä tehtäviä?

Itse tehtävästä ei ole jäänyt mitään mieleen. Täysin hmv koko keissi. Sitä en ymmärrä miksi tämä "johtajuuden otto" tai "tilan ottaminen" tmv. oli niin kovasti valetoimitusjohtajan ja tikutaku-kaksikon mielessä? Miksi tuollainen lastenkutsujen järjestäminen vaatii, että jokainen pöhisee ja säätää täysillä koko ajan ja jatkuvasti?
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olisi kyllä hienoa joskus nähdä miten Amel, Toni ja Jaajo itse hommat hoitaisivat. Aikaa heille antaisin jonkun viitisen tuntia koska hehän nyt ovat ammattilaisia. Siinä ajassa pitää luoda aivan megaluokan tapahtuma sis. suunnittelupalaverit, tutustuminen yritykseen, mainokset, markkinointi, esiintyjien hankinta, kaupassa käynnit, ruokatarjoilut, +100 yleisön saaminen, Ig-livet, somet etc. Tämä tehtävä olisi Vantaan Petikossa ja tarkoituksena olisi markkinoida paikallista Renault-huoltoa. Tapahtuman on oltava käynnissä tiistaina klo.14.00. Renaultin logolla varustetut paidat ja 500€ budjetti olisi toki käytössä.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Olisi kyllä hienoa joskus nähdä miten Amel, Toni ja Jaajo itse hommat hoitaisivat. Aikaa heille antaisin jonkun viitisen tuntia koska hehän nyt ovat ammattilaisia. Siinä ajassa pitää luoda aivan megaluokan tapahtuma sis. suunnittelupalaverit, tutustuminen yritykseen, mainokset, markkinointi, esiintyjien hankinta, kaupassa käynnit, ruokatarjoilut, +100 yleisön saaminen, Ig-livet, somet etc. Tämä tehtävä olisi Vantaan Petikossa ja tarkoituksena olisi markkinoida paikallista Renault-huoltoa. Tapahtuman on oltava käynnissä tiistaina klo.14.00. Renaultin logolla varustetut paidat ja 500€ budjetti olisi toki käytössä.

No eiväthän he suoriutuisi tehtävistä yhtään sen paremmin kuin kilpailijatkaan.

Vaikka ohjelmassa nämä "Neuvonantajat" puhuvat kilpailijoille kuin jollekin päiväkoti-ikäisillä lapsille, niin todellisessa elämässähän myös kilpailijat ovat usein ihan hyvissä duuneissa ja ammattilaisia omalla sarallaan. Sen takia onkin niin outoa, miksi kukaan lähtee mukaan tuollaiseen.

Missään vaiheessa yhdestäkään Jaajon diilistä ei ole voinut voittaa yhtään mitään sellaista, mikä olisi yhdellekään kilpailijalle jonkinlainen "ura-askel"... ainakaan ylöspäin.
 
Missään vaiheessa yhdestäkään Jaajon diilistä ei ole voinut voittaa yhtään mitään sellaista, mikä olisi yhdellekään kilpailijalle jonkinlainen "ura-askel"... ainakaan ylöspäin.

Ei varmaan ylöspäin, mutta näkyvyyttään tuosta haetaan. Vaikkapa nyt Sointu Borg on hyvä esimerkki mitä tällaiselta ohjelmalta voi parhaimmillaan saada.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ei varmaan ylöspäin, mutta näkyvyyttään tuosta haetaan. Vaikkapa nyt Sointu Borg on hyvä esimerkki mitä tällaiselta ohjelmalta voi parhaimmillaan saada.
Sointu onkin ainoa, joka tämän ohjelman kautta on pinnalle ponnistanut. Mitään Soinnulta pois ottamatta, niin hänen osaltaan Diili oli vain se viimeinen steppi julkisuuteen, sillä olihan hän semi-tunnettu Instagramissa. Sointua on vienyt eteenpäin myös Topi-veli ja pienemmissä määrin Sami-isä sekä puoliso Solonen.

Vähissä on muut tämän ohjelman kautta pysyvästi pinnalle jääneet. Petri Matero katosi hyvin nopeasti, samoin Dora Palmroos, Sirly Ylläsjärvi sekä Hedmanin tytär (etunimi kateissa) eivät ole kyenneet kampeamaan Soinnun tasolle. Janne Immoset ja Vili Viljakainen olivat tunnettuja tietyissä piireissä ennen kilpailua, mutta ei se Diili tuonut kummallekaan varsinaista läpilyöntiä, mitä nyt Vili yritti BB-Krisun kanssa ohituskaistailla kohupodilla julkisuuteen.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onpa ollut aika laimea kausi ja voittajakin jo pitempään selvä jos ei nyt jotenkin mokaa oikein kunnolla finaalissa. Tietenkin kisatkin kun on mitä on, mutta noin yleisesti hyvä jos edes johonkin firmaan ottaisi kisailijoita edes rivityöntekijäksi. Jopa vähän paistanut että siellä esim. Niko ja Erika lähti vain enemmän pelleilemään kun tavoittelemaan kisan voittoa.
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Mietin juuri itse neuvoantajien kommentteja, että oliko se makkara ja lasinpesuneste se mitä kannatti mainostaa, kun siellä oli myös esim Sara Chafak. Niin mielestäni tottakai oli ei kukaan nyt käänny Sara Chafakin takia autokaupan pihaan ja ylipäätään aika pieni on se porukka, ketä häntä paikanpäälle varte vasten tulisi katsomaan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mietin juuri itse neuvoantajien kommentteja, että oliko se makkara ja lasinpesuneste se mitä kannatti mainostaa, kun siellä oli myös esim Sara Chafak. Niin mielestäni tottakai oli ei kukaan nyt käänny Sara Chafakin takia autokaupan pihaan ja ylipäätään aika pieni on se porukka, ketä häntä paikanpäälle varte vasten tulisi katsomaan.

Kansa joka jonottaa ilmaisia ämpäreitä ja jonottavat johonkin kaupan kakkukahveille niin tuohan aiheuttaisi varmaan kansanvaelluksen jos vain tuota olisi kerennyt enemmän mainostaa. Jos sieltä ylipäätänsä jonkun julkiksen faneja olisi tullut olisiko ollut suoraan autokaupan "kohderyhmää", autoja vissiin tarkoitus kuitenkin myydä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös