Onhan tämä Jaajon diili kyllä niin tiukkaa huumoria kuin olla voi. Myös katsojan myötähäpeämittari huutaa punaisella jokaisessa jaksossa. Varsinkin silloin kun "tapahtumaan" tilataan kiirellä joku artisti, taikuri, koiratrimmaaja yms. ja tämä sitten seisoskelee taustalla "tonnin seteli" ilme naamalla miettien, että mitä helvettiä minä täällä teen. Tähän "tapahtumaan" on tietenkin saatu houkuteltua jopa kaksi ihmistä ja kilpailijatkin ihmettelevät huulet pyöreinä, että mitähän tässä nyt keksisi, ettei tämä olisi aivan saatanan noloa.
Toinen huumoriseikka on nämä tehtävät. Eikö nämä kilpailijat ole katsoneet edellisiä kausia kun pallo on aivan hukassa. Tavoite on myydä tuotetta x, mutta kuitenkin lähdetään rakentamaan tapahtumaa isosti, kontaktoidaan, haalitaan esiintyjiä, joku alkaa vääntämään jotain mainosta etc. eli vähäinen aika käytetään aivan turhaan räpeltämiseen. Sitten itse myyntiin jää aikaa 30min ja tulos on 50€. Kai nyt kaikki tietää, että rahallinen tulos ratkaisee voittajan ja itse tapahtumalla ei ole mitään merkitystä. Muutama ilmapallo kaupasta ja tuotteita myymään mahdollisimman nopeasti. Vai onko tuotannossa sitten käsketty käyttämään aikaa tähän suunnitteluun yms. jotta saadaan jaksoon muutakin materiaalia kuin itse myyntiä, voihan näinkin olla.
Tuli kyllä hieman yllätyksenä, että tämä Otso on "vasta" 35-vuotias. Näyttää ulospäin n. 50-vuotiaalta vanhan liiton autokauppiaalta jolta en kyllä autoa ostaisi.