Jaajon Diili

  • 319 449
  • 1 580

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei se tyrkyttämistä ole, tai on hyvä välttää sellaisen tunteen syntymistä. Myyjän pitää olla asiakkaan kaveri, siis pikemminkin yhteistyökumppani kuin "pelkkä" myyjä. Pitää olla sinnikäs, mutta samalla tuntea myös oma arvonsa ja myymänsä palvelun, tai tuotteen arvo. Hinnalla millä hyvänsä voi saada aikaan hetkellisen myyntipurskeen, mutta siltä pohjalta on huono lähteä hakemaan kasvua. Tämä ainakin media-alalla.
Mulle tuli tuosta ”myyjä” selitteestä ensimmäisenä mieleen eräs espanjalaistunut turkulainen kiinteistövälittäjä, yökerho- ja makkaramoguli. Seuraavana face2face jankkaajat. En edes ajatellut ihan oikeaa myyntitykin hommaa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän vähemmän voisi olla osallistujia. Hankala seurata alkuun, kun ei mitään käsitystä kuka oli kuka.

Niin ja voisi olla enemmän esittelyä ja henkilöiden näyttämistä . Nyt tuo on sitä että jaajo jotain naureskelee kilpailun alkuun, sitten kilpailijat hyppää takseihin, näytetään pitkät mainokset ja sitten taas hyppivät taksissa, sitten ollaankin jo johtoryhmän edessä ja sitten valitaan 2 henkilöä tippumisuhkaan ja näitä 2 tietenkään edes näytetty ruudussa. Katsoja edes tajua mitä siinä kilpailussa piti tehdä ja ne säännötkin vaihtuu lennosta. Tämä sama kaava toistuu sitten läpi kauden ei vain avauksessa. Toki silti tulee katsottua ei siinä mitään..
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina tulee ihmeteltyä tätä, että ei koskaan ole mitään kunnollisia strategioita ja juosten kustuja tehtäviä. Tosin mitä voi olettaa kun annetaan muutama tunti järjestää joku tapahtuma, joka ehkä vaatisi muutaman päivän tai jopa viikon. Silti tätä tulee katsottua ja mietittyä, että miksi.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Tuomiokirkko ja kausi pelastettu!!!

Uusi pönötyskuva otettu niin ai että kyllä silmä lepää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös