Jaajon Diili

  • 298 401
  • 1 519

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ainakin ensi jaksosta nähdyissä inserteissä siellä oli Sointulla tippa linssissä, on varmasti edes auttanut taas todella paljon oman joukkueensa matkaa voittoon....

Itselleni tuli tämä sama mieleen Petristä, jotenkin jäi tosiaan sellainen mielikuva, että oli päättänyt nyt pudottaa Hellun kun hän itse niin kovasti halusi johtajaksi ja Petri kyllä varmasti tiesi, millaista sekoilua odotettavissa on.

Olihan tuo Helena, Petri ja Marko aika tuhoon tuomittu tiimi kun johtajaksi halusi Helena.

Soinnusta on täälläkin hyvin mainittu että toimii tämän Diilin kertojana tavallaan ja peilinä. Ja itsekin olen useasti toistellut, mutta onhan tuo vähän kummallista että löytyy määrätietoisuutta/osaamista tiettyyn pisteeseen saakka ja fokus voisi olla tuossa.

Sointu on kuitenkin alusta saakka vetänyt omaa showta myös ja itse ajattelin että on vain hakemassa näkyvyyttä ja menestys tulee jos tulee. Nyt tuntuu että voisi olla jopa tuotannon haku tuomaan draamaa sinällään osaavien, mutta hmv-persoonien joukkoon. Onhan tuo jengin ihon alle päässyt ensiluokkaisesti.
 

Tuamas

Jäsen
Makkarin sivuilta: ”Nuoresta iästään huolimatta Ariel toimii omistajana taksi- ja logistiikka-alan yrityksessä, joka työllistää parikymmentä ihmistä. Lisäksi Ariel on osakkaana kahdessa start up:issa, joihin hän toivoo tulevaisuudessa voivansa keskittyä enemmän.”

Kuljettaa pakuilla lääkkeitä, Pharmataxi taitaa olla markkinointinimi, sivut eivät mitään ihan hirveää ammattitaitoa signaloi.


Lisäksi hallituksessa seuraavissa nakkikioskeissa:
FlexWork Software Oy - nettisivu jolla joskus tarkoitus tuoda yhteen kevytyrittäjät ja toimeksiantajat, ei vielä avattu
Ursa Capital Oy - Ei vielä varsinaista toimintaa
Bro Market - Toiminimi
Zenith Solutions Oy - Taksifirma, jossa kuskit pistetty tekemään myyntityötä luppoaikoina, nettisivut eivät vielä pelitä.

Ei näistäkään ehkä signaloidu kuva mistään kovin nopealiikkeisestä pro:sta.

Petrihän sanoi itsekin miettineensä että olisiko homman voinut muuttaa jossain välissä niin että yhtä kolmen hengen joukkueesta ei olisi uhrattu kuljetuksiin. En tiedä olisiko tuo ollut sääntöjen mukaan edes mahdollista mutta olisihan tuota voinut edes ehdottaa.

Tuo saneltiin suoraan tehtävänannossa, ilmeisesti varmistamaan Woltin näkyvyys.
 

Ruutu8

Jäsen
Joryssä se Soinnun päänpyöritys ja silmien suurentelu Martinin tai Arielin puhuessa oli jotain niin luontaantyöntävää, että ihan puistatti. Meinasin, että kohta esim Jaajon aseenkantaja Toni jyrähtää Soinnulle, että "nyt vittu loppuu tuo heiluminen ja ilveily!"

Kunnon sellainen koulu- tai työpaikkakiusaajafiilis, kun kahdelta ihmiseltä kysytään mielipidettä asiaan, niin blondin ollessa eri mieltä, ei jää kyllä naapuriaidan variksiltakaan huomaamatta tämä hänen todella moukkamainen/ylimielinen tyyli.
 
Viimeksi muokattu:

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Oliko hänen panoksensa wolt-kuljetuksissa jotenkin ratkaiseva? Ainakin minusta kuskeja näytti olevan aika lailla ilman häntäkin.

Petrihän sanoi itsekin miettineensä että olisiko homman voinut muuttaa jossain välissä niin että yhtä kolmen hengen joukkueesta ei olisi uhrattu kuljetuksiin. En tiedä olisiko tuo ollut sääntöjen mukaan edes mahdollista mutta olisihan tuota voinut edes ehdottaa.

Oma vaikutelma oli että Petri katsoi vierestä "korttitalon kaatumista" pl. se yksi tilanne kun meni auttamaan keittiöön. Oliko se taktiikkaa vai perusluonne, vai hiukan molempia, mene ja tiedä.

Mutta kuten edellä kirjoitin, Helena tyrkytti tällaista toimintatapaa, ei roolittanut joukkuetta tarpeeksi hyvin ja keskittyi homman kaatuessa aivan vääriin asioihin. Siinä mielessä Petriä ei voi suoraan arvostella.

Tuo Wolt-kuskin rooli oli täysin panokseton ja turha koko tehtävässä, kuten aiemmin kirjoitinkin. Käsittääkseni jonkun kilpailijoista se piti kuitenkin hoitaa. Jos Petri jollain tavalla näki että tämä tehtävä menee vituiksi ja sai itsensä luovittua tuohon Wolt-hommaan, niin erinomaisesti pelattu häneltä. Uskon, että jos Petri tai Markus olisi johtanut tehtävää, niin tiimi olisi kuitenkin voinut voittaa tai päästä sen lähelle. Helenä sössi homman ihan täysin.

Petri on ollut positiivisella tavalla monessa tehtävässä erittäin ratkaisevassa roolissa panoksensa kanssa. Ehkä enemmän kuin kukaan muu. Tuon TB-tehtävän hän mokasi omalta osaltaan, mutta eipä löytynyt ketään muuta sitten korjaamaan suuntaa kun Petri ajoi ojaan. Tuntuu että äänekkäin kritiikki Petrin suuntaan on tullut Helenalta ja Soinnulta, jotka selvästi pelkäävät häntä kuollakseen koska tietävät että Petri on heitä parempi. Petri on vielä hienosti osannut pitää pään kylmänä ja tuijottaa vaan eleettömästi kun tämä kaksikko yrittää häntä henkisesti murtaa. Helena lähti jo. Sointu tulee vielä perästä.

Voittaja tulee löytymään kolmikosta Petri, Markus tai Inka. Kaikki heistä vaikuttavat erittäin asiallisilta ja osaavilta tyypeiltä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Petri on ollut positiivisella tavalla monessa tehtävässä erittäin ratkaisevassa roolissa panoksensa kanssa. Ehkä enemmän kuin kukaan muu. Tuon TB-tehtävän hän mokasi omalta osaltaan, mutta eipä löytynyt ketään muuta sitten korjaamaan suuntaa kun Petri ajoi ojaan.
Sähläsikö Petri TB-tehtävän? Hän oli primus motor sen omastakin mielestäni hauskan julisteen takana, joka oli noin kolme valovuotta sitä Soinnun ja Somemaran rakkauslasta parempi. Petrin jengillä oli huonommin myyntiin soveltuvat tuotteet, mutta tämä juliste ja presentaatio olivat riittävän paljon parempia kääntämään koko homman. Petri siis kantoi joukkueen ulos itse kaivamastaan kuopasta. Kellään muulla ei koko tehtävään juuri mitään inputtia edes ollut.

Enkä mä edes antaisi niin kovaa runtua siitä tuotekatalogista. Tässä kilpailussa kannattaa ottaa riskiä vaikkei se aina toimisikaan ja puudildot ja pizzauunit olivat ihan oikeaa outside of the box-ajattelua. Minä olin konseptin kuultuani varma että Teflarit huumorismiehinä ostavat idean vaikkei se välttämättä prisman hyllyille realisoituisikaan. Väärässä olin, mutta mielestäni siinä kuitenkin oli ns. brändiin sopiva ajatus taustalla, vaikka jälkeenpäin onkin helppo sanoa homman lähteneen liikaa laukalle.

Minä henkilökohtaisesti palkkaan kuitenkin mielummin sellaisen ihmisen jolta tulee erilaisiakin ideoita, kuin sen joka painaa bändin logon johonkin helvetin vitamiinipurkkiin. Oikeassa elämässä nämä ideat olisi tarkastettu sisäänostajilla/teflareilla jo etukäteen ja keksitty jotain muuta.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Petri kuitenkin suorastaan pelasti Helenan toisessa tehtävässä kun erotti tämän Tarusta. Ja tuolloin halusi nimenomaan vain tehtävän etenemään. Nyt ei enää kiinnostanut Helenaa ruveta pelastamaan ja miksi olisi? Helena on tehnyt selväksi millainen johtaja on ja niin vehkeestä kuin se onkin, et vain voi tuolle mitään. Hoida siis oma tonttisi edes jotenkin.

Minusta tämmöinen asenne on aika syvältä.

Ainakin itselleni yksi johtajuuden mittareista on lojaalius. Lojaalius myös niitä kohtaan jotka eivät sitä ansaitse silloin kun joukkueen etu sitä vaatii. Vaikka joku muu olisi muodollisesti johtaja, voi ihminen silti osoittaa johtajuutta.

Marko ja Inka ovat juuri tästä syystä olleet suosikkejani. Molemmat ovat olleet valmiita tekemään myös paskahommia joukkueiden eteen ja ovat joka tehtävässä tehneet enemmän kuin heiltä on suoranaisesti edellytetty. Petri on aika helposti mennyt sen taakse että xx on johtaja.

Pätevä kaveri hän toki on ja siksi edelleen mukana. Mutta itse en pidä teflon-tyypeistä enkä tietoisista alisuorittajista.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Enkä mä edes antaisi niin kovaa runtua siitä tuotekatalogista. Tässä kilpailussa kannattaa ottaa riskiä vaikkei se aina toimisikaan ja puudildot ja pizzauunit olivat ihan oikeaa outside of the box-ajattelua.
K-ryhmässä dildot ja pizzauunit ovat nykyään valikoimassa. Hiljattain oli uutinen yleisesti pizzauunien myynnin räjähtämisestä korona-aikana. Loppujen lopuksi olisivat olleetkin ehkä hyviä valintoja!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Minusta tämmöinen asenne on aika syvältä.

Ainakin itselleni yksi johtajuuden mittareista on lojaalius. Lojaalius myös niitä kohtaan jotka eivät sitä ansaitse silloin kun joukkueen etu sitä vaatii. Vaikka joku muu olisi muodollisesti johtaja, voi ihminen silti osoittaa johtajuutta.

Olisihan Petri voinut itsensä väkisin runnoa sinne mehuhelvettiin, mutta ehkä hän toisaalta antoi Helenan olla Helena tuolla kertaa. Nähnyt millainen johtaja on kyseessä ja päätti kunnioittaa sitä.

Peliä tuo kuitenkin on ja pitää myydä oma itsensä niin hyvin kuin pystyy. Eihän tuo pelkästään nätiltä ja laadukkaalta silloin näytä.
 
Ei näistäkään ehkä signaloidu kuva mistään kovin nopealiikkeisestä pro:sta.

Juu en mä sillä. En tunne kaveria tai hänen bisneksiään ollenkaan. Toin vain esiin jollekin ihmettelijälle sen, mitä ko. kaverista oli kerrottu julkisesti. Kiitos, että kaivoit vähän syvemmältä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kunnon sellainen koulukiusaaja fiilis, kun kahdelta ihmiseltä kysytään mielipidettä asiaan, niin blondin ollessa eri mieltä, ei jää kyllä naapuriaidan variksiltakaan huomaamatta tämä hänen todella moukkamainen/ylimielinen tyyli.

Joo, aika hirvittävää katsottavaa. Soinnulla on Instassa lähes 50k seuraajaa ja varmaan saa paljon kehujaan noista kumitisseistään ja ehkä se osaltaan on sitten vaikuttanut siihen, että kuvittelee olevansa muiden yläpuolella. Soinnun kyyneleet lupaavat hyvää, mutta toisaalta uskon, että ei tuota olisi edes näytetty, jos olisi ensi jaksossa putoamassa. Katsojalle yritettiin vihjata, että Sointu putoaisi, mutta en usko.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Sähläsikö Petri TB-tehtävän? Hän oli primus motor sen omastakin mielestäni hauskan julisteen takana, joka oli noin kolme valovuotta sitä Soinnun ja Somemaran rakkauslasta parempi. Petrin jengillä oli huonommin myyntiin soveltuvat tuotteet, mutta tämä juliste ja presentaatio olivat riittävän paljon parempia kääntämään koko homman. Petri siis kantoi joukkueen ulos itse kaivamastaan kuopasta. Kellään muulla ei koko tehtävään juuri mitään inputtia edes ollut.

Enkä mä edes antaisi niin kovaa runtua siitä tuotekatalogista. Tässä kilpailussa kannattaa ottaa riskiä vaikkei se aina toimisikaan ja puudildot ja pizzauunit olivat ihan oikeaa outside of the box-ajattelua. Minä olin konseptin kuultuani varma että Teflarit huumorismiehinä ostavat idean vaikkei se välttämättä prisman hyllyille realisoituisikaan. Väärässä olin, mutta mielestäni siinä kuitenkin oli ns. brändiin sopiva ajatus taustalla, vaikka jälkeenpäin onkin helppo sanoa homman lähteneen liikaa laukalle.

Minä henkilökohtaisesti palkkaan kuitenkin mielummin sellaisen ihmisen jolta tulee erilaisiakin ideoita, kuin sen joka painaa bändin logon johonkin helvetin vitamiinipurkkiin. Oikeassa elämässä nämä ideat olisi tarkastettu sisäänostajilla/teflareilla jo etukäteen ja keksitty jotain muuta.

Toivottavasti sulle jäi mun tekstistä kuitenkin semmoinen kuva että mä kehuin Petriä.

Jakson aikana mäkin tykkäsin noista rohkeista ideoista ja esim. siinä dildossa ei ollut mun mielestä mitään vikaa. TB on yksi iso vitsi, joten tuotteistuskin sen mukaisesti. Tuo kannabiskuosi siinä grillissä oli se jossa mentiin metsään. Niin iso haloo tulee vielä Suomessa noista kun julkkikset jää kiinni polttelusta, että tuo olisi pitänyt tajuta jo etukäteen. Mainitsin tuon vain siksi, koska se on ainoa kohta missä Petri on mokannut. Kaikki siinä ympärillä oli vaan niin kädettömiä etteivät osanneet tai uskaltaneet sanoa tuohon vastaan, koska Petri on hoitanut homman kotiin aina ennenkin.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisihan Petri voinut itsensä väkisin runnoa sinne mehuhelvettiin, mutta ehkä hän toisaalta antoi Helenan olla Helena tuolla kertaa. Nähnyt millainen johtaja on kyseessä ja päätti kunnioittaa sitä.

Peliä tuo kuitenkin on ja pitää myydä oma itsensä niin hyvin kuin pystyy. Eihän tuo pelkästään nätiltä ja laadukkaalta silloin näytä.

Tässä tapauksessa Petri myi itsensä henkilönä joka ei pistä kaikkea peliin jos johtajana on hänen mielestään epäpätevä ja epämiellyttävä henkillö. Saattaa olla vaarallinen asenne sillä mistä sen tietää ettei se sama henkilö ole jonain päivänä Jaajo itse?

Minusta Diili ei ole vain peliä tai ei ainakaan pitäisi olla. Sillä miten peliä pelataan on (toivottavasti) myös merkitys.
 
Viimeksi muokattu:

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Petri on ollut positiivisella tavalla monessa tehtävässä erittäin ratkaisevassa roolissa panoksensa kanssa.

Petrillä on raakaa osaamista kenties eniten porukasta. Epäilen vain että tässä ei haeta pelkkää raakaa osaajaa.

Jaajo antoi ymmärtää että Petriltä(kin) odotetaan jatkossa enemmän. Kiinnostava nähdä miten käy.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Eikös se kannabiskuosi oltu napattu suoraan kyseisen yhtyeen levyn kannesta?

En tiedä. Näytettiinkö tuollaista siinä jaksossa? Itse en heidän levyjään omista.

Jos oli heidän levyn kannesta lainattu niin sitten voi tuonkin kritiikkini heittää romukoppaan. Samalla Pyhimyksen ”eikös tuo ole aika leimaavaa” -kommentti oli yksi iso vitsi ja arvostukseni häntä kohtaan laskee entisestään.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Petrillä on raakaa osaamista kenties eniten porukasta. Epäilen vain että tässä ei haeta pelkkää raakaa osaajaa.

Jaajo antoi ymmärtää että Petriltä(kin) odotetaan jatkossa enemmän. Kiinnostava nähdä miten käy.

Tämä voi olla ja ei Petri ole täydellinen, niin kuin ei kukaan muukaan. Mitä tuo muu sitten on jota häneltä odotetaan, jota joltain muulta kilpailijalta löytyy? Kyky pukeutua pikkutakkiin? Sen voisi kyllä puolestani asettaa ihan vaatimukseksi kaikille kilpailijoille, kun tässä kuitenkin ns. työhaastattelussa ollaan.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minusta Diili ei ole vain peliä tai ei ainakaan pitäisi olla. Sillä miten peliä pelataan on (toivottavasti) myös merkitys.

Diili on kilpailu, tosi-tv:tä, viihdettä ja työhaastattelu.

Tietenkin siinä on tarkoitus myös pelata muita pois, jotta oman voiton mahdollisuus paranee. Ei Petrin toiminta tuossa jaksossa kerro mitään siitä millainen hän on oikeassa työelämässä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Tässä tapauksessa Petri myi itsensä henkilönä joka ei pistä kaikkea peliin jos johtajana on hänen mielestään epäpätevä ja epämiellyttävä henkillö. Saattaa olla vaarallinen asenne sillä mistä sen tietää ettei se sama henkilö ole jonain päivänä Jaajo itse?

En sano ettetkö voisi olla oikeassa, mutta en myöskään ymmärrä että mistä sulle tuollainen kuva on tullut? Milloin Petri on jättänyt jotain tekemättä? Helena itse vaati että hänen silmilleen ei hypitä kun hän johtaa. Petri kuunteli ja totteli.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä voi olla ja ei Petri ole täydellinen, niin kuin ei kukaan muukaan. Mitä tuo muu sitten on jota häneltä odotetaan, jota joltain muulta kilpailijalta löytyy?

IMO oikea persoonallisuus ja kyky pistää itsensä peliin kaikissa tilanteissa. Tätä Petriltä ei näytä löytyvän kuin valikoivasti.

Tietenkään hän ei ole täydellinen kuten ei kukaan muukaan. Mutta ei se mielestäni ihan sattumaa ole että Jaajo peräänkuulutti häneltä jatkossa enemmän johtajuutta.

En sano ettetkö voisi olla oikeassa, mutta en myöskään ymmärrä että mistä sulle tuollainen kuva on tullut? Milloin Petri on jättänyt jotain tekemättä?

En ole väittänyt että hän olisi jättänyt jotakin tekemättä. Mutta silloin kun hän ei ole ollut johtaja tai muu vastuuhenkilö, niin kyllä hän aika taka-alalle on jäänyt, syystä tai toisesta. En sano että hänen olisi väkisin pitänyt punnertaa keskiöön, mutta aika helposti hän menee sen taakse että vastuu on johtajalla.

Eilisessä tehtävässä Petrin suorittaminen ei paljon poikennut Arielista. Mutta koska hän "näyttää hyvältä", hän pääsee helpommalla.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tässä tapauksessa Petri myi itsensä henkilönä joka ei pistä kaikkea peliin jos johtajana on hänen mielestään epäpätevä ja epämiellyttävä henkillö. Saattaa olla vaarallinen asenne sillä mistä sen tietää ettei se sama henkilö ole jonain päivänä Jaajo itse?

Minusta Diili ei ole vain peliä tai ei ainakaan pitäisi olla. Sillä miten peliä pelataan on (toivottavasti) myös merkitys.

Minusta pitää myös kunnioittaa muiden positioita ja luottaa että itsestään annettu kuva on myös tiimiläisten tiedossa. Eli ei Petrin pidä aina astua esiin, ilmoittaa mitä osaa ja tyrkyttää itseänsä rooliin.

Pitää luottaa että projektijohtaja osaa edes vähän tiedustella tiimiläisten hyötyä vaadittuun tehtävään.

Helena puhui Petristä välillä hyvinkin posin kautta ja siinä vaikutti varmasti että Petri käytännössä pelasti Helenan Taru-kohun keskeltä. Minäkin olen Petriä kritisoinut ja kyllä hän kritiikkiä ansaitsee, mutta nyt homma meni täysin Helenan piikkiin. Olisi saanut Petrin varmasti liitoon jos Helenan osaaminen ja peliäly olisi piisannut.
 
Viimeksi muokattu:

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minusta pitää myös kunnioittaa muiden positioita ja luottaa että itsestään annettu kuva on myös tiimiläisten tiedossa. Eli ei Petrin pidä aina astua esiin, ilmoittaa mitä osaa ja tyrkyttää itseänsä rooliin.

Pitää luottaa että projektijohtaja osaa edes vähän tiedustella tiimiläisten hyötyä vaadittuun tehtävään.

Helena puhui Petristä välillä hyvinkin posin kautta ja siinä vaikutti varmasti että Petri käytännössä pelasti Helenan Taru-kohun keskeltä. Minäkin olen Petriä kritisoinut ja kyllä hän kritiikkiä ansaitsee, mutta nyt homma meni täysin Helenan piikkiin.

En ole missään vaiheessa muuta väittänytkään kuin että Helena sai potkut aiheesta. Hänen olisi pitänyt tajuta pysyä itse poissa keittiöstä jos hän kerran itsekin myönsi että se oli hänelle vieras alue. Homma meni jo siinä munilleen.

Tartuin nyt vaan tuohon että se tuntuu olevan ok että "koska johtajaksi tuli Helena", niin sitten vaan vetäydytään taustalle odottamaan että toinen mokaa. Oli Diili kuinka peliä hyvänsä, en pidä itse tuota arvossa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tartuin nyt vaan tuohon että se tuntuu olevan ok että "koska johtajaksi tuli Helena", niin sitten vaan vetäydytään taustalle odottamaan että toinen mokaa. Oli Diili kuinka peliä hyvänsä, en pidä itse tuota arvossa.

Ja itse yritin huonolla menestyksellä sanoa että Helena tuli kuitenkin Petrin kanssa toimeen ja Petri oli lojaaliutta osoittanut aiemmin.

Saattoi olla että Petri vetäytyi tahallaan tai sitten kunnioitti Helenaa projektijohtajana ja erityisesti sitä millaisena johtajana Helena itsestään puhui matkan varrella. Tuokin on kaikessa ikävyydessään asia jota vaaditaan. Aina ei pidä nousta esille ellei ole johtajaksi tehtävään päässyt. Pitää varsinkin tällaisessa pelissä hahmottaa myös muita.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Toivottavasti sulle jäi mun tekstistä kuitenkin semmoinen kuva että mä kehuin Petriä.
Minä luonnollisesti tartuin vain siihen kohtaan jonka asettelusta olin hieman eri mieltä. Kokonaiskuvasta ollaan kyllä samoilla linjoilla.

Kannabiskuosi oli vähän hölmö idea joo, mutta tämä uunihan ei ollut se tuote josta tehtiin prototyyppi ja sitä kautta sen kuosin voi yhtä helposti vaihtaa johonkin vähemmän raflaavaan. Eihän se tuollaisenaan mitenkään olisi voinut duopolin ostajille kelvata, mutta esimerkiksi Heikki Kuulan tuotantoa tuntevana olin varma että tälle vitsille nauretaan kippurassa. Ollakseen vitsibändi koko kolmikko oli kyllä aika tylsän vakavissaan siellä presistä kuulemassa.

Summa summarum. Petrillä on visuaalisessa tarinankerronnassa ja esimerkiksi presentaatioiden tuottamisessa nopealla aikataululla sellaisia lahjoja joihin tässä kisassa muut eivät alkuunkaan pysty vastaamaan. Jätkä näyttää ihan stereotyyppiseltä Punavuoren mainostoimistohipsteriltä, mutta kyllä hän aivan ilmiselvästi on marinoitunut ammattilainen siinä mitä tekee. En tiedä yhtään ovatko nämä sellaisia ominaisuuksia joita Jaajo työntekijältään kaipaa, mutta kilpailua siltä osin ei ole. Jos kaivataan joku väsymätön dynamo jolla pysyy langat järjestelmällisesti käsissä niin sitten ehkä kannattaa palkata Marko tai Inka. Näistä nyansseista nähdäkseni tässä koko kilpailussa enää on kyse eikä sillä enää ole juuri merkitystä että millaisia kuoseja tuotteisiin lätkitään tai montako kolttua kirpparilla myydään kun näytöt on jo annettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös