Ainakin ensi jaksosta nähdyissä inserteissä siellä oli Sointulla tippa linssissä, on varmasti edes auttanut taas todella paljon oman joukkueensa matkaa voittoon....
Itselleni tuli tämä sama mieleen Petristä, jotenkin jäi tosiaan sellainen mielikuva, että oli päättänyt nyt pudottaa Hellun kun hän itse niin kovasti halusi johtajaksi ja Petri kyllä varmasti tiesi, millaista sekoilua odotettavissa on.
Olihan tuo Helena, Petri ja Marko aika tuhoon tuomittu tiimi kun johtajaksi halusi Helena.
Soinnusta on täälläkin hyvin mainittu että toimii tämän Diilin kertojana tavallaan ja peilinä. Ja itsekin olen useasti toistellut, mutta onhan tuo vähän kummallista että löytyy määrätietoisuutta/osaamista tiettyyn pisteeseen saakka ja fokus voisi olla tuossa.
Sointu on kuitenkin alusta saakka vetänyt omaa showta myös ja itse ajattelin että on vain hakemassa näkyvyyttä ja menestys tulee jos tulee. Nyt tuntuu että voisi olla jopa tuotannon haku tuomaan draamaa sinällään osaavien, mutta hmv-persoonien joukkoon. Onhan tuo jengin ihon alle päässyt ensiluokkaisesti.