JA - Seniorit

  • 19 508
  • 169

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
V..TU!

Työvuoro ja vieläpä iltavuoro iski kiinni juuri tuolloin. Muuten voisin yrittää vaihtaa sitä, mutta kun tuli juuri kinuttua loppiaista seuraava perjantai vapaaksi. Nyt kyrsii...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Svante

- - - Laita yv:llä kutsu, pliis, niin tulen - mikäli muistan mihin olen menossa tai mistä olen tulossa.


Pitäisi olla kutsu laatikossasi.

Itse asiassa mukaan on jo ilmoittautunut reilusti toistakymmentä persoonaa. Which is nice. Aika tasaisesti on eri puolilta eri joukkueiden kannattajia tulossa. Eiköhän me jonkinlaiset kekkerit saada aikaiseksi.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Turku-matsin jälkeen edelleen oli ymmärtäväisiä ja positiviisia mielenilmaisuja liikkeellä ja uteluista huolimatta tai juuri niistä johtuen, en tule julkisesti ilmoittamaan etukäteen tapahtumaan ilmoittautuneita nickejä. Todennäköisesti osallistujia en jälkeenpäinkään.

Ensinnäkin, se ei olisi korrektia ja toiseksi, jos tulee jollekin viime hetken peruutus niin ei jää kukaan ihmettelemään. Kolmanneksi, jos on hinku tietää kutka olivat paikalla, saa vapaasti tulla katsomaan.

Tällä hetkellä on tilanne se, että paikalle on tulossa noin 20 persoonaa sen mukaan mitä minulle on ilmoitettu. Kutsuja on toki lähetetty tuplasti enemmän, mutta toisaalta lopulta paikalla olijat itse tietävät kuka oli tai ei ollut.

Minä en ota isompaa murhetta tapahtumasta; jo myönteinen palaute on antanut uskoa. Älkääkä te muutkaan tehkö asiasta mitään elämää suurempaa juttua; relax ja messiin vaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
SunnuntaiHesari (09.01.05 s. A9) on hyvin, hyvin huolissaan JA-seniorien illanviettotapahtumasta, tässä parhaita paloja:

Otsikolla "Alkoholiasetus vaatii laatua jatkoaikapaikalta", asiaa valotetaan mm. seuraavasti:

"Jatkoaikaravintoloita on maassamme noin 1400."

(Lievästi yllätyin, luulin että korkeintaan muutama kussakin jääkiekkokaupungissa.)

"Asetus vaatii jatkoaikapaikalta laatua. Jatkoaikalupa voidaan myöntää vain jos erityiset syyt sitä vaativat. Ympäristön asukkaille ei saa aiheuttaa häirötä."

(Tässä kohtaa sitten ollaan tarkkana, sillä muuten lupa voidaan peruuttaa, ja missäs sitten istutaan, häh?)

"Anniskelupaikan on ... oltava erityisen hyvätasoinen viihderavintola."

(No, meidän tapaamiseemme varattu paikka on neljään auki, joten paikan on oltava erityisen hyvätasoinen.)

Juttu kokonaisuudessaan löytyy HS 09.01.05 s.A9 Kotimaan osastosta, mutta nettiversio vaatii rekisteröitymisen.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vielä on viikko aikaa miettiä mahdollista osallistumista JA-seniorit miitinkiin la 22.01.2005 klo 20 alkaen. Kiinnostus asiaa kohtaan on ollut yllättävän positiivista ja runsasta, ja näyttääpä siltä ettei meidän Olkun kanssa tarvitse ihan kahdestaan istuskella viskiä siemaillen, kuubalaisia tuprutellen ja poissaolevia tuomiten.

Lukuisista kyselyistä huolimatta en edelleenkään kerro paikalle tulijoiden nickejä, tulkaa itse tsekkaamaan. Osallistujamäärä on kuitenkin huomattava, jopa siinä määrin että ao. ravintoloitsija joutuu ottamaan sen huomioon.

Mikäli joku halukas ei vielä ole saanut henkilökohtaista kutsua yv:llä, ottanee hän pikaisesti yhteyttä allekirjoittaneeseen YV:llä.

Tervetuloa!

Ps. Ja jos jollakin on ylimääräisiä lippuja ao. iltapäivän otteluun, niitä otetaan vastaan. Minä kun en itse Hjallikselle ropoakaan anna.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Hellurei!

Vaikka sitä listaa ei olekaan tarkoitus julkaista niin salaseuramaisia sääntöjä hipoen, onko ok että itse kukin joka on tulossa saa halutessaan tähän ketjuun ilmaista mukanaolonsa? Eipä sillä että sillä niin kauheasti väliä olisi. Ihan uteliaisuudesta vaan.

PS. Minulla on ehkä ylimääräinen lippu ao. iltapäivän otteluun, mutta eihän HPK:n kotipeleistä rahaa Harkimolle mene.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Twite
Hellurei!

Vaikka sitä listaa ei olekaan tarkoitus julkaista niin salaseuramaisia sääntöjä hipoen, onko ok että itse kukin joka on tulossa saa halutessaan tähän ketjuun ilmaista mukanaolonsa? Eipä sillä että sillä niin kauheasti väliä olisi. Ihan uteliaisuudesta vaan.

PS. Minulla on ehkä ylimääräinen lippu ao. iltapäivän otteluun, mutta eihän HPK:n kotipeleistä rahaa Harkimolle mene.

Schindlerin listaa ei tehdä sattuneesta syystä, mutta jokainen halukas tätä ketjua lukiessaan tekee omat johtopäätöksensä osallistumisesta. Toki saa ilmoittautua jos siihen on tarvetta, mutta en laita osallistujalistaa anonymiteettiä kunnioittaen. Aktiivisuutta siis peliin, jos haluaa tietää enemmän.

Tervetuloa mukaan ja matkaan anyway.

Ps. En ehkä ehdi käydä Hämppälinnassa, kun aiemmin ao. päivänä on miitinki joka päättyy klo 16 Heltzingissä. Mutta jos jollain on ylimääräinen, maksettu piletti edelleen narrien kotipeliin ( ja kun se kuitenkin näkyy katsojamäärässä, oli siellä joku eli ei), niin saatan olla kiinnostunut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Twite
PS. Minulla on ehkä ylimääräinen lippu ao. iltapäivän otteluun, mutta eihän HPK:n kotipeleistä rahaa Harkimolle mene.
Jos kyse ei ole siitä piippuhyllypaikasta, toivon, että minut otetaan huomioon lippua arvottaessa. Tai jos minut on jo huomioitu aiemmin sille paremmalle paikalle, unohda tämä viesti.

Toisaalta, se piippuhyllypaikkakin sisältää muistaakseni ihan hyviä etuja. Nähtäneen joka tapauksessa hallilla lauantaina ja sen jälkeen kaapataan juna lähimpään JA-tapahtumaan varttuneille.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Minä, minä, minä myös...!

Johonkin tässä ketjussa selkeästi ilmoittaudutaan, joten mukana olen jos satun löytämään paikalle?!?

Ei ole ollenkaan sanottua, kun tähän ketjuunkin löytäminen kesti lähes tai yli ? kuukauden. Mutta jos en löydä lupaan tulla ensi vuonna.

Mihin saa maksaa lipun??
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Jännitys tihenee. Tai sitten ei.

Kuitenkin jatkuvasti tulee uteluita, "tuleeko se ja se" ja "eihän se ja se" tule. Voin vakuuttaa että "se ja se" tulee ja "se ja se" ei tule.

Minulle yv:llä paikalle ilmoittautuneita on n. 20 ja asiasta kiinnostuneiksi ilmoittautuneita mutta tarkemmin ilmoittautumatta jättäneitä toistakymmentä. Kaikki silti edelleen kovasti tervetulleita; ilmoittautuminen ei ole välttämätöntä.

Tod. näk. tapaamispaikasta johtuen ilmoittautuneista n. 30% on pääkaupunkiseudulta, mutta porukkaa on tulossa Lahdesta, Hämeenlinnasta, Porista, Turusta, Tampereelta, Lappeenrannasta jne. Myös kauniimpaa sukupuolta odotellaan paikalle.

Edelleen, mikäli joku asia askarruttaa niin ottakaa reilusti yhteyttä. Valitettavasti en taida olla enää lauantain aikana koneen äärellä, joten perjantai-iltana tullee viimeiset etukäteisinfot.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
No hätä.

Tilaisuus on vapaaehtoinen ja muodoton. Se tulee kun ehtii ja pääsee.

Ehkä sitten joskus toiste.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Tähän vaan julkinen kiitos,että joku viitsii. Itse olen divarin tiukan sarjatilanteen vuoksi joutunut priorisoimaan kiekon.Eli Kupittaalle tie vie lauantaina.
Sitäpaitsi olen yleensä ja erityisesti näinä aikoina helvetin huonoa ryyppyseuraa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Last call

Hou, hou, hou Seniorit!

Laitanpa vielä viimeisen (?) kuulutuksen JA-seniori -miitinkiin ennen kuin vaikenen. Kiitettävän paljon on osallistujia tulossa, ja samoin mukavaa havaita että joukkoomme saadaan tod.näk. myös kauniimman sukupuolen edustajia.

Ennakkoilmoittautuneille on infoa jaettu, mutta jos joku haluaa vielä saada tarkat koordinaatit, niin aamukahdeksaan asti niitä jaetaan. Sen jälkeen allekirjoittanut lähtee kiertueelle, josta palataan sitten joskus.

Rohkea rotan syö, ja mukaan ja matkaan!

58
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Last call

Viestin lähetti fiftyeight

Rohkea rotan syö, ja mukaan ja matkaan!

58

Mikäli listalla on muita vaihtoehtoja, niin ottaisin mielummin vaikka rusakkoa, jos pitää urbaania riistaa välttämättä syödä. Teemaviikot?
 
K

kangaroo

Viestin lähetti Risa
Minä, minä, minä myös...!

Johonkin tässä ketjussa selkeästi ilmoittaudutaan, joten mukana olen jos satun löytämään paikalle?!?

Olisipa ollut hauskaa Sinuakin nähdä pitkästä aikaa, mutta ehkä sitten jonkun playoff-matsin jälkeen ?

Grappa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Huomenta.

Lähden tästä kierrokselle, joka kohdallani huipentuu JA-seniori- miitnkiin. Ihan vinkiksi niille jotka haluavat tulla moikkaamaan senioreja, niitä saattaa löytyä iltakymmenen maissa Jaskan Grillin vieressä olevasta ravitsemusliikkeestä ja varsinkin kellarikerroksesta. Sekä tietysti yöllä myöhemmin juuri sieltä grillin kulmalta sinapit rinnuksilla.

Tervetuloa!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Olisi ollut kiva nähdä teitä molempia, Hadankassa 1.2. matsin jälkeen?

Olis ollu kiva nähä taas kaikkia teitä kolmea, mutta Hadankassa 1.2. käy kyllä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kiitokset kutsusta. Bottalla tapasivat aikoinaan mutsi ja faija ja ilmeisesti samana yönä sain alkuni. Mutta ei taida tänään matsin jälkeen natsata. Luulen olevani liian liikuttuneessa mielentilassa silloin tai mistä sitä koskaan tietää....
 
K

kangaroo

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Hadankassa 1.2. matsin jälkeen?

No tuotakin voisi ajatella, pitäisi vaan ensin hommata lippu matsiin, jämäpaikkoja lienee jäljellä enää. Katsotaan..
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Röyh!

Suu napsaa edelleen ja ohimoita juilii.

Kiitos kaikille osallistuneille, ja etenkin järjestäneen seuran viiskasille. Lystiä oli.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Rööri
Suu napsaa edelleen ja ohimoita juilii.

Ai jaa, ihme juttu.
Kiitos paljon 58 ja kaikki muutkin. Hauska oli tavata Wanhoja Wanhoja ja vähän uudempiakin tuttavuuksia.
Oli kivaa!

Terveisin koo
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Röyh!

Viestin lähetti Rööri
Suu napsaa edelleen ja ohimoita juilii.

Kiitos kaikille osallistuneille, ja etenkin järjestäneen seuran viiskasille. Lystiä oli.

Kiitokset lähtevät täältäkin viiskasille, hauskaa oli - joskaan ohimoita ei juili eikä suussa maistu kissan kusi, sen sijaan makkaraperunoita tuli nautittua yliannostus!

vlad
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös