JA - Seniorit

  • 19 509
  • 169
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight
Myös ulkoiset tunnusmerkit auttavat; klenkkaaminen, "korkea hiusraja" yms. edesauttavat sitä että muut pitävät teitä hyvinkin senioreina...

Jee, mä oon ollut muiden silmissä seniori heti kävelemään opittuani. Taisi olla vuonna 1971, tuskin vielä 1970 kävelin...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ihan alkuun anteeksipyyntö; heikolla huumorintajulla ja huonolla muistilla varustettuna joskus luulee olevansa itsekin jopa vitsikäs.

Mutta asiaan. Z, hän elää, ja myös tämä kuvio. Nyt on varattuna Steissiltä viiden minuutin kävelymatkan päästä tila. Tila on varattuna meille ja VAIN meille klo 20-21 nimimerkillä "Yksityistilaisuus". Saatavana on kohtuullinen valikoima sikareita, viskejä, viinejä ja oluita. Naiset / miesystävät pitää tuoda itse. Klo 21 jälkeen tila avataan yleisölle, joten ystävällisesti toivoisin paikalle saapuvia huomioimaan tämän. Paikalla toki tarjoilu pelaa koko ajan, joten eikun heti kahdeksalta kaikki mukaan! Viipyä paikassa voi ihan pikkutunneille.

Joulukrapuloista selvittyäni (loppiaiseen mennessä?) laitan yv:llä kaikille halukkuutensa ilmoittaneille tarkemmat koordinaatit.

Huskaa julua!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti fiftyeight


Huskaa julua!

No hyvä että Z ja suunnitlema elää.
Mikäs se on se tilanteen elävä PÄIVÄMÄÄRÄ tuon ilmoittamasi kellonajan lisäksi? Vuosiluku olis kans ihan kiva ylläri tietää.

Haskaa jolua, tämon rystö!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Predator
Mikäs se on se tilanteen elävä PÄIVÄMÄÄRÄ tuon ilmoittamasi kellonajan lisäksi? Vuosiluku olis kans ihan kiva ylläri tietää.

Lauantai 22.01-05 on oikea vastaus, messiin vaan.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisiköhän tulla? Viski ja sikarit seurueessa, joka on jättänyt teini-iän jo taakseen kuullostaa pirun houkuttelevalta. Merkitään siis kalenteriin!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti werther
Pitäisiköhän tulla? Viski ja sikarit seurueessa, joka on jättänyt teini-iän jo taakseen kuullostaa pirun houkuttelevalta. Merkitään siis kalenteriin!

KALENTERISSA MYÖS!

Ota Werther liimatuubi mukaan.. ehe ehe ehe ehe.... jos sinä sinne todella tulet, niin saatan innostua ottamaan mukaan sinulle hieman jotakin "liimattavaa" muistoksi tapaamisesta...

PS. yyvellä tarkemmin, eiks jeh?

Terv. nimim. Königstiger
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Predator
- - -
Mikäs se on se tilanteen elävä PÄIVÄMÄÄRÄ tuon ilmoittamasi kellonajan lisäksi? Vuosiluku olis kans ihan kiva ylläri tietää.
- - -

Eiköhän tuo edelleen ole ketjun aloitusviestissä mainittu laurantai 22.01.2005. Dementikoille muistiksi. Tai kirjoittakaa se lapulle ja antakaa hoitajalle. Heti. Äkkiä nyt ennen kuin unohdatte.

Kehottaisin kuitenkin vaihtamaan liiman haistelun viskin haisteluun. Vaikka jo heti.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kuten luvattua, laitoin tähän tapahtumaan osallistumaan ilmoittautuneille viestiä ihan privana (=yv).

Sieltä ilmenee milloin ja missä ko. tapahtuma järjestetään.

Parhaani mukaan olen yrittänyt ottaa kaikki huomioon, mutta mikäli on käynyt niin että olet halukas tulemaan karkeloihin mukaan etkä ole saanut yv:tä, kerro siitä minulle joko suoraan kaiken kansan edessä tai yv:llä allekirjoittaneelle. Laitan paluupostissa tulemaan koordinaatit.

Hyvää Uutta Vuotta senioreille ja muillekin jatkislaisille.

58

Edit.
Ai niin.

HUOM. Tosiveteraani !!!!

Olet tietysti kutsuttujen joukossa, mutta koska en saanut sinuun yhteyttä, niin voitko laittaa minulle viestiä yv:llä. Laitan koordinaatit paluupostissa tulemaan.

Ps. 35: Niin ja Tunkin faija on edelleen hukassa.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti fiftyeight
Hyvää Uutta Vuotta senioreille ja muillekin jatkislaisille.

58

Railakasta vuodenvaihdetta sinullekkin ja kiitos, vielä kerran vaivannäöstä. Kiittelempä kolmenviikon päästä paremmin.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Vanhana dementikkona älysin vasta nyt hutkaista tuonne käyttäjätietoihin validin sp-osoitteen, että siellä on.

Minäpähän sitten ilmaannun het kaheksalta ovelle koputtelemaan, ellei tsunamit sitä ennen vie, tai jos viekin niin tulen sitten märkänä, onhan teitä papparaisia niin kiva nähdä.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ja kun näin vanha ei saa eturauhaselta kaikkea kerralla ulos, niin lisätään vielä täältäkin nuo kertakaikkiset uudenvuoden toivotteet kaikille tasapuolisesti!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Postia on siis lykätty, ihan yv:llä on siis postia lykätty. Käykääpäs kurkkaamassa omaa yv-osastoa, siis kurkkaamassa omaa yv-osastoa. Saattaa olla postia, siis saattaa olla postia.

Mikäli ei ole, vaikka pitäisi niin meikäläiselle vastinetta yv:llä välittömästi, laitan kutsun tulemaan.

Ja Tunkin faija ei vieläkään ole ilmoittanut e-mailiaan.

Myös Tosiveteraani, herätys! Ks. aiempi viestini tässä ketjussa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight
Postia on siis lykätty, ihan yv:llä on siis postia lykätty. Käykääpäs kurkkaamassa omaa yv-osastoa, siis kurkkaamassa omaa yv-osastoa. Saattaa olla postia, siis saattaa olla postia.

Mikäli ei ole, vaikka pitäisi niin meikäläiselle vastinetta yv:llä välittömästi, laitan kutsun tulemaan.

Kyselisin tämä tiedottamisen perään, että koskas tiedotetaan ja miten? Ettet meinannut yyveellä laittaa? Vai meinasitko? Siis postia.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Senior
Kyselisin tämä tiedottamisen perään, että koskas tiedotetaan ja miten? Ettet meinannut yyveellä laittaa? Vai meinasitko? Siis postia.

Täh?

Laitoin eilen illalla yv:llä postia, elikäs Kutsun. Jonka olet kuitannut luetuksi pari minuuttia myöhemmin. Vai iskikö dementia?

"Lähetetty: Senior 30.12.2004 klo 23:00"

"Vastaanottajan lukemat: Senior 30.12.2004 23:02"
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Senior
Aika huonosti putosi joke. Eli tsöykki.

Tottahan se luettu on ja edelleen vakaa aikomus olla paikalla.

Sorry, my mistake. Naurahdan nyt kevyesti siinä t-viivan kohdalla.

Oli vaan illalla jonkinlainen duuni viritellä kaikille postit (n.30 kpl) ja varsinkin tsekata jokaisen nicki oikein (isot/pikkukirjaimet, välit jne), että iski hermostus onko kaikille posti lähtenyt oikein.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Koskapa minulle ilmestyi kutsu lootaani niin koetan alaikäisyydestäni huolimatta saapua paikalle.

Varatkaa tervaa ja höyheniä!

vlad.
 

jerry

Jäsen
No joo

Parhaani teen saadakseni itseni paikalle.
Mites toi seuralaisen ikä? Oisko parempi tuoda paikalle pari alle 18-vuotiasta kuin yksi seniori-ikäinen? No jos teen kompromissin, kai sekin käy?

Majoitusta järjestellään maanantaina, joten enköhän paikalle löydä. Asia toki varmistetaan 58:lle ennen määräaikaa.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ikävä kyllä aika mahdotonta on tulla paikalle vaikka ikä varmastikin riittäisi. Aika oli kalenterissa kyllä mutta paikallinen oma projekti ja sen vaatima työnteko estää kaikenmaailman hairahdukset, vaikkakin kuinka hyvin perustellut.
Mutta, toisaalta, nyt on Tampereellakin etappipaikka, sellainen autiomaaklubi. Tarkempi tarkennus olisi jo kohtuutonta mainontaa.
Mutta tuo nyt vain vaatii paikallaoloa niin minkäs teet, oma vika.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Vastausta viiskasille. Olin tulossa, mutta sattui samalle päivämäärälle pippalot jotka estävät teidän tapaamiseen osallistumisen.

Jos uusia tapaamisia järjestätte, olen kyllä halukas osallistumaan.

Terveisin: Tosiveteraani
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Olen tulossa. Onkos siinä nurkilla mitään kohtuuhintaista majoitusliikettä? Voipi olla, etten malta lähteä kekkereistä paluumatkalle Auran rannoille enää yötä vasten.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Bast
Olen tulossa. Onkos siinä nurkilla mitään kohtuuhintaista majoitusliikettä? Voipi olla, etten malta lähteä kekkereistä paluumatkalle Auran rannoille enää yötä vasten.

Tervetuloa.

Tapaamispaikkammehan on sen verran keskellä kylää, että lähistöllä on useitakin hotelleja Intercontinentalista Marskiin. Eräs vähemmän tunnettu, mutta ihan kelvollinen mesta on Hotelli Helka => www.helka.fi
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Itse asiassa Helkassa olen yöpynyt pariinkin otteeseen. Täytyypä tsekata tarkemmin.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Niin kauan kun muistini on toiminut olen ollut dementikko

Femtiåtta: Olenko minä (femtifyyra) ilmoittautunut? Koska ja miksi? Onko skraga pakko?

Laita yv:llä kutsu, pliis, niin tulen - mikäli muistan mihin olen menossa tai mistä olen tulossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös