JA-Seniorit 2016

  • 13 680
  • 109
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Utelias kun olen, niin kysäisen sitä, että kauanko porukka viipyy mestassa X? Ihan vaan sillä kyselen, kun mulla on saunavuoro klo 19 ja täältä menee noin 45minuuttia - tunti saapua paikkaan X. Mullon muuten rapula.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Utelias kun olen, niin kysäisen sitä, että kauanko porukka viipyy mestassa X? Ihan vaan sillä kyselen, kun mulla on saunavuoro klo 19 ja täältä menee noin 45minuuttia - tunti saapua paikkaan X. Mullon muuten rapula.
Etujoukot saapuvat n. klo 19 saamieni tietojen mukaan. Meitsi tulee joskus kasin pintaan, riippuen julkisten osumisesta. Hätäisimmät poistunevat arviolta klo 22 paikkeilla ja viimeiset heitetään ulos valomerkin jälkeen. Mitään joukkohajaantumista jatkopaikkaan ei olla koskaan harjoitettu. Jos ei lähisnagaria lasketa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Etujoukot saapuvat n. klo 19 saamieni tietojen mukaan. Meitsi tulee joskus kasin pintaan, riippuen julkisten osumisesta. Hätäisimmät poistunevat arviolta klo 22 paikkeilla ja viimeiset heitetään ulos valomerkin jälkeen. Mitään joukkohajaantumista jatkopaikkaan ei olla koskaan harjoitettu. Jos ei lähisnagaria lasketa.
Tärkein tieto oli tuo hätäisimmät, eli ehtinen nähdä myös heitä. Onhan kaikilla neilikka napinlävessä?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tänäänhän on luvassa klo 17 jääkiekon juhlaa, kun 687 euron pelaajabudjetilla operoiva Blues kohtaa 3 miljoonan HIFK:n. Luvassa siis tasaväkinen koitos. Blues on tälläkin hetkellä värväämässä pelaajia kaduilta ja työpaikoista. Jos vaikka jotakuta kiinnostaisi pelata liigamatsi? Tämä kihelmöivä jännitysnäytelmä pitää katsoa ensin ja jos sitä ei mikään juottola tarjoa, niin varmaan sen ja muiden matsien jälkeen tulee jengiä paikalle. Kasi on hyvä aika, se on yleensä meikäläisen ysi.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tärkein tieto oli tuo hätäisimmät, eli ehtinen nähdä myös heitä. Onhan kaikilla neilikka napinlävessä?
Jos ujostelet, tarkkaile pöytää, johon liittyy ahkerasti toisiaan kätteleviä ihmisiä. Se voi olla oikea pöytä. hammer lynx lienee ekana paikalla, se Raimo Summasen melkein kaksoisolento.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tänäänhän on luvassa klo 17 jääkiekon juhlaa, kun 687 euron pelaajabudjetilla operoiva Blues kohtaa 3 miljoonan HIFK:n. Luvassa siis tasaväkinen koitos. Blues on tälläkin hetkellä värväämässä pelaajia kaduilta ja työpaikoista. Jos vaikka jotakuta kiinnostaisi pelata liigamatsi?

Olen tätä sivusta seuraavana ammattilaisena ihmetellyt. Eikö ketään oikeasti kiinnosta päivän ottelut? Espooseen kyllä varmasti jotain senioritaloja rakennetaan. Sitten voi ihmetellä miksi teksti-tv ei toimi, mutta turha siitä on henkilökunnalle raivota.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos ujostelet, tarkkaile pöytää, johon liittyy ahkerasti toisiaan kätteleviä ihmisiä. Se voi olla oikea pöytä. hammer lynx lienee ekana paikalla, se Raimo Summasen melkein kaksoisolento.
No, tuskin ujostelen, mutta jos näette parrakkaan ja hieman pitkätukkaisen nuoren (vielä alle 40) miehen, jolla on päässään sinivalkoinen pipo, jossa lukee Vimpelin Veto ja kaulassa musta/valko/oranssi huivi, jossa lukee Hämeenlinna ja HPK, niin voitte olla melko varmoja, että se on minä, niin tulkaa repipään hihasta.
Onko Raimo Summanen joku näyttelijä tai poliitikko?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tonteilla noin 20.15 jos dösät kulkee normisti. Summasen näköinen mies & Wanha Rouva IFK-kaulaliinassa - ette voi erehtyä :) @banaaninviljelijä kin ehtii kuukkeloimaan Summasen vielä. Köh.
 
Viimeksi muokattu:
Melkein Summasen näköinen mies jättää tänäkin vuonna etkopaikan väliin ja tulee suoraan kohteeseen. Eiköhän banskufarmari ehditä tavata.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Rautahevosen pitäisi olla 1920 pääteasemalla. Yritän löytää perille ja tunnistaa ryhmän. Toivottavasti istuu oikeaan ryhmään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Soitin äsken illan tapahtumapaikkaan ja kysyin, että onko siellä faksia. Kuulemma on, jossain yläkerran lukitussa huoneessa, mutta niillä ei ole avainta sinne. Jotakin salamyhkäistä lienee kyseisen oven takana. Eivätkä tienneet faksinsa numeroa, moukat. Emme siis voi Käyttiksen ja minun itseni tekemänä lähettää omasta kabinetti-illastamme teille faksiterviisiä, vaikka aikomus oli. Tai siis minä itseni olen tässä kohtaa Käyttis, koska nyt kävi näin, mutta kone on Uleåborgirin. Taitavat olla Jokereiden kannattajia ravitsemusliikkeen pitäjät, kun ei heillä ole käytössä olevaa faksilaitetta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lisätään omiin tuntomerkkeihin se, että näyttää siltä, että nukahtaa justiinsa pystyyn. Olin eilen viihteellä ja nyt se tuntuu. No, ei muuta kuin uuteen nousuun. Rai rai.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Harvinaisen pirteä olo, aamiainenkin tuli jo syötyä. Ei ole ihan joka kerta maistunut. Oli taas hauska tavata uusia ja vanhoja palstatovereita. Ensi vuonna uudelleen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No jo oli kinkerit. Rahaa paloi ja kivaa oli. Veikon kanssa eksyttiin jatkopaikkaan mennessä muusta porukasta, mutta mitäs pienistä. Oulun osastokin otti faksilla yhteyttä, siitä erkithis tattis.
Osa porukasta näytti just siltä mitä kuvittelin, osa taas ei sopinut millään omiin mielikuviin.
Viimeistään ensi vuonna uudestaan. Nyt korkki kii.....
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tosiaan, näköpuhelimella yhteys Ouluun! Mitään en saanut selvää, mutta kontakti oli kiistaton.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Thanks eilisestä, hyvä meno! En mäkään oikein saanut selvää siitä jatkopaikasta ja niinpä painelin espoolaisen paikalliseni kautta himaan. Oliko Ouluun siis yhteys...? Tämä jäi huomaamatta. Ja mukavaa, että paikalla oli myös heitä, jotka eivät enää tänne kirjoittele.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kiitos paikalla olleille. Oikein rattoisa ilta oli, nyt heikottaa. Mutta kivun kestää kun huvin muistaa.

Ja ehdottomasti ensi vuonna uudestaan, jos paikka ei salaa vaihdu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jäi nyt tältä vuodelta välistä, valitettavasti. Olin tosiaan keikalla ja sitten siirryttiin Kallioon ja rupesi jo hyydyttää (ei niin pahasti kuin pari vuotta sitten sentäs).

Ensi vuonna taas mukana, jos järjestetään!

Ei tosin olisi pahitteeksi vaikka olisi kesälläkin joku senioripuolen tapahtuma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös