No no, ikä ei ole ikäkysymys, lähinnä aikuisuuden taso (joka ei tahdo riittää kyllä muillakaan) ja henk. koht. koettu senioriteetti...Pahus. Vielä täytyy pari vuotta odotella.
Nimimerkillä "Liian vanha junioriksi, liian nuori senioriksi"
No no, ikä ei ole ikäkysymys, lähinnä aikuisuuden taso (joka ei tahdo riittää kyllä muillakaan) ja henk. koht. koettu senioriteetti...Pahus. Vielä täytyy pari vuotta odotella.
Nimimerkillä "Liian vanha junioriksi, liian nuori senioriksi"
Joo, mä tiedän tän. Se on se, kun vedetään kaks cokistölkkiä toisiinsa kiinni jollain narulla. Melkein kuin puhelin, mutta simppelimpi.Sitten vielä laitetaan Skype-yhteys baareihin ja käydään tervehtimässä toisiamme.
Olin Leningrad Cowboysien ja Puna-armeijan kuoron keikalla Oulun pesäpallostadionilla suunnilleen tasan 6.6.1997. Aikamoista möykkää oli siinä kaiuttimien vieressä ollessa. Toinen korvani (oikean puolen) ei tämän vuoksi meinaa kuulla mölyssä niin hyvin. Ei-mölyssä kuulee testien mukaan oikein hyvin. No kun kauan sitten eli v. 2006 yhden naisen kanssa ajeltiin paljon autolla, niin en meinannut kuulla hänen sanojaan, kun auto jyrisi. Tein sitten justiin tuollaisen jugurttipuhelimen, kun oltiin lähdössä 600 km:n matkalle. Reiteen kopautus ja halloota vaan. Voin siis vahvistaa, että hyvin toimii tuommoinen puhelin, Skype on lähes yhtä hyvä.Joo, mä tiedän tän. Se on se, kun vedetään kaks cokistölkkiä toisiinsa kiinni jollain narulla. Melkein kuin puhelin, mutta simppelimpi.
Yritän saada sunnuntain jp-päiväksi. Jos onnistun olen paikalla ensimmäistä kertaa.
Lienet myös menevä ja iloinen ja siloinen ja cooper-testin jälkeen varmaan alle satakiloinen. Mutta eikös me kaikki!No perkele, päivämäärä näyttää pitkästä aikaa sopivalta. Merkkaan alustavasti itseni tulevaksi. "Tulevaksi" - tirsk!
Vajaa parikymmentä on tarkka luku tällä hetkellä. Ei ollenkaan huonosti.Paljonko on tullut ilmoittautumisia @Leon ?
...ja sitten on meitä, jotka sivistyneen naukkailunkin jälkeen tärisevät morkkiksessa puolet seuraavasta viikosta! Sitä kutsutaan ikääntymiseksi?Nostellaas tätä ketjua vielä varmuuden vuoksi. Kahden viikon päästä tähän aikaan päivästä osa meistä pelkää kuolevansa ja osa luulee kuolevansa. Ja sitten on toki meitä sivistyneitä naukkailijoita ja täysin raittiitakin, joilla on ollut pelkästään hauskaa edellisenä iltana.
Tämä senioriteetti-iltama on kyllä jotain, mikä kuuluu allekirjoittaneen bucket-listalle! Ei vielä tänä vuonna, mutta joskus... ennen kuin on liian vanha näihin kinkereihin!
Vuonna 2021 en ehkä pääse, mulla on siinä tammikuussa parturiaika.
Aivan uusi ilmiö tällainen, että tullaan hehkuttamaan vuosi etukäteen mahdollista integroitumista senioritapahtumaan.
Tulee hirmuinen metakeskustelu vajaan parin viikon kuluttua siitä, keitä kaikkia onkaan paikalla 2017 ja 2018.
No olishan se jotain, jos "samaa mieltä" -kommentista joutuisi määräajaksi ulos baarista.Toivottavasti paikalla on runsaasti myös moderaattoreita jakamassa porukkaa sopiviin ryhmiin, joissa keskustellaan eri aiheista. Jos ei ole, vaan tarkoitus on kaikkien viettää yhdessä iltaa, puhua toistensa päälle ja höpistä missä sattuu ja mistä aiheesta sattuu, niin taidan perua oman ennakkoilmoittautumiseni. Joku roti pitää olla.
Puolen tunnin jäähy pelkästä tsättäämisestä ilman jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen vetäisi sekin hiljaiseksi.No olishan se jotain, jos "samaa mieltä" -kommentista joutuisi määräajaksi ulos baarista.
No olishan se jotain, jos "samaa mieltä" -kommentista joutuisi määräajaksi ulos baarista.
Minä lainaisin pelkän sytkärin, rakentaisin olkiukon ja sytyttäisin sen sillä sytkärillä. Sitten jäisin jännäämään, huomasiko kukaan ovelaa provoa ja jäisin odottamaan tulevia sanktioita.Jos ulkona on liki 30 astetta pakkasta ja tupakalle lähtevä lainaa toiselta palstalaiselta pelkän kaulahuivin, niin kyseessä on ilmiselvästi § 11 vastainen epäolennaisen osan lainaaminen, varsinkin jos kyseessä on sanotaanko vaikka Seinäjoen Mailajussien kaulahuivi.