JA-Seniorit 2014

  • 17 908
  • 124

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistelin juuri muuten että olen
- Veli Punapaskalle jonkun onnettoman savuviskin velkaa (en muista mistä vedosta)

Vanhascheisse, sehän oli sun suosikin Perävalon Joukon jatko keväällä. Veli HJL muuten oli mukana tässä.

Lsita vaan Viiskasi mullekin ohjeet, koodit ja salaiset tervehdykset, mitkä pitää tietämän.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Lsita vaan Viiskasi mullekin ohjeet, koodit ja salaiset tervehdykset, mitkä pitää tietämän.
Eikös se ollut "shave and a haircut" -koputus, ovimiehelle tunnussana "ken sent me"? Secret handshakea en tohdi paljastaa, se on melko rivo.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Näillä näkymin ei ole kyseisenä lauantaina mitään tärkeää menoa, joten voisin vaikka saapua paikalle seniorioitumiseni "kunniaksi"

Olisipa erinomaisen miellyttävä yllätys mikäli ilmaannut tuolloin paikalle. Siitä onkin jo melkoisesti aikaa kun viimeksi tapasimme, joten tällainen miitti sopisi kuvioihin oikein mainiosti.

Ja kyllä, olen paikalle tulossa - hotellista on jo varattu huone niin ei tarvitse yösydännä miettiä missä yöni vietän kun junia tahi busseja ei Lahden suuntaan kenties enää mene.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nyt on taas jotain matkamessutarjouksia hotellihuoneista, kannattanee hyödyntää. Voisin ottaa minäkin lunkisti ja käydä hotelliin yöksi. Harvemmin tulee nykyään Helsingissä oikein yökylässä vierailtua.

Tedille lupaan tarjota vapaavalintaisen Radlerin. Ellei sitä ole tarjolla, niin sitten jonkin vaatimattomamman juoman, jos kelpaa!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
No voi prkl miten hienoa porukkaa on tulossa. Kyllä yritän itsekin konkata paikalle.
- - -
Voisiko joku muuten kertoa missä ollaan ja oonko mä kanssa siellä? Ja mitä helvettiä teen tämän ATK-laitteen ääressä?

Paikka on sama kuin silloin kun olit viimeksi mukana. Jos muisti pätkii niin laita yyveetä, tarkennan muistiasi. Samaten noiden paukkujen kanssa, mielestäni minä olen saamapuolella....
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vahva ehkä! Periaatteessa ei ois aikaa, mutta kyllähän sitä mielellään kävisi taas moikkaamassa vanhaa kunnon vatipääryhmää. Viimeksi oli ihan nastaa. Ilmaudun paikalle naftisti yli 50% todennäköisyydellä. Stigu, varaudu siihen, että saatan kysellä hieman ATK-vinkkejä! Huhujen mukaan kotiinkin voi hankkia nykyisin pentiumtehoisen ATK-laitteiston. Minulla on hieman epäselvyyksiä siitä, mahtuuko laitteisto 18 neliöiseen huoneeseen vai pitääkö raivata vielä isompi lattiatila?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Huhujen mukaan kotiinkin voi hankkia nykyisin pentiumtehoisen ATK-laitteiston. Minulla on hieman epäselvyyksiä siitä, mahtuuko laitteisto 18 neliöiseen huoneeseen vai pitääkö raivata vielä isompi lattiatila?

Kyllä pentiumtehoinen supermylly yhteen huoneeseen mahtuu aivan kuten mahtuu minunkin uusi myllyni mark1. Kyllä tällä pelillä on ilo kirjoitella viestejä tänne Jatkoaikaan!

Oletko muuten kuullut sellaista huhua, että joskus lähitulevaisuudessa tulisi markkinoille puhelimia joita voi kantaa mukanaan paikasta toiseen ja vielä soitella niillä? Mietin vaan, että näyttäisin varmaan aika dorkalta kantaessani tällaista puhelinta matkassani ja vetäessä perässäni kilometrien mittaista piuhaa... Kaikkea ne kuvittelevatkin meidän uskovan. Muka kannettava puhelin. Hah!

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä pentiumtehoinen supermylly yhteen huoneeseen mahtuu aivan kuten mahtuu minunkin uusi myllyni mark1. Kyllä tällä pelillä on ilo kirjoitella viestejä tänne Jatkoaikaan!
Sen verran pahat johtosykkyrät on vladin laiteräkeissä, että aika rektaaleja ketjuja avataan mark ykkösellä, jos kohta mitään!

Mietin vaan saako kokoontumispaikasta alsacelaisia, mutta ehkä kunnon vissyä kuitenkin. Menee jännäksi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
vlad: Wau, onpa mainio kone! Onko siinä myös moderni lerppuasema? Sen olen ATK-tunneilla oppinut, että jos lähtee hirmukännissä naisen kanssa ravintolasta, pitää yrittää skarpata. Muuten naisen jalkojen väliin ilmestyy myöhemmin yöllä lerppuasema.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
vlad: Wau, onpa mainio kone! Onko siinä myös moderni lerppuasema?

Modernit lerppuasemat ovat minusta silkkaa länsimaista hapatusta! Koneessani on kolme kahdeksannopeuksista kelanauhuria sekä kaksi reikäkorttikonetta tallennusta varten. Pärjään näillä vempeleillä ainakin tämän vuosikymmenen loppuun saakka, josko sitten hankkisin länsimaisen lerppuaseman tallennuskapasiteettia lisäämään.

Lisäksi koneestani löytyy aivan uusi kahden megan kiintolevy, lisäksi koneessani on paikka toiselle kahden megan kiintolevylle, joten kyllä tallennustilaa on olemassa reilusti tämän vuosikymmenen tarpeisiin.

vlad.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Modernit lerppuasemat ovat minusta silkkaa länsimaista hapatusta! - - -
Lisäksi koneestani löytyy aivan uusi kahden megan kiintolevy, lisäksi koneessani on paikka toiselle kahden megan kiintolevylle, joten kyllä tallennustilaa on olemassa reilusti tämän vuosikymmenen tarpeisiin.

vlad.

Great vlad. Katsohan vain allekirjoitustani. Meillä riittänee jutusteltavaa lauantaina.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hei kaverit hei... älkää tappako minua nauruun. En halua kuolla vielä. Haluan päästä sinne miitinkiin astikin.
 
Tänks 58. Olin jo kysymässä että kumpikos se paikka olikaan. Hotelli on nyt varattu lähempää OIKEAA paikkaa.

EDIT: katselin jo googlemapsistä että kumpikohan se vaihtoehdoista on, mutta kun molemmissa on tullut käytyä suunnilleen yhtä paljon, ei siitäkään ollut apua.
 

Stigu

Jäsen
googlemapsistä

Arvon hammer lynx, toivottavasti puhut suomea, sillä tuollainen termi on minulle ja ainakin tuntemilleni Senioreille aivan outo. Jos tarkoitat ravintolan paikannusta, niin

a) kun saavut lättähatulla Rautatieasemalle, kävele Asematunnelin Carrolsia kohti (se ensimmäinen hampurilaisravintola Suomessa)
b) etsi siitä läheltä HPY:n puhelinkoppi
c) repäise karttasivu 13 käteesi, ja katso sieltä koordinaatit

Itse HPY:n puhelinliittymien anomusosastolla työskentelevänä ennustan, että tulevaisuudessa (jopa n. 3-5 vuoden aikajänteellä) ihmiset pystyvät kantamaan selässään faksikoneita, ja kaupunkiin perustetaan ns. telakoitumispisteitä, joissa noilla reppufaksikoneilla (paino tulee olemaan 9-12 kilon luokkaa) voi liittyä vaivattomasti 8,9 Baudin ATK-verkkoon. Tuota ATK-verkkoa käyttäen voidaan henkilölle faksailla esim. HPY:n karttasivuja. Tällainen mobiilipaikannus on tietysti vielä utopiaa, mutta veikkaan että Senioritapaamisessa 2019 jollakin meistä on jo tuollainen aparaatti selässään.
 
Arvon hammer lynx, toivottavasti puhut suomea, sillä tuollainen termi on minulle ja ainakin tuntemilleni Senioreille aivan outo. Jos tarkoitat ravintolan paikannusta, niin

a) kun saavut lättähatulla Rautatieasemalle, kävele Asematunnelin Carrolsia kohti (se ensimmäinen hampurilaisravintola Suomessa)
b) etsi siitä läheltä HPY:n puhelinkoppi
c) repäise karttasivu 13 käteesi, ja katso sieltä koordinaatit

Itse HPY:n puhelinliittymien anomusosastolla työskentelevänä ennustan, että tulevaisuudessa (jopa n. 3-5 vuoden aikajänteellä) ihmiset pystyvät kantamaan selässään faksikoneita, ja kaupunkiin perustetaan ns. telakoitumispisteitä, joissa noilla reppufaksikoneilla (paino tulee olemaan 9-12 kilon luokkaa) voi liittyä vaivattomasti 8,9 Baudin ATK-verkkoon. Tuota ATK-verkkoa käyttäen voidaan henkilölle faksailla esim. HPY:n karttasivuja. Tällainen mobiilipaikannus on tietysti vielä utopiaa, mutta veikkaan että Senioritapaamisessa 2019 jollakin meistä on jo tuollainen aparaatti selässään.

Juuh. en itsekkään tiedä mitä se guuglemäps tarkoittaa, mutta serkun pojanpojanpojalla oli sen niminen äpsi(herraties mitä tuokin tarkoittaa). Kuulemma mun Sinclair ZX 81:ssä ei noi äpsit pyöri vaikka muistiakin on ylitsevuotavat 512 kilotavua. Serkun pojanpojanpoika nauroi epäkunnioittavasti ZX 81:n kosketusnäppäimistölle. Sekin on mukamas jotenkin muuttunut. Ei sen matolaatikosta äpseineen päivineen kuulunut edes naksahduksia kun näppäimiä painaa. Jotain Hongkongilaista laatua varmaankin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Hej Stiggan.

Nyt on Einoon eksyjälle pantu jo oikeat koordinaatit. Ja vielä puhelinnumero perään että voi soittaa jos taas eksyy.

Vielä kun saadaan Risa mukaan niin alkaa juhlat.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Do dii. Nyt on jo kerskiviikko (minähän en ota olutta kuin sellaisina päivinä missä on r-kirjain, kuten laurantai), joten nyt näitten pakkasten takia äkkiä rasvaamaan rollaattorien laakereita. Joitain vuosia sitten oli -19 ja kova pohjoistuuli, mutta silloinkaan ei tarvinnut istua yksin. Kiitos siitä paikalla olleille. Nyt ei tod.näk. ole kuin alle -10.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ikävä kyllä en pääsekään tulemaan miitinkiin. No koettakaa ottaa ilo irti tapahtumasta ilman minua.

-Tinke

No voi harmin kanat. Eipä sillä, aina on ollut lustia, mutta olisihan se ollut mukavata jos olisit päässyt paikalle. Mutta elämä on valintoja täynnä. Muista että vuoden päästä on uusi yritys ja ajankohta tulee olemaan sama, eli Matkamessujen lauantai.

Pasi/58
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös