JA-Seniorit 2014

  • 17 891
  • 124

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tervehdys!

Jäi hiukan myöhäiseen tämän ketjun avaus kun ensin odottelin tammikuun tasauksen valintoja ja sen jälkeen piti kokeilla jonkun kirgiisin ooppelin kanssa kumman pää on kovempi. Noh, olin sitten viikon Peijaksessa. Enivei, nyt taas mukana ja matkassa.

Aika ja paikka periaatteessa sama kuin nyt on vakiintunut eli Matkamessujen lauantai. Paikka sama, jos epäselvä (K.Kepuli), saa kysyä yyveellä. Aika lauantai 18.1.klo 20 alkaen. Ohjelma perinteinen. Ja tule scholl sinäkin paikalle.

Aiemmista vuosista löytyy haulla kuulumisia joten en nyt niitä tähän laita.

Nuoremmille tiedoksi että periaatteessa urheilussa seniorit ovat 35-vuotiaita, mutta sen verran sovelletaan että tässä tapauksessa puhutaan henkisestä iästä. Ja jos ihan tarkkoja oltaisiin tuon suhteen niin ketjun kirjoittaja tuskin saisi Alkosta kaljaa vahvempaa...

Ilmoittautumisia saa laittaa palstalle tai yyveellä, sitoutumispakkoa ei ole eikä pukeutumispakkoa. Mukaan voi tulla myös ilman etukäteisilmoittautumista.

Joka vuosi on lustia ollut, joten mukaan ja matkaan kaikki. Tilaa on.

58
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ehdottomasti mukana, ellei äitimuori täytä jälleen 70 vuotta.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mukana jälleen jos jotain hyvin yllättävää ei ilmene!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ilmoittautumisia saa laittaa palstalle tai yyveellä, sitoutumispakkoa ei ole eikä pukeutumispakkoa. Mukaan voi tulla myös ilman etukäteisilmoittautumista.

Jos vaan henki tuolloin pihisee niin olen tulossa paikalle - alkuvalmisteluihin on jo ryhdytty ja kaiken pitäisi olla reilassa jotta monen vuoden tauon jälkeen pääsen jälleen ilmaantumaan paikalle.

Ehkäpä sentään jotain puen päälleni, jos ei muuta niin simmarit jalkaan!

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ehkäpä sentään jotain puen päälleni, jos ei muuta niin simmarit jalkaan!

vlad.

Älä kuitenkaan laita Speedoja, etteivät osallistujat erehdy henkilöstä.

Kiintoisaa olisi kyllä osallistua, mutta se todennäköisimmin rikkoisi anonyymin identiteettini, jolloin mikään ei olisi kuin ennen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En suinkaan! Ajattelin lähinnä tällaisia.
Nuohan eivät ole sen enempää Speedot kuin kuuluisat homohousutkaan, joten ne ovat tapahtumaa ajatellen poliittisesti neutraalit. Korrektiudesta en sano mitään.

Ajattelin minäkin käväistä. Sinne siis!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Meinasin jo saapua paikalle, mutta kyseisenä ajankohtana taitaakin olla kiirettä hammaslääkärissä tai valvoessa maalin kuivumista.

Minäkin harmittelin, että olen juurikin kyseiselle päivälle buukannut jo kylppärin lattiakaivon puhdistamisen ja CD-levykokoelmani järjestämisen aakkosjärjestykseen.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Minullanikin on menossa silloin valokuvien järjestely. Niitä on kuitenkin vain n. 3000 kpl, joten ehtinen ajoissa paikalle.

Silti tervetuloa kaikille!


Minäkin harmittelin, että olen juurikin kyseiselle päivälle buukannut jo kylppärin lattiakaivon puhdistamisen ja CD-levykokoelmani järjestämisen aakkosjärjestykseen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ikä ei valitettavasti riitä... :/ Ja mukaan pitäisi myös ehdottomasti saada pari aisan/aseenkantajaa KooKoo-leiristä. Muutoin kyllä vaikuttaa mukavalta tapahtumalta.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Tervehdys!

Jäi hiukan myöhäiseen tämän ketjun avaus kun ensin odottelin tammikuun tasauksen valintoja ja sen jälkeen piti kokeilla jonkun kirgiisin ooppelin kanssa kumman pää on kovempi. Noh, olin sitten viikon Peijaksessa. Enivei, nyt taas mukana ja matkassa.
Jos 58 on viikon lasaretissa niin mitä kävi Ooppelille? Paalattu! =)

Leikki sikseen, hyvä että olet kuosissa.

Aika ja paikka periaatteessa sama kuin nyt on vakiintunut eli Matkamessujen lauantai. Paikka sama, jos epäselvä (K.Kepuli), saa kysyä yyveellä.
Tsot tsot... Minä olen aina osannut oikeaan soittoruokalaan. Se on eräs toinen nimimerkki jolla on ollut ongelmia koordinaattien kanssa. Tosin hänkin osannee jo oikeaan osoitteeseen. Vai mitä, hammer lynx?

Aika lauantai 18.1.klo 20 alkaen. Ohjelma perinteinen. Ja tule scholl sinäkin paikalle.
Aika käy ja on merkitty allakkaan alleviivattuna boldilla ja kursivoituna. Siis näin.

Schollia odotellaan jälleen osoittamaan illan kunto etunojapunnerruksen jalossa lajissa.

Näemme siis tammikuun tasautuessa.
 
Tänä vuonna ehdottomasti mukana. Nyt ei työkiireet ole esteenä.
Konsta Kepuli: e31 on entistä ehompi.
Edit: Ja ainoa 93 suomessa
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ikä ei valitettavasti riitä... :/ Ja mukaan pitäisi myös ehdottomasti saada pari aisan/aseenkantajaa KooKoo-leiristä. Muutoin kyllä vaikuttaa mukavalta tapahtumalta.

Tapahtuma on aika mukava ollut joka vuosi. Kysy vaikka mukana olleilta. Aisankannattajat hieman kyllä epäilyttää...

Fyysinen ikä ei ole ollut koskaan ongelma. Enemmän on kyse siitä ettei ihan juniorit tule häiriköimään, vaan voimme rauhallisesti keskustella maaailman eri asioista ja parantaa sitä kiihkottomasti eri näkökulmista katsottuna. Joten olet jerry yhtä tervetullut kuin kaikki muutkin.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Itsehän voisin ilmestyä paikalle vaikka fyysinen ikä nyt vuodella jääkin kiikastamaan mutta veikkaisin että näin raihnaista yksilöä kelpuutettaisi edes ikämiesten sarjaan, joten enköhän minä käy reippaasti yli 35-vuotiaasta. Toki jos esim siskon kummin kaiman kissan ristiäiset osuvat samalle päivälle niin en pääse tulemaan.

-Tinke
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ota Tinke se siskon kummin kaima mukaan, ei me niin ronkeleita olla. Toisen mirrin voi jättää himaan.

Tervetuloa ja huskaa Julua!

58
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
En valitettavasti ja muiden iloksi itse pääse paikalle tällä kertaa, mutta olen kovasti hengessä mukana.
Mikä nyt muka on tärkeämpää?

Itse olen paikalla ja toivottavasti tällä kertaa joku muukin senjoriitta.
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Jatkoajan pelinhenkeen kuuluu, että osallistujat turvaavat anonymiteetin käyttämällä Kummola-naamaria. Juti-naamaria en suosittele.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seniorit ovat aina mieleisiä, ja miksei junioritkin :) Tulossa olen. Pukeudun Senio-Riitaksi, mutta älkää antako sen hämätä. It's just me!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Juti-naamaria en suosittele.

Mites olisi vaikka pesismailat ja... Ei kun helvetti, eihän täältä löydy kuuluisia pesäpalloilijoita. Ehkä sittenkin on parempi tulla ilman naamareita, yksityisyyden voi nyt suojata vaikka noilla Vladin simmareilla tai Schollin speedoilla. Tarpeeksi kova karpaasi kun on noihin pukeutunut, niin hennommat eivät edes herkene katsoa siihen suuntaan.

Ei siinä, toivottavasti vanh... konk... senioreilla on hauska ilta tiedossa. Oma fyysinen ikäni ei tuohon tapahtumaan vielä riitä ja henkinen ikä on vielä kauempana, joten annetaan palstaveljien nyt vielä jokusen vuoden ajan luoda traditioita.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Voi olla että tulen, voi olla että en. So not. Vähän huono viikonloppu, mutta ehkäpä reissussa en olekaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös