JA-seniorit 2007

  • 14 097
  • 81

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jesh, sama täällä, kiitos. Oli kiva nähdä wanhoja ja tutustua uusiin. Ilmeisesti selviydyitte ilman 'Pentti, Pentti' -huutoja tällä kertaa?
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Hauskaa oli ja vielä mukavampaa oli lukea krapulaisia kommentteja, kun itselläni tuota ongelmaa yllättäen ei ollut.
Jos joku ei kaikkea muista niin täältä voi kysyä...
Oliko se Kempes kun unohti kerran tunnissa pelin lopputuloksen jo paikanpäällä ;-)
Ensi vuonna uudestaan!
 
Viimeksi muokattu:

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
koo kirjoitti:
Kiitos viiskasi, hyvin järjestetty ja hauskaa oli. Me tykätään susta.

Kaikki muukin oli kivaa, paitsi hoipertelu oli noloa, mutta jotkut ihmiset hoipertelee jos juo 10 kukkamaljakollista olutta.

Ja hanulle sellainen juttu, että ne veljekset joista juteltiin ja nimiä yritettiin muistaa. Ilkka ja Pepe, vai ?

Terveisin koo

Näinpä, yhdyn kiitoksiin 58:lle.

Ilestä olen varma tuo Pepe ei oikein tunnu tutulta. Kiitos Koolle myös taluttamisesta hotellille. Aamiaisella vielä yritin bongailla, mutta ei osunut tuttuja enää punaisiin silmiini. Oli kyllä törkeän ruuhkainen se Vaakunan aamiaissali.

Matkamessutkin oli ihan bueno tapahtuma.

t. hanu
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
hanu kirjoitti:
Ilestä olen varma tuo Pepe ei oikein tunnu tutulta.
t. hanu

On se Pepe, googleta Ilkalla niin löytyy, muistini palasi heti kun heräsin.
Aamiaisella olin lähes tyhjässä salissa jo klo 8.00 sillä olen tottunut heräämään 6.05 kun meidän kissa pyytää aina tuohon kellonaikaan ulos. Kotonakin olin jo reilusti ennen puoltapäivää.

Ja niin, päätin ihan isse isseksein, että ensivuonna otetaan kyllä tamperelaisten kesken yhteinen huone. Aivan älytöntä rahan tuhlausta tuollainen hienostelu, että kolme ihmistä majoittuu eri kerroksiin.
Leon, nuoremmakseen voisi mennä lisävuoteelle tai jollekin junnupatjalle...


Terveisin koo
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
No niin, nyt kun vanhakin alkaa olla toipunut viikonlopun rasituksista, lyhyesti kerron em. tapahtuman tavoitteista ja periaatteista nyt ja ensi vuotta ajatellen. Paikalla olleet ne jo suurinpiirtein kuulivatkin, mutta sanottakoon vielä niille jotka harkitsevat mukaan tulemista ensi tammikuussa.

Peruslähtökohta on aikuismainen keskustelu jääkiekosta ja elämästä. Siinä ohella sitten jutustellaan muita mukavia ja ihmetellään maailmanmenoa, mutta yksi tavoite on taustalla ollut: Palstalle on tullut viime vuosina paljon nuoria kirjoittajia jotka hakevat omaa rooliaan. Toisaalta valitettavan moni vanhempi kirjoittaja on vähentänyt kirjoittamistaan, ellei peräti lopettanut ja se on valitettavaa. Siksi kannustan seniori-ikäisiä kirjoittajia kirjoittamaan edelleen ja antamaan kirjoituksillaan mallia nuoremmille siitä, miten asiallisesti ja silti pieni pilke silmäkulmassa eri asioista voidaan keskustella.

Ei mulla muuta.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
fiftyeight kirjoitti:
Toisaalta valitettavan moni vanhempi kirjoittaja on vähentänyt kirjoittamistaan, ellei peräti lopettanut ja se on valitettavaa. Siksi kannustan seniori-ikäisiä kirjoittajia kirjoittamaan edelleen ja antamaan kirjoituksillaan mallia nuoremmille siitä, miten asiallisesti ja silti pieni pilke silmäkulmassa eri asioista voidaan keskustella.
Tämä on muuten aivan helvetin hyvä idea!
Joskus tuntuu että tänne ei kirjoita enää juuri kukaan "tuttu". Toisaalta itse en seuraa kuin pääasiassa tätä vapaata keskustelua.
Mutta kyllä ajat olivat paremmat kun täällä heitti huulta Jhagit, Predatorit, Seniorit, Korakit, Jet Acet, Kangoroot jne jne. Teiltä "vanhuksilta" olen oppinut paljon.

Jos kokoontumisperinne jatkuu niin lupaan osallistua ensi vuosikymmenen puolella :)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Wanted

Jos joku täällä tuntee nimeä Jiiiiihäkk tai jotain sinnepäin kantavan mulkeron, niin kertokaa sille paskiaiselle terveisiä! Et antanut oikeaa numeroasi, soitin jättämääsi "numeroon" seuraavana aamuna ja siellä vastattiin "hätäkeskus". Tunsivat sinut tottakai: "taasko näitä jiihäkkin kusettamia!" huudettiin ja lyötiin luuri korvaan. Sain kuitenkin paljon selville palkkaamani yksityisetsivän avulla. Jouduin maksamaan hänen palvelunsa samalla "valuutalla", jota sinullekin tarjoilin. No, etsivä oli pätevä ja nyt pystyn esimerkiksi menemään "tunnuksillasi" tänne internetiin ja kävin myös äsken Nordea-pankissa katsomassa tilejäsi. Kovin oli tyhjää, otin sieltä itselleni viimeiset 82 euroa. Senkin kusipää!

Pojalleni Onnille tuli elinikäiset traumat, kun et antanut hänen voittaa pöytälätkäottelua. Olit häviöllä 9-1 kymmenestä poikki -peliä, kun otit hänen maalivahtinsa ja 4 kenttäpelaajaa "jäähylle". Onni, 9v, kysyi jäähyn syytä ja vastasit "homoilu". Siitä hän vielä toipuu, mutta ei 10-9 häviöstään. Ryöstit myös Martta -tyttäreni toisen balettitossun luoja ties mitä hävytöntä varten. Se ei riitä selitykseksi, että teillä on sama kengännumero 44, palauta tossi ole hyvä! Jostain syystä äitini tykkäsi sinusta kovasti ja pyysi kertomaan terveisiä, hyviä Mynthoneja sulla kuulemma ja hauskoja juttuja, kuten se että ainoat siniset tabletit joita tarvitset, ovat extravahvat Mynthonit, katso vaikka! Äidin mukaan siihen olisi voinut ripustaa pyykit. Minun kanssani et päässyt tunnelmaan muuten kuin exäni limaisia Jalluja samalla selaten. Olit ilmeisesti sopinut tästä hänen kanssaan etukäteen! Hän teki aivan samoin lemmenhetkinämme ja luulin jo päässeeni siitä traumasta yli - nyt revit auki vanhat haavat. Myös fyysisesti. Huomasitko muuten, että olin vuoden -74 "Miss Pillunkarva" Jallussa 1/75?

Olen loukattu, naisena ja ihmisenä, ja äänestän eduskuntaan Irina Krohnia. Hänkään ei pidä kaltaisistasi kusipäistä. Toivon, etten ikinä enää näe sinua, mutta osoitteeni on siis Kontulankaari 112 k 667 , 4. kerros.

terveisin Sirpa Kuivahko,
vanhainkodin lämminruoka-annostelija
ja hänen tukiryhmänsä Suonikohjukostajat ry
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös