Wanted
Jos joku täällä tuntee nimeä Jiiiiihäkk tai jotain sinnepäin kantavan mulkeron, niin kertokaa sille paskiaiselle terveisiä! Et antanut oikeaa numeroasi, soitin jättämääsi "numeroon" seuraavana aamuna ja siellä vastattiin "hätäkeskus". Tunsivat sinut tottakai: "taasko näitä jiihäkkin kusettamia!" huudettiin ja lyötiin luuri korvaan. Sain kuitenkin paljon selville palkkaamani yksityisetsivän avulla. Jouduin maksamaan hänen palvelunsa samalla "valuutalla", jota sinullekin tarjoilin. No, etsivä oli pätevä ja nyt pystyn esimerkiksi menemään "tunnuksillasi" tänne internetiin ja kävin myös äsken Nordea-pankissa katsomassa tilejäsi. Kovin oli tyhjää, otin sieltä itselleni viimeiset 82 euroa. Senkin kusipää!
Pojalleni Onnille tuli elinikäiset traumat, kun et antanut hänen voittaa pöytälätkäottelua. Olit häviöllä 9-1 kymmenestä poikki -peliä, kun otit hänen maalivahtinsa ja 4 kenttäpelaajaa "jäähylle". Onni, 9v, kysyi jäähyn syytä ja vastasit "homoilu". Siitä hän vielä toipuu, mutta ei 10-9 häviöstään. Ryöstit myös Martta -tyttäreni toisen balettitossun luoja ties mitä hävytöntä varten. Se ei riitä selitykseksi, että teillä on sama kengännumero 44, palauta tossi ole hyvä! Jostain syystä äitini tykkäsi sinusta kovasti ja pyysi kertomaan terveisiä, hyviä Mynthoneja sulla kuulemma ja hauskoja juttuja, kuten se että ainoat siniset tabletit joita tarvitset, ovat extravahvat Mynthonit, katso vaikka! Äidin mukaan siihen olisi voinut ripustaa pyykit. Minun kanssani et päässyt tunnelmaan muuten kuin exäni limaisia Jalluja samalla selaten. Olit ilmeisesti sopinut tästä hänen kanssaan etukäteen! Hän teki aivan samoin lemmenhetkinämme ja luulin jo päässeeni siitä traumasta yli - nyt revit auki vanhat haavat. Myös fyysisesti. Huomasitko muuten, että olin vuoden -74 "Miss Pillunkarva" Jallussa 1/75?
Olen loukattu, naisena ja ihmisenä, ja äänestän eduskuntaan Irina Krohnia. Hänkään ei pidä kaltaisistasi kusipäistä. Toivon, etten ikinä enää näe sinua, mutta osoitteeni on siis Kontulankaari 112 k 667 , 4. kerros.
terveisin Sirpa Kuivahko,
vanhainkodin lämminruoka-annostelija
ja hänen tukiryhmänsä Suonikohjukostajat ry