JA-seniorit 2006

  • 6 433
  • 59

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tervehdys.

Koska joitain kyselyjä on tullut, voin ilmoittaa että on tarkoitus järjestää jo perinteinen JA-seniorit -tapahtuma lauantaina 21.01.2006.

Ja tähän väliin tuotantoani vuoden takaa:

"Elikäs tammikuussa kun joulut ja muut perhejuhlat on vietetty sekä rahat on tuhlattu ja muutenkin v*tuttaa elämän meno, niin eiköhän me JA:n seniorit istuta yksi ilta ja puhuta paskaa hyvien kavereiden, konjakkien, viskien ja sikarien kera ihan nenäkkäin?"

Perinteisellä tapahtumalla tarkoitetaan siis yleensä sitä, että sellainen on järjestetty jo aiemmin. Ja tämähän on: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=24545&highlight=JA-seniorit

Vuoden 2005 tapahtuma oli miellyttävä, oli hauska nähdä että meitä seniori-ikäisiä on näinkin paljon tämän JA -harrastuksen parissa. Tuon vuodentakaisen linkin avausviestiin tukeutuen pyydänkin nyt samanhenkisten 35+ -seniorien alustavia ilmoittautumisia ilman mitään pakkoja (sillä paremmalta puoliskolta on ensin saatava lupa, ymmärrän) sekä ehdotuksia paikasta. Ajankohdan löin heti lukkoon ja siitä ei tingitä mutta jos on ehdotuksia miten voimme loppuillasta välttää poken väliintulo rytmikkäisiin I-F-K -huutoihin liittyen, niin kertokaa mikä voisi olla parempi paikka. Tuon viime vuoden paikan voin toki heti järjestää vanhaan malliin.

Koska liigapelejä pelataan lauantaisin laitan tähän valmiiksi sen lauantain peliohjelman ettei tule ylläreitä:
la 21.01.2006
JYP - Ilves
Lukko - Pelicans
Tappara - SaiPa
TPS - Jokerit
Ässät - Kärpät

Pitemmittä puheitta:

TERVETULOA JA-SENIORIT la 21.01.2005 STADIIN!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viimevuoden tapaamisen esteeksi tuli ikäviä vastoinkäymisiä, tuon terveyden kanssa. Tänä talvena voisi tehdä uuden yrityksen, jos seuraan kelpaa. Viimeisen vuoden aikana olen aikamoneen senioriin tutustunutkin eri tapahtumissa, mutta tammikuinen olisi passeli. Aina uudet tuttavuudet kelpaavat.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Erittäin todennäköisesti osallistun, tosin vasta ensi vuonna!
Haukkojenkin peli on vasta silloisena sunnuntaina.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkin ilmoitan olevani alustavasti mukana. Tänä vuonna olen jopa "täysi-ikäinen".

En enää muista, miksen viime vuonna päässytkään mukaan, lienee ollut kyse "alaikäisen" arkuudesta.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
No pitäähän sitä perinnettä jatkaa. Viime vuonna oli fanaattinen meininki päällä joten "mä lähden stadiin, mä vaihdan maisemaa..." vai mitenkäs se Mårtenson lauloikaan.
 
K

kangaroo

Tällä kertaa yritän varsin todennäköisesti päästä mukaan - paikkaan en osaa nyt äkkiseltään ottaa kantaa varsinkaan, kun en tiedä missä viime vuonna olitte.

Vaatinee kesken tammikuuta ns. teknisen katkaisun...
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
fiftyeight kirjoitti:
Tuon vuodentakaisen linkin avausviestiin tukeutuen pyydänkin nyt samanhenkisten 35+ -seniorien alustavia ilmoittautumisia ilman mitään pakkoja (sillä paremmalta puoliskolta on ensin saatava lupa, ymmärrän) sekä ehdotuksia paikasta.

Kysynkin järjestäjältä, että kuinka tiukka tuo ikäraja on? En nyt ole enää juniori mutta en täysin taida täyttää seniorin ikävaatimustakaan.....
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tottakai kai vanha köpö on ilman muuta mukana, ellei hallitus ja työnantajajärjestöt toisin päätä. Neuvottelut kuumenee vaalikeskustelujen myötä. Toivottavasti geriatrinen osasto nousee sankoin joukoin hortoilemaan siinä toivossa, että löytää juhlapaikan ja kun löytää muistaa, että muisti menee vasta kun on juonu tarpeeksi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jokeriveteraanit lähtevät 21.1. Jokerijunalla Turkuun, joten ei käy meikäläiselle.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kiisa kirjoitti:
Kysynkin järjestäjältä, että kuinka tiukka tuo ikäraja on? En nyt ole enää juniori mutta en täysin taida täyttää seniorin ikävaatimustakaan.....

Vastauksia:

Ensin Kiisalle, että kuten vuoden takaisessa oli mainittu, kyse on henkisestä iästä, ei absoluuttisesta. Jos tunnet olevasi JA-seniori niin mukaan vaan.

Olkulle, että mukaan vaan jos terveys kestää. On siellä muitakin talutettavia.

Kaikki eläkeläiset ovat myös tervetulleita, kuten myös jäähallilla nähtävät ja muut kengurut.

Viime vuonna mukana olleille saatan jopa laittaa yv:llä oman erillismuistutuksen, jotta dementialtaan muistavat. Laitan siis jos muistan.

Ja tottakai kaikki mukaan, rollaattorit kun on talon puolesta niin varauksia varten vaan nimiä listaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viime kerralla oli niin kivaa, että mukana ollaan, jos vain suinkin mahdollista.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Enköhän minäkin mukaan ujuttaudu. Te piäkaupunkiseutulaiset osanette päättää tuonnempana, että missä ja mitä ja moneltako. Ja me kehä III:n ulkopuoliset tottelemme. :)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viime vuoden tammikuussa olin paikalla ali-ikäisenä, (täytin sen seniori-ikään vaadittavan 35 v. helmikuussa), joten tämän vuoden puolella taidan ilmaantua paikalle jollei todella painavia esteitä ilmaannu ihan täysi-ikäisyyden saavuttaneena.

vlad.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
vlad kirjoitti:
Viime vuoden tammikuussa olin paikalla ali-ikäisenä, (täytin sen seniori-ikään vaadittavan 35 v. helmikuussa), joten tämän vuoden puolella taidan ilmaantua paikalle jollei todella painavia esteitä ilmaannu ihan täysi-ikäisyyden saavuttaneena.

vlad.

Kas, vlad, vanha tuplamakkaraperunamies. Mukaan ja matkaan vaan.

Semmoista olen pähkäillyt pienessä päässäni, että pitäisikö ottaa joku löysä teema miitingille, esim. 70-luvun lempparipelaajien suhteen tms. Kukin voisi ottaa esille jonkin lempparipelaajansa miitingissä ja kertoa lyhyesti ao. tarunhohtoisen tarinan? Esim. hull16 voisi tarinoida Tumba Turusesta tai jotain? Itse varaan Mauri Kaukokarin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmoittaudun. Jos viiskasi epäilee, ettei älykästä keskustelua muuten synny, olen minäkin valmis paljastamaan oman tarunhohtoisen sankarini, joka kaikkien yllätykseksi löytyy kilpailevasta joukkueesta. Siis jos tämä sallitaan? Ja höpsis, nimikirjaimet eivät suinkaan ole RV :)

Kaveri pelasi lyhyen, mutta sitäkin vaikuttavamman periodin Jokerinutussa 1970-luvun alussa. Epäilen, että hänet scoutattiin lentokentältä tonkimassa jonkun toisen pelimiehen kassia (huom yksikkö) ja sainattiin täysin sillä perusteella. Epäilen myös, että kaiffari ei ennen harjoituksia ollut luistimia edes nähnyt.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
tant gredulin kirjoitti:
Ilmoittaudun. Jos viiskasi epäilee, ettei älykästä keskustelua muuten synny...
Viisasta keskustelua??? Nyt alkoi ahdistamaan....kauhiat on vaatimukset. Eikö pelkkä korkea ikä riitä? :-o
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
fiftyeight kirjoitti:
Vastauksia:Ensin Kiisalle, että kuten vuoden takaisessa oli mainittu, kyse on henkisestä iästä, ei absoluuttisesta. Jos tunnet olevasi JA-seniori niin mukaan vaan.

Hemmetti. Tämä menee koko ajan vain vaikeammaksi... Tälläkin palstalla olleen ehdottoman luotettavan 'Testaa henkinen ikäsi' - testin perusteella pääsen mukaan teidän tapaamiseen vuonna 2025, aikaisintaan. Vaimo tosin väitti, ettei testi ollut kauhean luotettava, kun sain niinkin korkean henkisen iän arvion...

Mutta jos pääsen mukaan sellaisena 'maskottina', niin sitten voisin vaikka harkita osallistumista. Fyysistä ikää alkaa olla (lähes) tarpeeksi.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
mauri kirjoitti:
Viisasta keskustelua??? Nyt alkoi ahdistamaan....kauhiat on vaatimukset. Eikö pelkkä korkea ikä riitä? :-o

Korkea ikä?
Viimeksi kerroit olevasi 17-vuotias. Ota nyt naisista sitten selvää...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
tant gredulin kirjoitti:
Ilmoittaudun. Jos viiskasi epäilee, ettei älykästä keskustelua muuten synny, olen minäkin valmis paljastamaan oman tarunhohtoisen sankarini, joka kaikkien yllätykseksi löytyy kilpailevasta joukkueesta. Siis jos tämä sallitaan? Ja höpsis, nimikirjaimet eivät suinkaan ole RV :)
Kiitos kunniasta rakas omatuntoni, mutta minuahan ei nuin vaatens paljastella.

En kommentoi vielä saapumistani mihinkään suuntaan koska tulen-entulekaan-hemmot ovat vähän niinkuin ihq idoli joka palatessaan palaakin juurikin ÄLÄ SINNE MEE!! joikkueeseen.

PS. Missä on kalsarikänniketju kun sitä tarvitaan?
PS2. Ja pullareseptipöydän voisi merkitä tällä kertaa selkeästi jotta en joudu siihen vahingossa. Oli kuin olisi latinaa kuunnellut.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Saattaa olla mahdollista, että JA-Seniiliorijoukkueeseen liittyy "ulkomaalaisvahvistus". Alustavasti olisi tarkoitus tulla Suomeen visiitille tammikuun viimeisellä viikolla ja voisin yrittää saapua sopivasti perjantaina, joten ehtisin sopivasti ko. meetinkiin. Pidä 58 yksi penkki vapaana, tosin noihin IFK-huutoihin en aio yhtyä.
 

krobbe

Jäsen
Ikäni puolesta kyllä...

...ja muutenkin olen kiinnostunut tapahtumasta sikäli mikäli joukkoon kelpaan. Olkun kanssa tuossa juuri per telefon vaihdettiin ajatuksia asian tiimoilta, ja mielenkiinto heräsi. Lisäinfo, esim. paikan suhteen kiinnostaa, vanha kun ei jaksa 500 km pitempiä matkoja reissata.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
krobbe kirjoitti:
...ja muutenkin olen kiinnostunut tapahtumasta sikäli mikäli joukkoon kelpaan. Olkun kanssa tuossa juuri per telefon vaihdettiin ajatuksia asian tiimoilta, ja mielenkiinto heräsi. Lisäinfo, esim. paikan suhteen kiinnostaa, vanha kun ei jaksa 500 km pitempiä matkoja reissata.

Menemme luonnollisesti samalla junalla. Itse nousen Pori-Helsinki junaan Harjavallasta ja krobbe Tampereelta. Loppumatkahan on tulevaisuuden historiaa. Näin ollen krobbe ja Olkku mukana.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
tumba17 kirjoitti:
- - -
Pidä 58 yksi penkki vapaana, tosin noihin IFK-huutoihin en aio yhtyä.

Toki pidetään penkkiä vapaana, kun noinkin uljasta uhrautumista osoitetaan. Sitäpaitsi, kyllä aika monesta suunnasta I-F-K -huutoa kannatettiin viimeksi..

Anyway, tässä on ollut näitä työ/joulukiireitä, mutta paikkaa olen ajatellut vaihtaa hieman lähemmäksi steissiä ja kauemmaksi Jaskan Grillistä. Tämä lähinnä siksi, että pitkämatkalaiset eivät vallan eksyisi ja ehtisivät tapahtumaan jo ennen pilkkua. Toinen syy tietysti on, että pitäähän ravintolassa saada kannustaa rauhassa. Kolmas syy on se, ettei tarvitsisi erikseen hakea tantilta musiikkia.

Kiitokset mielenkiinnosta ja alkaa näyttää siltä, että suurinpiirtein samankokoinen poppoo saataneen aikaan kuin vuosi sitten. Mutta toki mukaan mahtuu vielä muutkin!

Ajankohta on ja pysyy, eli lauantai 21.01.2006 klo 20 alkaen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös