Kyllä te olette helposti höynäytettävissä. Heti kun laittaa tuollaisen vähänkin raflaavamman "lööpin", niin johan ollaan ketjua availemassa hikihelmet otsalla... kiäh, kiäh, kiäh...
Tässä ei nyt kuitenkaan haeta sellikavereita Fryckmanille tai Soneran dirikoille, vaan aloitetaan mielikuvitusleikki:
- Jos saisit valita Jatkoajan kirjoittajista 10 henkilöä edustamaan Suomea ja Jatkoaikaa Itsenäisyyspäivän bileisiin 6.12. Helsinkiin, presidentin linnaan, niin ketkä juuri SINÄ valitsisit? Tällaista omakehuketjua ei ole ollutkaan alkusyksyn jälkeen, joten antaa palaa!
PS: Jos joku valitsee ryhmään törkeästi mukaan itsensä (kuten minä), niin silloin a.o. henkilön pitää valita Jatkoajan kirjoittajista vastakkaista sukupuolta oleva seuralainen bileisiin!
Tässä minun listani:
- Predator menee linnaan Mallan kanssa... ja perustelut: meillä on pitkä yhteinen taival eräällä toisella, nyt jo haudatulla saitilla. Lisäksi Malla on TPS:n kannattaja... joten hän on "penailija" siinä missä minäkin.
Sitten muut (tulee hieman kiire frakkien ja iltapukujen hankintojen kanssa)
- Patarouva (linnaan pitää saada kultivoituneisuutta)
- Girlzilla15 (juhlien nuori säväyttäjä, tyrmää Naikkarit 100-0)
- koo (sensuelli hämäläinen)
- Annuli (jonkun täytyy pitää silmällä JHagia)
- varjo (mielenkiintoisia keskusteluja odotettavissa)
- JHag (edustaa HIFK:ta... saako frakkiin kiinnittää Pentti-pinssin?)
- Senior (täytyyhän minullakin olla ikäistäni juttuseuraa sitten kun Malla kyllästyy minun horinoihin)
- vlad (mies pääsee vihdoinkin kysymään asioita puolustusvoimien johdolta)
... ja kaikille miehille tiedoksi: kun pressaa tervehditään, niin pelkkä kättely riittää, ei tarvitse pyrkiä antamaan kielisuudelmia. Sama koskee naispuolisia vieraita Tarjan siipan Arajuuren suhteen. Eikun Aravirran. Siis Arajärven.
Tässä ei nyt kuitenkaan haeta sellikavereita Fryckmanille tai Soneran dirikoille, vaan aloitetaan mielikuvitusleikki:
- Jos saisit valita Jatkoajan kirjoittajista 10 henkilöä edustamaan Suomea ja Jatkoaikaa Itsenäisyyspäivän bileisiin 6.12. Helsinkiin, presidentin linnaan, niin ketkä juuri SINÄ valitsisit? Tällaista omakehuketjua ei ole ollutkaan alkusyksyn jälkeen, joten antaa palaa!
PS: Jos joku valitsee ryhmään törkeästi mukaan itsensä (kuten minä), niin silloin a.o. henkilön pitää valita Jatkoajan kirjoittajista vastakkaista sukupuolta oleva seuralainen bileisiin!
Tässä minun listani:
- Predator menee linnaan Mallan kanssa... ja perustelut: meillä on pitkä yhteinen taival eräällä toisella, nyt jo haudatulla saitilla. Lisäksi Malla on TPS:n kannattaja... joten hän on "penailija" siinä missä minäkin.
Sitten muut (tulee hieman kiire frakkien ja iltapukujen hankintojen kanssa)
- Patarouva (linnaan pitää saada kultivoituneisuutta)
- Girlzilla15 (juhlien nuori säväyttäjä, tyrmää Naikkarit 100-0)
- koo (sensuelli hämäläinen)
- Annuli (jonkun täytyy pitää silmällä JHagia)
- varjo (mielenkiintoisia keskusteluja odotettavissa)
- JHag (edustaa HIFK:ta... saako frakkiin kiinnittää Pentti-pinssin?)
- Senior (täytyyhän minullakin olla ikäistäni juttuseuraa sitten kun Malla kyllästyy minun horinoihin)
- vlad (mies pääsee vihdoinkin kysymään asioita puolustusvoimien johdolta)
... ja kaikille miehille tiedoksi: kun pressaa tervehditään, niin pelkkä kättely riittää, ei tarvitse pyrkiä antamaan kielisuudelmia. Sama koskee naispuolisia vieraita Tarjan siipan Arajuuren suhteen. Eikun Aravirran. Siis Arajärven.