JA:n Kesätyttökisan karsinta vuodelle 2003 alkaa nyt!

  • 9 429
  • 162

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanteen päivitystä ke 31.7. klo 15.58

Nimim. Torstin antaman äänen jälkeen on tilanne tämä:

1. Erin Koivisto 8
2. Alyssa Milano 6
3. Silja Sillanpää 6
4. Elina Horola 5
5. Anna Kournikova 5
6. Natalie Portman 4
7. Shania Twain 4
8. Heli Koivula 3
9. Jenni Ahola 1
10. Jonna Kosonen 1

Anböliiviböl! Vartiokylän brunetti nasaali on karkaamassa kilpasiskoiltaan jo kisan alkuvaiheissa! Olen hieman yllättynyt Erin Koiviston saamasta suosiosta... onhan hän kieltämättä kaunis nainen, mutta kuitenkin. Minä olen tietenkin päätuomarina TÄYSIN jäävi sanomaan mitään, mutta jotenkin minulle tulee tuosta Erinin olemuksesta mieleen nuori Marion Rung... älkää naurako! Te ketkä olette nähneet nuoren Marionin aikoinaan, niin te tiedätte mistä minä puhun.
Horolan Ellu on huolestuttavasti laskusuunnassa... pitää muistaa että vain NELJÄ parasta selviää ensi kesän Grande Finaaliin Ruotsin Prinsessan ja muitten kaunottarien kanssa...
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Janoksen virallinen ääni lähtee nominaatille numero yhdeksän (9), eli Nylon Beatissa julkkikseksi tullut Erin Koivisto.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
10. Elina Horola

Pakko äänestää kyseistä henkilöä. Ehkä vielä joskus tiedän kuka hän edes on. Kai se joku uskomaton nuppunen on?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Päivitystä torstaina klo 17.35

Sarjatilanne nimim. KalleK:n antaman äänen jälkeen:

1. Erin Koivisto 10
2. Alyssa Milano 7
3. Elina Horola 6
4. Silja Sillanpää 6
5. Anna Kournikova 5
6. Heli Koivula 4
7. Natalie Portman 4
8. Shania Twain 4
9. Jenni Ahola 1
10. Jonna Kosonen 1

... ja vielä vaan uskomattomampaa! Etten sanoisi Mambaa! Naikkareitten brunetti on karannut jo kolmen pisteen päähän ihanasta noitanaisesta, Alyssasta. Kärkinelikossa on sentään kaksi aitoa blondia, Elina ja Silja...

PS. Muistakaa että tasatilanteessa sarjasijoitus määräytyy aina sukunimen alkukirjaimen/alkukirjaimien mukaan...
 

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
10. Elina Horola

Ehdottomasti olen tuntenut tytön jo kauan ja siinä iän rasitukset tunnu näkyvän. Kuvankaunis mutta etukireä.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Numero 8. Eli Anna Kurnikova.

Ehdotus: Sitten kun se kunnon kisa alkaa, niin olisi kiva jos ehdokkaiden nimien perässä olisi joku pienimuotoinen kuva...?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti hörkkö
Numero 8. Eli Anna Kurnikova.

Ehdotus: Sitten kun se kunnon kisa alkaa, niin olisi kiva jos ehdokkaiden nimien perässä olisi joku pienimuotoinen kuva...?

Hyvä idea! Odotan jo innolla Elina Horolan kuvaa, joka ei tietojeni mukaan ole blondi, vaan enemmänkin brunette...
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
no noissa nyt ei ole juuri jakoa

5. Shania Twain on valintani

Muuthan lienevät Kuningatarravien osallistujalistalta -ko -kö
 

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Natalie Portman.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne pe 2.8. klo 17.07

1. Erin Koivisto 10
2. Elina Horola 7
3. Alyssa Milano 7
4. Anna Kournikova 6
5. Silja Sillanpää 6
6. Natalie Portman 5
7. Shania Twain 5
8. Heli Koivula 4
9. Jenni Ahola 1
10. Jonna Kosonen 1

... siinä tilanne siirryttäessä viikonlopun viettoon. Tämä taitaa mennä tiukaksi. Siis neljä parasta nousee ensi kesän kisoihin... jos tässä äänestyksessä tulee tasapisteitä, niin silloin voittaja ratkotaan "sudden death"-systeemillä, ihan samaan tapaan kun Prinsessa Madeleinen voitto Kesätyttökisassa tänä vuonna jouduttiin ratkaisemaan... joten ÄÄNESTÄKÄÄ nyt hyvät ihmiset, mutta muistakaa että jokaisella palstalle kirjoittautuneella on käytössään vain se YKSI ääni... huijausyritykset ja muut vempuloinnit rangaistaan mitätöimällä a.o. temppuilijan koko äänestys.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ylös...

Up, up, up it goes... ettei unohdu! Äänestäkää ihmiset!

Ja äänestysaikahan päättyy ensi viikon tostaina, 15.8. klo 12.00
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Päivänselvä juttu

Oma ääneni menee ilman muuta Horolan Elinalle. Piste.

Mutta hei, saako tähän ehdottaa vielä listan ulkopuolelta vaikkapa varajäsentä, jos nyt joku näistä neljästä parhaasta ei mukaan pääse?

Jos saa ehdottaa, niin oma suosikkini on tennishirviö Arantxa Sanchez-Vicario. Oli meinaan Urheiluruudussa haastattelussa, ja sillä tädillä olikin sellaiset viikset, että moni mieskin kalpenee, ja näistä kesätyttöehdokkaista sellaisia ei ole kellään. Naamassa ainakaan.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Predatorin mieliksi tietenkin äänestän Horolaa.

Toivottavasti joku kertoo sitten joskus kuka tämä Horola on.....
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Ilman muuta uskomaton kissa Shania Twain vie voiton...niin tai ainakin minun ääneni.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Alyssa Milano saa ääneni.

Ihmeellisiä nimiä listalla, joku Horola? Mikäs horo se toi oikein on? Ja sinänsä kauheaa, että Erin on jyrännyt aina ihanan Jonnan noinkin pahasti.
 

bull

Jäsen
Olen jo äänestänyt, mutta ihan uteliaisuudesta kysyn et kuka hitto on Elina Horola???? Jos joku laittais linkin mistä näkee ko naaman tai vaikka lähettäis meilillä...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne tiistaina 6.8. klo 09.10

Tilanne nimim. Rebelin antaman äänen jälkeen...

1. Erin Koivisto 13
2. Elina Horola 9
3. Alyssa Milano 8
4. Heli Koivula 6
5. Anna Kournikova 6
6. Natalie Portman 6
7. Silja Sillanpää 6
8. Shania Twain 6
9. Jenni Ahola 1
10. Jonna Kosonen 1

Kärkikolmikon takana tasaväkistä ryhmää... Heli Koivula ruiskahti komeasti neljänneksi sukunimen aakkossäänön perusteella... kaikki on edelleen mahdollista

PS: Miksi täällä monet ihmettelevät että kuka on tuo Horolan Ellu? Jos ette todella tiedä, niin menkääs kysymään asiasta "isoilta pojilta"...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös