JA:n Kesätyttökisan karsinta vuodelle 2003 alkaa nyt!

• 9 511
  • 162

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne lauantaina 10.8. klo 14.40.

Kisan direktoraatin tiedotus:

Uuden "New Order"-säännön astuttua mukaan kuvioihin, kisan ehdokas Elina Horola on diskattu/suljettu pois kilpailusta. Syynä vähintäänkin arvelluttava sukupuolimoraali.

Kaikki Ellua tähän mennessä äänestäneet (9 ääntä) saavat halutessaan äänestää jotakin muuta kilpailijaa listalta.
Tässä sarjatilanne tällä hetkellä:

1. Erin Koivisto 13
2. Alyssa Milano 8
3. Heli Koivula 6
4. Anna Kournikova 6
5. Natalie Portman 6
6. Silja Sillanpää 6
7. Shania Twain 6
8. Jenni Ahola 1
9. Jonna Kosonen 1

Toivottavasti tämä kisa pysyy hengissä ensi viikon torstaihin klo 12.00 asti (15.8.2002) ja sen jälkeen jatkoonmenijät ovat varmistuneet.
Onpahan sitten taas ensi kesänä edes jotakin touhuilua esim. työpaikalla helteillä kärvisteleville ressukoille... silloin on tulossa kaikkien aikojen Kesätyttökisa, kun aikaisemmat mestarit Jaana Pelkonen ja Madeleine Bernadotte kumppaneineen haastavat tästä karsinnasta jatkoon menevät neljä naista!

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei muista äänestäneeni vielä, mutta ääni menee Natalie Portmanielle. Leon ja Star Wars, eipä enemmän perusteluja kaivata.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tilanne lauantaina 10.8. klo 23.20

1. Erin Koivisto 13
2. Heli Koivula 8
3. Alyssa Milano 8
4. Natalie Portman 7
5. Anna Kournikova 6
6. Silja Sillanpää 6
7. Shania Twain 6
8. Jenni Ahola 1
9. Jonna Kosonen 1

Vauhdikas äänestyspäivä! "The Legs" - Heli Koivula nousi upeasti kakkoseksi EM-kisojen hopeamitalinsa ansiosta! Helin taakse jäi nyt sukunimen aakkossäännön takia "noitanainen" Alyssa Milano.
Myös "Prinsessa Amidala", eli Natalie Portman nousi kauneuspilkkuineen pykälän verran ylöspäin.
Tiukka on tilanne! Ketkä neljä jatkavat ?

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
jonna

Natalia muuten veisi ääneni mutta jonnaa haluan
enemmän.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarjatilanne maanantaina 12.8. klo 16.50

1. Erin Koivisto 13
2. Heli Koivula 9
3. Anna Kournikova 8
4. Alyssa Milano 8
5. Natalie Portman 7
6. Silja Sillanpää 6
7. Shania Twain 6
8. Jonna Kosonen 2
9. Jenni Ahola 1

... tässä tilanne nimim. Veikon antaman äänen jälkeen. Äänestysaikaa jäljellä enää n. kaksi ja puoli vuorokautta (to 15.8. klo 12.00 asti).

Eipä ole kukaan mielikuvitteelista (ja diskattua) Ellua äänestänyt palstalainen käyttänyt äänioikeuttaan uudelleen. Minkähän takia?

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minä kuulun niihin pervoihin, joka äänesti Elina Horolaa (ja Predator nauroi mulle, kun en tuntenut häntä?). Kotimaisessa ajattelin kuitenkin pysyä. Annan uuden ääneni Heli Koivulalle...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti punaiset_lasit
Minä kuulun niihin pervoihin, joka äänesti Elina Horolaa (ja Predator nauroi mulle, kun en tuntenut häntä?). Kotimaisessa ajattelin kuitenkin pysyä. Annan uuden ääneni Heli Koivulalle...

Voj, voj, voj, en minä suinkaan sinulle nauranut, korkeintaan hiukan hyväntahtoisesti hörähtelin, sillai niinku haukkumataidoton mopsi suu kuolaa valuen hyrisee ja läähättää. Tiätsä? Niinku?
Mutta ihan hyvän uuden äänestyskohteen valitsit. Jos nuo muut Ellua äänestäneet tajuavat vielä tulla tähän ketjuun käymään, minä vähän luulen että Heli on vahvoilla viikonlopun tempauksensa ansiosta!

Täältä sinne sun tänne...

PS: Nyt taisi tulla kisan tuomarilta turhaa johdattelua... so what? Get in the line and sue me!

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Jaaha, täytyy Horo(la) unohtaa. Domarin painostuksesta johtuen olen pakotettu äänestämään Heli Koivulaa. Päätökseeni eivät vaikuttaneet ulkomusiikilliset seikat. Eikä viikonlopun lähikuvat. Ehei.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Höh... No sitten ääneni saa Anna(n) Kournikova. Päätös oli vaikea, mutta Anna voitti rinnanmitalla.

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Ellusta siis viis tai korkeintaan kuusi. Annan uusioääneni sitten oluttytölle eli Jenni Aholalle.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minua syytetään jo ilmeisesti Helin mollaamisesta tuolla Koivula keskustelussa :) Mutta koska tulkitsen, että täällä Heli on kuin kala vedessä niin annan protestiääneni (katsokaa nyt, en ole kääntänyt selkääni Helille muutaman haastattelun jälkeen) Heli Koivulalle. "Oh my god, olinks se oikeesti minä?"

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tilanne tiistaina 13.8. klo 15.35 nimim. Fläppiksen antaman äänen jälkeen.

1. Erin Koivisto 14
2. Heli Koivula 14
3. Anna Kournikova 9
4. Alyssa Milano 8

5. Natalie Portman 7
6. Silja Sillanpää 6
7. Shania Twain 6
8. Jenni Ahola 2
9. Jonna Kosonen 2

Tätä minä ounastelin. Heli Koivula on vahvassa nousussa päättyneitten EM-kisojen jälkeen. Tällä hetkellä ne neljä jatkoonmenijää olisivat jo selvillä ilman mitään sudden death-ratkaisuja (tasapisteiden sattuessa)

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Hmmm, Silja Sillanpää on saanut minut katsomaan jopa pikku kakkosta lasten kanssa. Shania Twain on oikea kaikkien kissojen muotokuva. Itä-Helsingin laulajatarduossa on rehtiä ja nöyrää katukattien hurmaa. Heli loikki viimeistään lauantaina itsensä kaikkien meidän sydämiin. Jenni Ahola on kaikkien meidän oluesta pitävien suosikkikaunotar. Portman ja Milano on aika namuja nekin.

Äänestän Anna Kournikovaa.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilman taktikoinnin häivääkään ääneni menee syömmeni mukana Jenni Aholalle, koska hänellä on suurimmat ...änännnnännnännnänän... meinas mopo karata käsistä, mutta onneksi sain sipastua tappokatkasimesta, huh!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy