Jättäisitkö Suomen olympiafinaalin väliin moraalisyistä?

  • 1 767
  • 27

Mitä teet?


  • Äänestäjiä
    52
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Sitä mä vaan ihmettelen että mihin helvettiin mä olen oikein muuttanut kun lähin eläinlääkäriasema 200 km päässä ja ulkona yli 30 astetta pakkasta. Jos tommoseen paikkaan on muutanut niin kai siinä sitten elämänhalut on muutenkin jo nollassa. Ihan hyvin voi sen kissan pelastaa, niin tulee edes tehtyä elämällään jotain hyödyllistä. Sen jälkeen voisikin sitten muuttaa vaikka Kanarian saarille.
On myös sikäli erikoinen paikka, että Kotipizzan tuotteita on näppärästi saatavilla, vaikka elukkatohtoriin on 200 kilometrin matka. Suomesta ei tuollaista sijaintia varmuudella ole, ellei alustuksen minä-hahmo ole tehnyt tuntien reissua saadakseen sen tympeän Kotipizza-läystäkkeen kylmänä kotiinsa. Tuollainen vitun pahviaivo ansaitseekin tulla laitetuksi kuskaamaan vieraiden ihmisten kipeitä kissoja pitkin maata.

Nyt pitäisi Makelle tehdä vastaava moraalifilosofinen kysymys. Maksatko Make km-korvauksina ja menetettynä vapaa-aikana naapurillesi kissan käyttämisestä eläinlääkärissä 500 euroa, ja eläinlääkärin laskun esim. 300 euroa päälle? Vai annatko naapurillesi viinipullon siitä hyvästä, että hän käy lopettamassa kissan armeliaasti esimerkiksi .22-kaliiperin pistoolilla? Uusi kissa ei maksa paljoa paskaakaan, ellei aikomuksena ole ostaa jotain erikoisempaa rotuotusta.

Maken kannattaisi hankkia tunnarit jollekin keskustelupalstalle ja liittyä siellä johonkin rinkiin. Sieltä varmaan löytyisi joku iloinen kissankuskaaja, joka ei pelkästään tee kaverin puolesta eläinlääkärikeikkaa, vaan hommaa Makelle vielä kaljat päälle ja ottaa kotiinsa bunkkaamaan.
 

Johnnie

Jäsen
Jäisin katsomaan matsia, koska kissat ovat perseestä ja luultavasti Make myös. Tuskinpa lähtisin kissakuskiksi edes alkusarjamatsin aikana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kissaa voisi ottaa hännästä kiinni ja pamauttaa seinään. Kaikki elukat on perseestä paitsi ne muutamat jotka maistuu hyvältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös