Järjettömät mielihalut

  • 43 459
  • 240

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Kaiser Soze
Eikös se ollu yskänlääkettä? On muuten varsin hyvin myös jämähtänyt meikäläisen aivolohkoon tuo litku..

K vm-71

Penisiliiniä, ainakin meikäläinen "nautiskeli" penskana oikein mielellään vaaleanpunaista penisiliiniä - taisipa maistua mansikalta.

vlad.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Tenhoavaa tuoksuttelua

Viestin lähetti Kaiser Soze
Eikös se ollu yskänlääkettä? On muuten varsin hyvin myös jämähtänyt meikäläisen aivolohkoon tuo litku..

Eiköhän se tosiaan tuota Vladin toteamaa penisiliiniä ollut eikä yskänlääkettä, yskänlääke on muistaakseni ollut aina pahaa - yäk!. Ei se penisiliinikään kyllä miltään mansikalta maistunut, vaikka sen makua oli varmaankin haettu. Varsin erikoinen maku, johon ei ole lapsuusajan jälkeen törmännyt.
 

Anton

Jäsen
Vlad:
”…sen sijaan edelleen olen kova räpeltämään palavien kynttilöiden kanssa - saunan taakse mun tieni ilmeisesti vie?”

Alun perin Tuomas Akvinolaisen teeseissä oli kuolemansyntejä kahdeksan ja se kaikkein raskauttavin oli palavien kynttilöiden lähmiminen. Olen pahoillani, mutta saunan taakse…

Eihän tuo itsessään niin tuomittavaa ole, mutta nyt kun olet koukussa, sietokykysi kasvaa ja annosta pitää koko ajan suurentaa ja suurentaa. Kohta palaa vittumaisen naapurin autokatos ja sitten muutama saha ja vanhainkoti, sitten ollaankin polttamassa kiellettyjä kirjoja roviolla reippaan marssimusiikin säestämänä.
Tunne vastuusi, poistu synnin tieltä ja osoita selkeästi katumusta; sopivana sovitusuhrinasi voisi olla Erkki Tuomiojan ”Markka vai Euro”, Paavo Väyrysen ”On totuuden aika II”, Claes Anderssonin ”Kaksitoista vuotta politiikassa - katkelmia, muistikuvia, unia”, Anneli Jäättenmäen ”Sillanrakentajan”, Jari Sarasvuon ”Sisäinen sankari” ja Esko Ahon ”Kolme kierrosta” opusten lukeminen tai amputoit oman kätesi ranteesta, jotta vastedes kynttilät saavat olla rauhassa. Kumpihan noista mahtaa ollakin julmempi rangaistus? *wirn*

Ok, enhän minä voi ketään tuomita! Olen itse epäillyt omaa yhteiskuntakelpoisuuttani, koska olen meetvurstiaddikti. Joskus on yli kilon tanko mennyt parissa illassa…
Onkohan meille niljakkaille kestomakkaroiden onnettomille suurkuluttajille olemassa omaa tukiryhmää?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minäpä tutkin aina tarkasti kakkani. Makutestejä en ole tehnyt koskaan (vielä), mutta aina posliinijumalan päällä istuessani minun on AIVAN PAKKO syynätä silmällä visuaalisesti, että millaista tavaraa tällä kertaa on kertynyt pyllynpyyhkimispaperin pintaan. Jokaisen pyyhkäisyn jälkeen on siis aivan pakko tutkailla siinä paperilla näkyvää annosta oikein lähietäisyydellä - ja monien vuosien tsekkaamisen jälkeen olenkin tullut siihen tulokseen, että minun paskani ei haise. Muut minun jälkeeni vessaan menevät väittävät ihan muuta, mutta sen täytyy olla vain kateellisten panettelua.

Ja löytyyhän näitä mielihaluja muitakin.
Meidän huushollissa ainoastaan minä ja nuorempi poikani (ne kaksi koko porukan lapsellisinta) käyvät alituista taistelua uuden corn flakes-paketin sisällä lymyävän "yllärilelun" löytämiseksi.
Olen jopa mennyt niin pitkälle, että olen joskus ostanut näitä muroja piruuttani pari pakettia varastoon (kätkenyt ne autotalliin) ja siellä autotallissa sitten etsinyt ne yllärilelut paketista, ennenkuin poikani pääsee uuden muropaketin kimppuun. Sitten olen vielä salakavalasti naamioinut tuon muropaketin niin, että se näyttää avaamattomalta.
Ja pieleen on mennyt. Nyt tästä on jo kehittynyt jonkinlainen "taiteen laji", jossa poikani viimeksi pani iskäänsä öbaout 100-0. Hän nimittäin oli minun "piilopaikassani" siellä autotallissa käynyt pöllimässä yhden muropaketin ja laittanut sen tilalle ihan korkkaamattoman näköisen paketin... sitten kun sen avasin, niin se olikin täynnä valkoista styrox-mursketta.
No joo, sitä saa mitä tilaa, näköjään.

Sitten on tämä finnien puristelu. Minä näen usein omituisia unia ja niissä unissa minä olen joku teini-ikäinen starbu - jolla on mehukkaita, purskahtamaisillaan olevia MAHTAVAN KOKOISIA finnejä joka puolella kroppaa. Sitten minä siinä unessä niitä puristelen peilin edessä sellaisella voimalla ja vauhdilla, että peilistä ei hyvin pitkälti omaa naamaansa rasvakalvon takaa erota puolen minuutin purskauttelun jälkeen.
Tämä on omituista sen takia, että minulla teininä ei ollut mitään varsinaista akneongelmaa. Tietenkin noita patteja aina välillä ilmestyi... yksi suurimmista purskahti verisenä mätämömmönä armeijassa erään marssin aikana kalsareihini ja sen näkyi suurena verisenä läiskänä housun persuksessa myös takanani tulleille kumppaneille - se kun sattui olemaan sellaisessa hieraantumisherkässä paikassa persvaossa. Joku alikessu taisi minulle asiasta vinoillakin kysyen, että onks Predator polkaissut hyppyheikkiä? Ja hyppyheikki on sellainen jalkaväkimiina, joka päälle astumisen jälkeen pelmahtaa maan uumenista ylös ilmaan ja räjähtää siinä vyötärön korkeudella.

Niin, siis yritin sanoa, että ihomatojen puristelu nenän seutuvilta ja kaikkinaisten finnien purskauttelu on myös suurta hupia. Ei ilman sitä pysty oleen.
Just pari päivää sitten istuin ratikassa erään minulle tuntemattoman teinipojan takana. Poitsulla oli niskassaan oikein mehevän näköinen, purskauttamista odottava valtava finni. Sen tulehtunut keskus oikein sykki siinä naamani edessä hoitoa odottaen. Onneksi poika jäi ratikasta pois, ennenkuin minun purskauttamishimoni ehti ylittää sovinnaisuuden rajat...
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator
Onneksi poika jäi ratikasta pois, ennenkuin minun purskauttamishimoni ehti ylittää sovinnaisuuden rajat...

Jollei olisi jäänyt, niin olisimma päässeet lukemaan iltapulun lööpistä kuinka pedofiili kävi käsiksi teiniin ratikassa keskellä päivää...

vlad.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti vlad
Jollei olisi jäänyt, niin olisimma päässeet lukemaan iltapulun lööpistä kuinka pedofiili kävi käsiksi teiniin ratikassa keskellä päivää...
Niin tai sitten Iltapulun lööpeissä olisi ollut koiran kokoisin (isompi kuin kissa) kirjaimin "Finnien puristelija saalistaa julkisissa liikennevälineissä".

Vaan itse aiheeseen. Mä taidan olla epänormaali kun en millään pysty keksimään mitään järjetöntä mielihalua. Vai onko se sittenkin vaan niin, etten ymmärrä omaa tavanomaista toimintaani normaalin vastaiseksi ?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti bozik


Mä taidan olla epänormaali kun en millään pysty keksimään mitään järjetöntä mielihalua. Vai onko se sittenkin vaan niin, etten ymmärrä omaa tavanomaista toimintaani normaalin vastaiseksi ?
Pyh! Sä et vaan kehtaa kertoa? MAMIS!

Vielä yksi paljastus ketjun aiheeseen omalta kohdaltani, omasta kolostani. Nimittäin korvakäytävän kolostani.
Minulla on tavoitteena koota korvakäytävistäni kertyvistä eritteistä 60-vuotiskynttilä. Meinaan sen verran rajusti sellaista steariinin kaltaista, kellertävän ruskeaa mönjää kertyy korvista kaiveltavaksi nykyään päivittäin, että saatan hyvinkin tästä tavarasta saada aikaiseksi komean patukan synttäripöytään joskus vuonna 2016. Kandeeko muuten tämä toteamus laittaa Hesariin, jos hakee päiväkahviseuraa? Olen kuitenkin havainnut, että kofeiini kiihottaa korvavaikun eritystä...
 
Muovilusikat

Mieleeni putkahti vielä yksi päätäni vaivaava pakkomielle. Muovilusikoiden systemaattinen tuhoaminen. Mikäli joskus ostan kahvikupposen ja siinä on mukana muovilusikka, tämä tarkoittaa lusikalle tylyä loppua. Minun on kertakaikkiaan pakko pureskella lusikka hajalle. Kahvin juon ensin loppuun ja tämän jälkeen se on lusikan vuoro. Olen jopa vajonnut niin alas, että olen muovilusikan pistänyt taskuuni myöhempää tuhoamistarkoitusta varten, kun ei ole syystä tai toisesta kehdannut heti lusikkaa pureskella. Saman kohtalon kokevat useimmiten käsissäni myös pillit. Eivät tosin yhtä systemaattisesti kuin muovilusikat. Pillit saattavat joskus hyvällä onnella käsistäni selvitä, mutta muovilusikoille tämä ei kertakaikkiaan ole mahdollista. Tyttöystäväni on jo asian ainakin noin niinkun ulkopuolisesti hyväksynyt, koska hän on nalkutuksen tässä asiassa todennut toivottomaksi. Mikäli joskus käy niin etten yksinkertaisesti voi lusikkaa tuhota enkä saa sitä sujautettua taskuuni niin asia jää vaivaamaan sairasta päätäni. Onneksi ei kuitenkaan pitkäksi aikaa. Toivun aiheutuneesta traumasta yleensä vuorokaudessa. On vaan joskus jääkiekkopelissä vaikeaa, kun lusikka siinä kahvikupissa houkuttelevasti keikkuu eikä sitä kehtaa kavereiden vieressä ruveta pureskelemaan rikki. Tämä aiheuttaa suurta mielipahaa koko ottelun loppuajaksi. Ehkä tästä syystä en osta jäähallilla kovin usein kahvia.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kun korvalehteäni kutittaa, en voi raapia sitä. Minun on pakko räpsyttää sitä sormilla. Efekti on samanlainen kuin koira raapisi korvaansa tassullaan.

Pistän käden korvalehden taakse ja räpsyttelen sitä kädelläni. Käsi tekee seuraavan liikkeen: sormenpäästä katsottuna toinen nivel menee nyrkkiin hyvin nopeasti siten, että järjestyksessä pikkusormesta etusormeen, sormi tekee nopean liikkeen nyrkissä. Käsi liikkuu korvan takaa eteenpäin siten, että jokainen sormi ojentumisvaiheessa näpsäyttää korvalehteä.

Ei onnistu mitenkään enää raapiminen. Täysi pakkomielle meikäläiselle tämä. Lisäksi se on aika koomisen näköistä katsojista. Tehokkaasti kyllä lähtee kutiaminen.


Myös sormen työntäminen eri ruumiinaukkoihin on mieliteko usein. Ainoastaan tuo perseen kaivaminen on vielä selkeässä vähemmistössä. Nenän kaivaminen ja tuotteen analysointi on sellaista, mitä on aina pakko suorittaa.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Tiedättekö ne limsapullojen korkkien sisällä olevat irtonaiset muovitiivisteet. Minulla on pakonomainen tarve pureskella ne muodottomiksi heti, kun saan pullon avattua. Usein itse nesteen juominen saa odottaa pureskeluvimmani tiimellyksessä. En tiedä mistä tämä johtuu mutta näitä teidän sairaita mieltymyksiänne lukiessa tämä tuntuu aika kesyltä...
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Käyn usein kahvilla Mäkissä tai hesessä ja syön kaikki lusikat ja kahvikupit juonnin jälkeen. Siis syön, en tuhoa. Toisekseen kaikki limsa ja kaljapullojen etiketit on aivan pakko repiä irti. Niitä vaan ei kertakaikkiaan voi jättää pulloon kiinni. Suihkukusemiset ja steariinin räpeltämiset sekä tulella leikkimiset kuuluvat myös rituaaleihin. Ja jos esim. jonkun maton kulma ei ole suora, se on aivan pakko suoristaa. Pahin on ehkä se että jos jollain tuntemattomalla ihmisellä on vaikka roska tai langanpätkä kiinni paidassa, minulle tulee pakonomainen tarve ottaa se pois.
 

Rocco

Jäsen
Olen pitkään miettinyt mitä sairaita mielihaluja minulla on. Aluksi ei löytynyt mitään, mutta onhan niitä!!!

- Nenän harras kaivaminen. Tämä "louhiminen" tuo silkkaa mielihyvää, varsinkin kun kynnen alle jää kiinni mehevä pastilli. Kaikki pastillit nappaan kynnellä irti sieraimen onkaloista ja se jää kivasti "pihteihin" kynnen ja sormenpään väliin. Sitten jos tuotos on kokonaan kovaa, se pitää ilman muuta rullata palloksi. Koskaan näitä ei siis syödä, hyi!

- Pierujen haistelu. Okei, en siis ole mikään pervo ja piereskele kaikkiin suljettavissa oleviin astiohin ja sitten hitaasti kantta raottaen vedä piiiiiitkää nuuhkausta... Mutta aina kun päästän viikon luontoäänen, sitä on vaivihkaa pakko nuuhkaista. Jollei haju leijaile nenään niin pieni tuuletus oikeaan suuntaan riittää. Joku sanoo ettei omat pierut haise... voi kuinka väärässä tämä henkilö onkaan.

- Kynsien syöminen. Aina kun leikkaan varpaankynnet, koitan saada aikaan mahdollisimman pitkän kynnensuikaleen. Varovasti leikkaan ukkovarpaat ettei kynsi mene poikki ennen aikojaan. Sitten kun tällainen siivu onnistuu niin se on pakko järsiä silpuksi. Joskus olen katsonut kokonaisen leffan samalla pikkuhiljaa pureskellut tällaista kynsisoiroa.

- Pillien jatkaminen. Mäkkärissä syödessä laitan kaksi tai kolme pilliä peräkkäin ja juon limsat sillä. Muualla on huonompia pillejä ja tämä temppu ei onnistu. Mäkkärin pillit on kestävämpiä.

- Naisten takapuolien tuijotus. Tämä on ihan normaalia. Kaikki miehet tuijottaa naisten takapuolia. Jollei tuijota niin se tarkoittaa ettei kyseinen henkilö uskalla myöntää että tuijottaa. Jos joku ihan oikeasti ei tuijota niin voin suositella. Hauskaa touhua.

- Karkkien ahmiminen. Ostan karkkia todella harvoin. Mutta kun ostan niin tuhoan ne kaikki kerralla. En säästele enkä nauti, kaikki alas vaan niin nopeasti kuin mahdollista.

...tässä nyt ensimmäiset... jatkan listaa kun keksin ja huomaan lisää...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja minä kun olen kuvitellut olevani outo. Ehkä olenkin, kun Roccon mainitsemaa nenänkaivuuta lukuunottamatta ei taida järjettömiä mielihaluja olla...

Ei, en edes tuijota naisten takapuolia. Ja siihenkin löytyy vastaus toisesta ketjusta - se taitaakin sitten olla se minun järjetön mielihaluni.
 
Viestin lähetti Derby
Käyn usein kahvilla Mäkissä tai hesessä ja syön kaikki lusikat ja kahvikupit juonnin jälkeen. Siis syön, en tuhoa.

Toisekseen kaikki limsa ja kaljapullojen etiketit on aivan pakko repiä irti. Niitä vaan ei kertakaikkiaan voi jättää pulloon kiinni.

Eikö ne ole muovia ne kupit ja lusikat?

Minulla on muuten sama tapa pullojen kanssa.

Lisäksi aina kun menen vessaan ns. kuselle, niin piirtelen sormillani seinään näkymättömiä numeroita ja laskutoimituksia. Yleensä aloitan numerolla yhdeksän. Viimeksi piirsin laskutoimituksen 9+42=51.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla on järjetön mielihalu tuhota asioita. Mieluusti kalliita ja mahdollisesti yhteiskunnalle merkittäviä asioita. Erityisen kovin tekee mieli paiskata jok'ikinen koulun kompuutteri ikkunasta ulos.

Toisinaan on myös järjetön mielihalu saada konetuliase ja yleisellä paikalla avata tuli ja antaa räiskyä. Mieluusti vielä mahdollisimman paljon viattomia ihmisiä ympärillä.

Onneksi ne on vain mielihaluja.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Derby
Toisekseen kaikki limsa ja kaljapullojen etiketit on aivan pakko repiä irti. Niitä vaan ei kertakaikkiaan voi jättää pulloon kiinni.

Tämä on kummallinen pakkomielle, josta olen muutamien ihmisten kanssa keskustellutkin. Sen verran yleisestä tavasta on kyse.

Oikeastaan ihan aina pulloon tarttuessani mielihaluni eivät herää, mutta sellaisen pinnalta kostean pullon etiketin repiminen tuottaa suunnatonta nautintoa. Se irtoaa niin vietävän pehmeästi ja siististi.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Hiirisyndrooma

Minun on aivan pakko Word- tai muuta vastaava dokumenttia lueskellessani räplätä rottaa niin että maalailen pienempiä ja suurempia alueita tekstistä. Ei välttämättä siitä kohtaa mitä olen lukemassa, vaan jostakin vaan. Pätee myös nettiselailuuni.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Muovilusikat

Viestin lähetti Patasydän
Mieleeni putkahti vielä yksi päätäni vaivaava pakkomielle. Muovilusikoiden systemaattinen tuhoaminen.

Sama vihulainen minullakin! Erona vain se, että pyrin tekemään tuhon käsilläni ja saattamaan lusikat niin moneen pieneen palaan kuin suinkin. Hauskaa!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on paha tapa tuhota oppitunnilla aina pyyhekumi. Lohkaisen aina ensin vähän isomman palan ja sen jälkeen pilkon sen viivottimella pienemmiksi paloiksi. Sen jälkeen "leivon" vielä nämä pienemmät palat. Tämä on lähtenyt liikkeelle jo peruskoulusta ja onhan se hienoa, että henkistä kasvua on tapahtunut : ). Naisten takapuolten tuijottelu tulee ihan automaattisesti, tosin ei se niin räikeätä tuijottelua ole, kunhan vaan tarkistan laadun.

Pistän lisää asioita myöhemmin, jos tulee mieleen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Hiirisyndrooma

Viestin lähetti Twite
Minun on aivan pakko Word- tai muuta vastaava dokumenttia lueskellessani räplätä rottaa niin että maalailen pienempiä ja suurempia alueita tekstistä.

Minulla on sama oire. Luulisi, että se teksti olisi helpompi lukea, kun sitä ei ole maalattu negatiiviksi, mutta silti pitää tuolla hiirellä leikkiä.

Onkohan jossain jotain tukiryhmää kaltaisillemme "maalailuaddikteille"?
 

Etsijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Hiirisyndrooma

Viestin lähetti Twite
Minun on aivan pakko Word- tai muuta vastaava dokumenttia lueskellessani räplätä rottaa niin että maalailen pienempiä ja suurempia alueita tekstistä. Ei välttämättä siitä kohtaa mitä olen lukemassa, vaan jostakin vaan. Pätee myös nettiselailuuni.

Minulla on täysin sama ongelma. Keskittymisvaikeuksia, ehkä.
Minä maalailen enimmäksen melko pieniä alueita, mutta joskus kun maalailuvimma pääsee valloilleen saatan jopa jättää lukemisen kesken ja maalata suurenkin alueen.

Edit: Minä siis maalailen enimmäkseen selaillessani nettiä. Wordia sun muita tekstinkäsittelyohjelmia kun käytän sen verran vähän, etten muista tehneeni sitä. Pitääkin ensi kerralla tarkastella tarkastella asiaa ja palata raportoimaan tänne, josko hiirisyndrooma minun kohdallani ulottuu jopa itse kirjoitettuun tekstiin.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Predator
Pyh! Sä et vaan kehtaa kertoa? MAMIS!
Ei perkele, kyllä mä olen oikeasti umpitylsä ihminen. Yli vuorokauden miettimisellä en keksinyt pakkomielteeksi kuin sen, että kaikki tavarat on aina pidettävä tai laitettava sotilaalliseen järjestykseen. Tämä pätee sekä kotona että töissä, paperien on oltava siististi nipussa, kenkien rivissa jne. On tämä kyllä aika umpitylsän ihmisen pakkomielle.

Täällä mainittua naisten silmämääräistä arviointia en laske pakkomielteeksi, vaikka sitä kaikkien miesten kuuluukin harrastaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Re: Re: Re: Re: Tenhoavaa tuoksuttelua

Viestin lähetti Ohmi
yskänlääke on muistaakseni ollut aina pahaa - yäk!
Eräs meikäläisen "perversioista" lapsena oli juuri yskänlääke, tarkemmin sanottuna "korppiyskänlääke", eli Expigen. NAM. ;-P...
 
Karkkipussin sisältö on pakko järjestää pöydälle esim. värin tai muodon mukaan. Varsinkin Ässä Mix - ja Hyvää Makumaasta -pussit.

Kuplamuovia on mukava paukutella! Esim. tilattujen dvd-levyjen pehmustuksena olleet kaistaleet on aina pakko räjäyttää.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Hazardipakki

Kuplamuovia on mukava paukutella! Esim. tilattujen dvd-levyjen pehmustuksena olleet kaistaleet on aina pakko räjäyttää.

Saan kiksejä ihan samasta asiasta. On se vaan kumma juttu, että (melkein) aikuinen ihminen voi saada siitä tyydytystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös